Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hardzsi2

    aktív tag

    válasz #16820480 #14 üzenetére

    Akkor inkább tűnjenek is el!

    A márkanév mindenekelőtt egy bizonyos minőségi és megbízhatósági szintet, emögött pedig még sok mást (pl. termék előállítási, nyersanyag-felhasználási, környezetvédelmi stb. filozófiát) is képvisel, tehát egy igen komplex dolog, ráadásul sok évbe de akár évtizedekbe is kerül a kialakítása, felépítése.

    Attól fogva azonban, hogy értékesítésre kerül és random gyártó megveheti, használhatja, ez a vásárlók megtévesztése, hiszen a vásárló azért veszi az adott márkát, mert elvárja a márka által képviselt fentebb felsorolt jellemzőket, ami értelemszerűen a random tulajnál akár nyomokban sincs meg.

    Önmagában talán még azzal sincs baj, ha egy gyártó miután megvesz egy márkanevet, annak fentebbi jellemzőit igyekszik megőrizni és továbbvinni, tehát ugyanolyan minőséget és előállítási filozófiát visz/vinne tovább (lásd Volvo Cars, amelynek a kínai Zhejiang Geely Holding Group a tulaja), de már itt is lehet olyan szintű vásárlói megtévesztés, hogy a márkanév egyúttal utalhat az előállítási országra vagy kontinensre is, márpedig ha én az európiai ipart szeretném támogatni és ezért vennék Volvo-t és nem Kiát, akkor máris a kínaiaknak adtam a pénzem...

    flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

Új hozzászólás Aktív témák