- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Cathfaern
nagyúr
Megjegyzem erős hasonlóságot érzek egy olyan AI között amelyik az álló órára azt mondja, hogy pontosabb, mint a 2 másodpercet késő, meg aközött amikor valaki elhisz valamit azért mert valahol azt olvasta, és azt gondolja, hogy ha az hülyeség volt ő meg elhitte, arról ő nem tehet.
-
Lewis Carroll
1832. január 27. — 1898. január 14.
eredeti nevén Charles Lutwidge Dodgson, angol író és költő"Az álló óra is naponta kétszer a pontos időt mutatja."
Ő írta le előszőr.
Utánanéztem.
Közben többen átdolgozták és implementálták a jelenkor világába. Ezt olvashattam én valahol.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
atike
nagyúr
Akkor nem tudom a cikk miről szól... Persze, akkor más a helyzet. De itt így van leírva:
"Az elsőként a helyszínre érkező szemtanú az egyik áldozatot az anyósülésen, a másikat a mögötte lévő hátsó ülésen találta meg, és azt feltételezik – egyelőre még hivatalos bizonyíték nélkül –, hogy az autóban be volt kapcsolva az Autopilot vagy a még béta állapotban lévő Full Self-Driving vezetéssegítő rendszer, ezért nem ült senki a vezetőülésben."
-
#06658560
törölt tag
Amit a Waymo tesztel. Amikor összehasonlítják az önvezetési funkciókat pl. újságok, akkor Google nem szokott ott lenni. Olvasd el azt is, mire reagálva írtam!
#96 Dare2Live: A szoftvernek és a hardvernek arra kell felkészültnek lennie, hogy annyira átlássa a környezetét, hogy ne legyen opció a beesik a Dunába vagy elüti az ovist kérdés vagylagossága. Egyiket se csinálja!
[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
Én tényleg nem értem amúgy az embereket. Minden ilyen topicban azt látom, hogy egy idealizált emberi sofőrhöz hasonlítják a gépi rendszereket. Ez az idealizált sofőr pontosan tisztában van minden KRESZ szabállyal, sose beszélget, sose gondolkozik el, nem fáradt, nincs koffein elvonása épp, nem éhes, nem kell wc-re mennie, nem stresszel, nem idegesíti a felesége/férje/anyósa/gyereke/főnöke, nem telefonál, nincs már lefáradva a fél órás araszolástól és/vagy 3-4 órás vezetéstől, nem cigizik, nem nézegeti a járdán sétáló nőket / férfiakat és úgy általában az ég világon semmi se tereli el egy ezredmásodperce se a figyelmét a vezetésről és forgalomról. Továbbá folyamatosan figyeli az összes tükröt, nem csak előre néz, és folyamatosan figyelembe veszi azokat a lehetőségeket is, amik KRESZ szerint nem fordulhatnak elő (pl. egyirányú utcából haladási iránnyal szemben közlekedő biciklis kifordul eléd). Értelemszerűen nem berögződésből vezet olyan úton se ahol napi 2-3x megy el, tehát bármiféle változást azonnal észrevesz. Természetesen indexet megfelelően használja és sosem végez indokolatlan hirtelen manővereket. Emellett tökéletes látással, sebesség- és távolságfelmérési képességekkel, helyzetfelismeréssel és reflexxel rendelkezik, csak azért nem indul Forma 1-es versenyeken, mert az neki nem kihívás. Illetve tökéletesen tisztában van az autójának dinamikájával, gyorsulási és fékezési képességeivel.
Majd miután ennek az "emberi" sofőrnek a képességeivel a gépi rendszer nem ér fel, ezért kijelentik hogy a gépi rendszer alkalmat a forgalomban közlekedésre.
Ha esetleg mégis megelégszenek azzal, hogy a gépi rendszer hozza az átlag sofőr képességeit (vagy annál valamivel jobbat), akkor is nyilvánvalóan mindenki aki ezen a véleményen van azoknál a képességeknél jobbakkal rendelkezik, tehát nekik hátrányt jelentene a gépi rendszer.
-
bambano
titán
hát igen, például egyszer volt egy melóm a tiszai vegyi kombinát olefingyárában. ha ott valami "elindult" volna, itt debrecenben még betöri az ablakokat.
ott is tele volt mesterséges intelligenciával, gépi látással, stb. a cucc.
ja nem, alapvető fizikai mennyiségeket mértek, és az alapján szabályoztak.vagy ott vannak a 737maxok. azokban is redundáns számítógépek irányítanak olyan sikeresen, hogy nem dekkoltak vagy másfél-két évig a földön, mert hibátlanul programoztak mindent és nem volt fillérb-szás sehol, se a pilóták kiképzésében, se semmi.
tök vicces, hogy csak azért kötsz bele mindig abba, amit írok, mert én írom. ja nem, nem vicces.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
gyengébbek kedvéért: ha az ma mobilarénát jelent, akkor de, írnak. mostanában úgy gondolják, hogy a villanyautózás is mobilitás, mint a mobil távközlés, ezért tesztelnek villanyautókat, vezetéssegítő rendszereket, stb.
tehát ez a hsz-ed egy tipikusan könnyen bizonyítható tévedés. lehet meakulpázni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
értem, tehát létezik olyan szoftver, ami képes megállítani a teslát az autópályán fekvő kamion előtt.
akkor miért ment neki?értem, tehát előtted például ismeretlen jelenség a garas foghoz verése managga szinten. és abból, hogy az általam elmúlt 20 évben látott összes autónál ócskaságokat alkalmaztak, ha két centet meg lehetett spórolni rajta, következik, hogy ez a jövőben pont nem így lesz? például légzsákot se a takatatól vesznek...
értem, tehát neked például van olyan hardvered, ami az emberi aggyal összemérhető méretű neurális hálózatot képes futtatni és az ára olyan, hogy megfizethető árú autóba is belekerülhet.
mindent értek, csak egyet nem: hol a fenébe vannak akkor ezek a cuccok? valakinek a polcán világmegváltó cuccok hevernek és nem akar belőle gusztustalanul gazdag lenni? vagy a valóság mégiscsak az, hogy nincs ilyen cucc, függetlenül attól, hogy te miket programoztál már?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
mjani1172
addikt
Fölösleges szerintem tovább ragozni. Én úgy látom, hogy az önvezetésnek még nem jött el az ideje.Használok olyan autót ami szervíz szerint tökéletes -Nincs hibakód!,- de ha szemből bal kanyarból jönnek akkor néha, váratlanul hatalmasat fékez. És nem csak az enyém,gondolom a VAG nem csak az enyémet gyártja így.
Nyilván ez a jövő, de a jelen az ahogy bambano is leírta, nagyon sok egyszerű, tényleg kiforrottnak gondolt dolog sem működik 100%-an, (sőt, valahogy egyre inkább nem). Szinte mindennap látom, hogy komoly tech cégeket bénítanak meg vírussal vagy zsarolással valakik, olyankor arra gondolok, hogyha saját dolgaikat sem tudják megvédeni, esetleg mégsem végeznek tökéletes munkát akkor van még mit csiszolni, pláne úgy hogy ez tényleg nem könnyű .
Ti valamiért úgy gondoljátok hogy ennek ellenére ez a rendkívül bonyolult és összetett dolog meg biztos tökéletes lesz,minden helyzetben, aki mást mond az hülye. -
bambano
titán
"egy kifejezetten és köztudottan fejlesztés alatt álló technológiával kapcsolatban kérdezed, hogy hol van a kész termék": a felsorolt példák zöme kész termékről szólt.
vagy azt akarod mondani, hogy a tesla autopilot nem kész termék? akkor miért tudta bekapcsolni a kínai sofőr, mielőtt átzúgott volna a fekvő kamion rakterén? persze, tudom, hogy a tesla kézzel-lábbal kapálózik, hogy az, amire rányomta az autopilot marketing nevet, az nem autopilot. miért nyomta rá? miért nem veszi le? de a probléma nem csak a teslát érinti, hanem mindenki mást is. nem az a gond, hogy a tesla autopilotja nem autopilot, hanem az, hogy semelyik másik autónak az autopilotja nem üti meg még a rendes l2-es vezetéssegéd szintjét sem.kénytelen vagyok hangoztatni, hogyha valamit megveszek a boltban és kifizetem, az kész termék, egyéb esetben visszajár a vételár arányos része. amit az opelem, vagy amit a tesztautók leművelnek a totálkáros újságírók alatt, azt kész termék csinálja. következmény: az ipar jelenleg egy l2 vezetéssegítést sem tudott összehozni, te meg azt erőlteted, hogy l5 önvezetés. van logika az önvezetési szintek besorolásában, következésképp fogalmilag lehetetlen jól működő l5-ös önvezetést csinálni jól működő l2-es nélkül.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
btprg
senior tag
Nem hülyeség. Ez arról szól, hogy egy értelmes ember jobban szereti saját maga kézben tartani a sorsát, mint másra bízni. Inkább múljon rajtam minden, minthogy p valószínűséggel randomra meghaljak szoftverhiba miatt.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
pakesz
aktív tag
nekem van egy videom ahol 2 masodpercen belul konkretan 20 km /h -rol allora fekeztem a verdat...
ezert gondolom hogy ez az 1.25 sec az durva, legfokeppen ugy hogy nem specifikalta a szagertonk azt hogy ez az ido a reakcioido lenne vagy esetleg amikor mar elkezd fekezni a verda...
-
bambano
titán
ha viszont képes vagy olvasni a forgalmat, akkor akár sokkal hamarabb is elkezdheted a reakciót, mint ahogy arra szükség lenne.
tele van dashcam videókkal a tecső, a szituációk elsöprő többségében másodpercekkel azelőtt lehet tudni, hogy ki milyen balesetet fog okozni, hogy bekövetkezne.
ha én naponta átmegyek az árpád hídon és naponta ugrálnak elém köcsögök a felhajtóról, akkor tudom, hogy ott figyelni és előre gondolkodni kell.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Dare2Live
nagyúr
A deepfake világában sztem semmit se lehet biztosra venni.
És pl első videonál zöld, elindult. Ezek után kb semennyire nem életszerű, hogy balra nézel. De lehet. Az autopilot csipogásokat is rá lehet tenni videokra. És az se kizárt vki oldalakra is szerel kamerát és videot hamisít. És az is lehet nézett hátra és látta ha rátapos a gázra elkerüli a balesetet, majdha azonnal fékez az elötte lévőnek se megy neki. Lehet a deepfake világában? Bármi lehet. Csak baromira nem életszerű.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
pakesz
aktív tag
na megerkezett a flémmester
rancigald a kormanyt nyugodtan es zugjal bele a magad elott lefekezettbe... azert kell ezt csinalni, hogy teged hozzanak ki a baleset okozojanak
tudod az ilyenek mint te vagy lesznek a legjobban besertodve amikor radhuzzak majd a vizeslepedotde te tenyleg ennyire alacsony szintet kepviszelsz?
kepes vagy felfogni az ertelmet annak amit leirtam?
a 272es re valaszoltal, annal a temanal maradj, ha jol latom szajbaragosan irtak le anno amire szajbaragosdan valaszoltam, nem hinnem hogy 80as IQ felett nehezseget kellene okozzon a felfogasa a mondandomnak...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ASUS ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- Filmvilág
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xbox Series X|S
- Gray Zone Warfare
- PlayStation 3
- További aktív témák...