Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz ricsi99 #20 üzenetére

    Az a baj, hogy felhasználói szinten, hajlamosak vagyunk mindent egy kalap alá venni, általánosítani.
    Sajnos napjainkban elég sok a kompromittált alkalmazás, és szakembereket is megtévesztő, kifinomult támadások, amik az internet felől érkeznek. Sajnos annyira kifinomultak lettek a visszaélések, hogy egy jó indulatú, gyanútlan felhasználót könnyedén megvezetnek. Mint fentebb írtam, sokszor a szakembereket is.
    Tehát, nincs miért kellemetlenül érezniük magukat a felhasználóknak. De ez nem csak MS termékekre vonatkozik, ez operációs rendszer független. Többek között ezért is fontos, hogy az általunk használt rendszereket, lehetőségeinkhez képest napra készen tartsuk.

    Nincs semmiféle megalománia a MS részéről. Ezt csak a tájékozatlan felhasználók gondolják ezt, sajnos. :(
    Nem kötelező az MS használni, napjainkban már elég sok más megoldás van, az MS termékek kiváltására.
    Ezt mindenkinek magának kell eldönteni, hogy melyik rendszer mellet dönt. Az igazság az, hogy az esetek X% gyakorlatilag mindegy, Tehát maradhat akár az MS-is.

    Az MS célja is az, hogy minél több elégedett ügyfele legyen.
    Az MS is azt a célt tűzte ki, hogy a tájékozatlan felhasználóknak hatékonyabban tudjanak segíteni a biztonságos internet használatában, erre vannak különböző megoldásaik. Hála a jó égnek, már Magyarországon is van, Magyar nyelvű Micorosft Help-Desk, még vissza is hívnak. Személyes tapasztalatom alapján kijelenthetem hogy mindent elkövetnek annak érdekében hogy a lakossági felhasználóknak hatékonyan tudjanak segíteni. Sőt ha megengeded nekik,még át is veszik a Desktop-ot, hogy hatékonyabban tudjanak segíteni, a lakossági felhasználóknak. Ha nem tudja a megoldást, továbbítja a problémát, más megoldó csoportoknak, és email-en tájékoztatnak a fejleményekről. Továbbá csak akkor zárják le az általad bejelentett hibát, ha az megoldásra került. Win10 estében ehhez semmit nem kell telepíteni, csak együtt kell velük működni. Csak ennyire gonosz az MS. Ugyan ez elmondható az Apple Magyarországi help-desk-re is.
    Lehetőséged van felvenni velük a kapcsolatot, és igyekeznek minél hatékonyabban segíteni neked megoldani a problémát.

    Az igazság az hogy a felhasználóknak ugyan úgy másképp kellene gondolkodniuk, nem csak a cégeknek. Sokkal hatékonyabban kellene tudatosítani a biztonságos internet használatát, annak hatékony megoldásait, és probléma esetén a hatékony probléma megoldó csoportok, cégek megoldásait. Mindegy is, az első lépés az hogy naprakészen tartsuk az internetre csatlakozó eszközeinket, rendszereinket. ( Napjainkban sok esetben már ez is kevés ) Tehát az alapok, alapja kell hogy legyen.

Új hozzászólás Aktív témák