Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz llax #17 üzenetére

    A gond az, hogy az autósokra kirótt rengeteg adót mindenféle egyébre pocsékolják el, nem csak a stadionok országában, de nyugaton is.

    1. Autó áfája - 1+millió Ft
    2. Üzemanyag adója: kb 250Ft/L, 1500Ft/100km - évi csupán 10e km-rel számolva 150eFt/év(!)
    3. Autóval kapcsolatos szolgáltatások (szerviz/gumis/matrica/stb) áfája - mondjuk 30-40eFt/év
    4. Súlyadó - 10eFt/év

    szval egy mérsékelten fogyasztó, keveset futó járgány után is simán megvan az államnak évi 200eFt adóbevétele - miközben az autópályákért tételesen külön fizetünk és természetesen minden bürökrata könyékmozdítás és szervíz egy rakás pénzbe kerül, azaz a gazdaság jelentős részét mi üzemeltetjük, járulékfizető munkásoknak fizetünk saját zsebből napi 8 órás melót (szerelő, benzinkutas, stb-stb). Díjaznám, ha ennek a sok befizetésnek csupán fele visszacsorogna az infrastruktúra és tömegközlekedés fenntartásába és nem kéne kátyúkat illetve füstgyár buszokat kerülgetni állandóan.

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz llax #17 üzenetére

    "Nem a helyigényét kell nézni, hanem azt a napi 3-4-5-6 kWh fogyasztást, ami könnyen kezelhető téma, 0 helyi CO2 kibocsátás és alacsonyabb zajterhelés mellett."

    Ne viccelj. A tömegközlekedés hatásfoka magasabb. A CO2 kibocsájtás is, bár ez nehezen értelmezhető, mivel nem állapítható meg egyértelműen az elhasznált energia forrása.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák