Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz #04824576 #31 üzenetére

    Mert Acer Aspire, azert. Sajnos ennel tobb magyarazat nem kell ide, kifejezetten nem ajanlott. Kovetkezo lapos elott irj be a milyen laptopot vegyek topikba, ott segitenek a profik, hogy melyik az a laptop, amit adott keretbol jo otlet megvenni. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hallador #33 üzenetére

    Azokat a linkeket meg szoktad nezni, amiket erre a kb copy-paste-elt hsz-edre szoktak adni a nepek?
    Ezer meg egy link lett mar neked adva a temarol, es megis mindig ugyan ezzel a marhasaggal josz.
    Nyilvan szamit, hogy az intel platform, platform szinten jobb es egyseges es egyszeru tervezni es epiteni.
    Nyilvan nem szamit annyira, mint amennyire el van tolva a piac egy iranyba. Plane amikor hiaba van jobb platform, ha nem tudja az igenyeket kiszolgalni az intel.

    Startup: Az a baj, hogy ilyen nincs. Szerian belul is vannak jobb es roszabb gepek, szoval kb eselyed nincs egysegsugaru felhasznalokent (En is az vagyok ilyen szempontbol).

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #04824576 #40 üzenetére

    Ezert szoktak nem csavarhuzoval meg kezzel, hanem un guitarpick-el meg csipesszel csinalni. Par dollarert vannak ilyen keszletek, amikkel ezt meg tudod csinalni ugy, hogy ne hagyjon nyomot. Ugy is szivas, meg nagyon ovatosan kell csinalni, de meg lehet oldani. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hallador #44 üzenetére