- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ezen én is gondolkodtam ezen, csak személy szállításra fókuszálva, arra jutottam, hogy nem lenne gazdaságos, pont mert sok megállás indulás történik, és kellene valahol tölteni az akkumulátort. Azt a legegyszerűbben, a legnagyobb kihasználást elérve egy villamosított pályán egy áramszedős "nem mozdony" tudná megtenni.
Az első "problémámat" megoldja az hogy teherszállításról van szó, de a töltés/rendelkezésre állást nehezíti, mert olyan helyen is kell boldogulnia ahol nincs törekvés felső vezeték kiépítésére.Amúgy ami még ennek hátránya lehet, hogy hagyományos módon nem lehet vontatni egy ilyen szerelvényt, mert nincs ami átvigye az erőt a két vége között. Így vallhat ez akár nagyon költséges játékká, ha az egyik ilyen zsámoly megáll nyílt pályán.
[ Szerkesztve ]