Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ezen én is gondolkodtam ezen, csak személy szállításra fókuszálva, arra jutottam, hogy nem lenne gazdaságos, pont mert sok megállás indulás történik, és kellene valahol tölteni az akkumulátort. Azt a legegyszerűbben, a legnagyobb kihasználást elérve egy villamosított pályán egy áramszedős "nem mozdony" tudná megtenni.
Az első "problémámat" megoldja az hogy teherszállításról van szó, de a töltés/rendelkezésre állást nehezíti, mert olyan helyen is kell boldogulnia ahol nincs törekvés felső vezeték kiépítésére.Amúgy ami még ennek hátránya lehet, hogy hagyományos módon nem lehet vontatni egy ilyen szerelvényt, mert nincs ami átvigye az erőt a két vége között. Így vallhat ez akár nagyon költséges játékká, ha az egyik ilyen zsámoly megáll nyílt pályán.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Mondjuk úgy, hogy ezeket is ki tudja váltani funkciójukban, de ezekkel ellentétben tempót is tud menni.
Ha arra gondolsz hogy egy dízel-villamos "aggregát" töltené/látná el árammal a zsámolyokat, az valószínűtlen, mert ismételten kellene személyzet aki szét/összekábelezi, és az alapproblémától sem kerülnénk messze, hogy n db konténertől fölfelé, hosszú szerelvényekben érné meg árút szállítani vasúton.
Itt leginkább olyan megoldásban gondolkodnak, ami 1db konténernél is működik/gazdaságos.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Szerintem nem teljesen véletlen, hogy a villamos vontatást sem erőltették, és néhol a talpfák is úgy állnak szanaszét, mintha túl lenne terhelve, közben nem lenne igazán karban tartva.
Meg lennék lepődve, ha tolongás lenne ezért és a vasút társaságok egymással és a közúti fuvarozással is versenyre kelnének a fuvarokért. Azért, hogy végeredményben nagyobb terhelés érje a vonalakat, és egyszerre költeni kelljen sokat a modernizálásukra, csak azért, hogy a rázkódástól lehetőleg ne törjenek szét a konténerek, ahogy te is írod.Awikiből idézve:
Teljes vasúthálózat hossza: 293 564km
Ebből nagy sebességű: 735 km[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz #16939776 #42 üzenetére
"Napjainkban a vasútra nagy szerep hárul, az összes teherszállításból kb. 30%-kal részesedik. Vonatok szállítják a szén 70%-át, a konzervek és a fagyasztott élelmiszerek 74%-át, a hús- és tejtermékek 45%-át, a háztartási készülékek 45%-át, az autók és autóalkatrészek 76%-át, a celluóz és papíráru 86%-át, az épületfa 78%-át, a vegyi anyagok 63%-át, és a fém félkésztermékek 68%-át."