Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Valamiert egy cikk se emeli ki, de szerintem legalabb ennyire fontos informacio, hogy az uj gepben is lesz optikai meghajto.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Shing #18 üzenetére

    "Én meg rákötök a gépemre 4db 4k monitort, ez már 16k-t tud!"
    Az a 8k... :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz INGJOKE #99 üzenetére

    Szerintem szamolj ar-ertek aranyt, aztan dontsd el.
    Tippre jovo november korul erkezik a konzol (szokasos black friday megjelenes, mint egy ideje minden konzolnal), az meg egy laza 1,5 ev. Vegyuk bele, hogy megjelenes utan az uj gen altalaban meg nem eppen olcso, plusz az elozo genre is jon a jatekok 90%-a, par exkluzivot kiveve (bar most lesz akkora szakadek koztuk teljesitmenyben, hogy En abszolut realisnak latom, hogy a ps4 aranyaiban hamarabb fog nyugdijba menni, mint az elodei).

    Szoval kerdes, hogy egy mostani ps4 pro araert cserebe 1,5-2,5 evnyi jatek nalad a megeri-e kategoria, vagy nem. Nyivan megjeleneskor eri meg a legjobban konzolt venni olyan teren, hogy ott ~7 evnyi jatszast kapsz a penzedert, de most igy hirtelen megnezve egy jo allapotu ps4 pro 90-100k korul van, azert 1,5-2,5 evnyi jatek szerintem nem rossz deal. Persze, ha most van egy fat/slim ps4-ed, akkor szerintem se eri meg most pro-t venni, annyival nem ad tobbet.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz TCr #126 üzenetére