Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz bambano #36 üzenetére

    Ezt szerintem ők sem így gondolták...vagy csak jog és a nyomvonal kellett, a többi nem számított.
    Már a vásárlást sem (vagy felmérés és átvilágítás nem volt megfelelő előtte vagy a pénz miatt ennyire nem számított semmi) sikerült jól megoldani, aztán meg hirtelen maguk alá húztak mindent, kivétel a végpontokat és az ügyfeleket. Majd nem kellettek az UPC-s szerelők sem, jobb volt az ország másik végéből embert küldeni helyismeret nélkül vagy mutymogó bt-t megbízni, akik meg a rendszert nem ismerik és betanított melós szintjén cserélgetik az eszközöket. Aztán mindent kidobtak, ami már nekik is volt, csak a megnövekedett ügyfélbázisra nem optimalizáltak előre semmit. Azóta meg nem érik utol magukat... A statisztikai érdekelne, hogy UPC-s előfizető bázis mennyi volt, ebből mennyi maradt az átvételre és mennyi van most. Sejtésem szerint meredeken esik a görbe. Plusz ehhez jött, hogy az eredetileg Vodafone-os előfizetők is elkezdtek emiatt miatt szívni és távozni (biztos, hogy ez is magasabb arányú, mint a másik szolgáltatóknál az általános vándorlási arány).
    Megszüntették a saját kirendeltségeket, mindenkit kicsaptak (akik a kezdetektől ott voltak ügyfélszolgálatosok és kirendeltségvezető, velük jó kapcsolatba voltunk - van, akivel a mai napig, csak már ő is máshol dolgozik és mi is másik szolgáltatónál vagyunk :DDD ), majd ugyanoda betettek egy vállalkozást, aki csak voda partnerként üzemeltetheti a "boltot". 2004-óta voltunk Vodafone előfizetők (ugyanazokkal a számokkal - 2015-ig kiemelt ügyfélként), még az összeboruláskor is bíztunk abban, hogy összeszedik magukat, de a 2021-es kavarás már nekem is sok lett.

    A legutóbbi esetem velük (szerencsére nem én voltam az ügyfél, csak a "képviselője"): bérelt vonalon nincs stabil kapcsolat. Hónapokig ment a huzavona, alközpont vagy fejállomás fejlesztésre fogták rendszeresen. Végül megjött a "szerelő", azt sem tudta, mit és hol kell keresnie. Lehúzta a szűrőt az erősítő elöl (mondván az új alközpont miatt ez már nem kell) és távozott. 2 héttel később a vonal kuka lett. Jött az első ember, megmérte, tényleg szar. Megmérte erősítő elött, úgy is szar. Mivel nem tudta, mi honnan jön, hívott erősítést. Kiderült, hogy szar egy kinti eszköz, de az nincs náluk, így jött a 3. ember is. Kicserélték. Majd mérik, továbbra is rossz. Új erősítő is kell és szerszámok, notebook is kell. A 3 autóból már össze tudtak mindent legózni és több mint 6 óra aktív helyszíni jelenlét után újra élt a vonal:C .

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák