Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz dabadab #187 üzenetére

    "egy kifejezetten és köztudottan fejlesztés alatt álló technológiával kapcsolatban kérdezed, hogy hol van a kész termék": a felsorolt példák zöme kész termékről szólt.
    vagy azt akarod mondani, hogy a tesla autopilot nem kész termék? akkor miért tudta bekapcsolni a kínai sofőr, mielőtt átzúgott volna a fekvő kamion rakterén? persze, tudom, hogy a tesla kézzel-lábbal kapálózik, hogy az, amire rányomta az autopilot marketing nevet, az nem autopilot. miért nyomta rá? miért nem veszi le? de a probléma nem csak a teslát érinti, hanem mindenki mást is. nem az a gond, hogy a tesla autopilotja nem autopilot, hanem az, hogy semelyik másik autónak az autopilotja nem üti meg még a rendes l2-es vezetéssegéd szintjét sem.

    kénytelen vagyok hangoztatni, hogyha valamit megveszek a boltban és kifizetem, az kész termék, egyéb esetben visszajár a vételár arányos része. amit az opelem, vagy amit a tesztautók leművelnek a totálkáros újságírók alatt, azt kész termék csinálja. következmény: az ipar jelenleg egy l2 vezetéssegítést sem tudott összehozni, te meg azt erőlteted, hogy l5 önvezetés. van logika az önvezetési szintek besorolásában, következésképp fogalmilag lehetetlen jól működő l5-ös önvezetést csinálni jól működő l2-es nélkül.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák