- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
troller
senior tag
Anno a PC-s 3d-s korszak elején jellemző volt, hogy egy adott gyártó 3d gyorsítójának volt saját hardver közeli API-ja pl. a 3dfx-nek a glide, S3 Svage-nak a MeTal. Aztán ezek szépen kihaltak, pont azért, mert csak egy gyártó hardvereit támogatták, és nem érte meg a játékíróknak külön-külön megcsinálni a natív támogatást. Mondjuk akkoriban kicsit többszereplős volt piac...
Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC