- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Te most amúgy agymotort hasonlítasz középmotorhoz vagy konkrétan mit mivel? 250W-os szabvány pedelec-hez ne hasonlíts jóval erősebb motorokat. Én nem tudom mit vártál, de nem igazán tudom elképzelni, hogy a jelenlegi top pedelec rendszereknél kéne e jobban működő. Abszolút tökéletes bennük a nyomatékszenzor, nagyon jól működik az adaptív fokozat, amikor pedálozás alapján ő dönti el a rásegítés mértékét. A nyomatékot biztos, hogy visszaveszi váltásnál, máskülönben 100km után szakadnának a rajta a kerékpárláncok. Nekem az is tetszik, hogy amikor abbahagyod a pedálozást nem áll le azonnal, hanem még egy kicsit tol. Ez is azért van, hogy meredek emelkedőn, technikás terepen, amikor abba kell hagynod a pedálozást egy pillanatra, ne álljon meg mint a szög. Alacsonyabb fokozaton kevésbé érezhető egyébként. Rendes terepen kéne menned vele, nem egy parkolóban. Akárhogy is próbálkozol, terep bicajt soha nem fogsz tudni úgy megépíteni, ami felveszi a versenyt egy gyári építéssel. Én ennek nem látom értelmét. Ráadásul ami pénzt beleteszel, már az is elég közel van egy jó minőségű, gyári géphez. Nekem tapasztalatom a szabvány pedelec rendszerekkel van, mentem pár kínaival, ezekhez képest egy Bosch vagy Shimano űrtechnika. Sokkal erősebbek, jobbak, finomabb működésűek. Nagy teljesítményű e-bike-al kapcsolatban csak Spitzing-es tapasztalatom van, ezzel mentem többször is, mert a rokonságomban is van egy meg az Eurobike-on is próbáltam, jó jó, de az már motor, feleslegesen erős, meg nehéz az egész szerkezet. Nem kerékpár, nekem meg kerékpár kell. Olyan kerékpár ami technikás, meredek terepen 99%-ban úgy viselkedik mint egy profi analóg Enduro MTB. Országútiban amúgy én sem értem a koncepciót, még ha nem is "az a csodálatos jármű" jut róla eszembe, a flexi karokkal . 300Wh akku nagyon kevés lesz szerintem, 500 a minimum egy szabvány pedelec motor mellé. Nagyobb túrákra 1000Wh-val megyek, egy akku a bicón egy a hátizsákban. Ezzel megyek akár 3000m szintet is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...