- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Steam Deck
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz Tigerclaw #22 üzenetére
Ez pro és kontra igaz.
Egy AI képes milliszekundumok alatt dönteni és korrigálni, amire meg az ember képtelen.
A kérdés inkább az, hogy statisztikailag melyik lesz a domináns, azaz az AI gyorsabb reflexei mentenek-e meg több embert, vagy az emberi sofőrök azokban a szituációkban, amire csak az emberi intelligencia képes megfelelően reagálni.
Illetve hogy létezik-e olyan elméleti határa az AI képességeinek, amit bizonyítottan nem tud meghaladni, míg az ember igen.A végeredmény úgyis az lesz, hogy ha az AI baleseti statisztikái jobbak lesznek, mint az emberi vezetőké, akkor a hatóságok az AI ellenes hangulatkeltés ellenére engedélyezni fogják az önvezetést és utána már inkább az lesz dilemma, hogy mikor tiltsák be a manuális vezetést.
Amit sokan nem értenek, hogy az önvezetés első sorban nem arról szól, hogy a sofőr elengedheti a kormányt és a kocsi magától megy, hanem hogy a közlekedésben általában véve paradigmaváltást eredményez.
Ha pl. az önvezető autók száma eléri a kritikus tömeget, akkor egymáshoz képest is képesek lesznek szinkronizálni a közlekedést, azaz úgy optimalizálják az útvonalaikat, hogy ne okozzanak torlódást.
Maga az autó is sokkal inkább szolgáltatás lesz, mint egyének által birtokolt eszköz.
Először csökkenni fog a családonként használt autók száma, mert a kocsi magától elmegy a gyerekért az iskolába, aztán elviszi anyut vásárolni, végül délután hazahozza aput a melóból. Így nem lesz szükség több autóra.
Aztán elkezdik az üresjáratokat kihasználni, hogy minek állna a kocsi tétlenül a parkolóban, vagy menne utas nélkül a célállomásra, ha közben pénzt is kereshetne mások fuvarozásával.
Aztán rájönnek, hogy nem is éri meg egyénileg autót fenntartani, ha egyszerűbb egy flotta szolgáltatásait igénybe venni.
Így a végén csak az állami szerveknek és a felső tízezernek lesz saját autója, mert a többieknek egyszerűen nem éri meg.
A manuális vezetés pedig megmarad hobbinak.[ Szerkesztve ]