- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ennyire nem szép a történet. [link]
Ne sokkal később a vállalkozás csődöt jelentett. Csalással egybekötött botránnyal mentek tönkre.
Időközben kettő probléma merült fel.
1. A München - Berlin úton, egyszer a jármű kikerült az ellenőrzés alól, akár akkumulátort is cserélhettek.
2. Kolibri-Batterie egy Lithium-Polymer-Akku, ami formájában nem tér a hasonló kínai akkumulátoroktól.2005-ben visszatért a vállalkozás immár Colibri néven nevezve az akkumulátort.
Ígéretekből nem lett hiány, viszont az akkori teljesítményt eddig nem tudták megismételni.Nehéz eldönteni, hogy alapvetően szélhámos vállalkozás (volt) vagy csak egy jól induló fejlesztés futott hatalmas gondokba.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz t72killer #12 üzenetére
"....Egyedül az a nyomorult akksi.."
Nem. A nagyvárosi közlekedésben nem alternatíva az elektromos autó.
Hiába kisebb, ha kisebb, nem fér sokkal több el egymás után és mellett.
A nanó- és mikró méretű szennyezésben az elektromos autók sem sokkal jobbak a belsőégésű társaiknál. A gumi, fékbetét, féktárcsa közel ugyan olyan ütemben kopik mint a hagyományos társaiknál.A nagyvárosokban a tömegközlekedés drasztikus javítása az egyetlen megoldás. Megfizethető éves díjjal az ott lakóknak. ha bárhonnan, bárhova fele idő alatt érsz át tömegközlekedéssel, mint autóval, akkor nem az autót fogod választani.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Regeneratív fékezés mond valamit? Egy elektromos autón alig fogy a fék."
Tudtam, hogy ugrani fog rá valaki.
Ezért írtam, kb ugyanolyan mértékben. Városról szól a történet és nem előre számolható fékezésről.
A gumik szempontjából meg tökéletesen lényegtelen, hogy az elemésztett energiával mi lesz. Jobb esetben visszatáplálódik, de ettől a gumik nem fognak kevésbé kopni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Nem a helyigényét kell nézni, hanem azt a napi 3-4-5-6 kWh fogyasztást, ami könnyen kezelhető téma, 0 helyi CO2 kibocsátás és alacsonyabb zajterhelés mellett."
Ne viccelj. A tömegközlekedés hatásfoka magasabb. A CO2 kibocsájtás is, bár ez nehezen értelmezhető, mivel nem állapítható meg egyértelműen az elhasznált energia forrása.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz t72killer #22 üzenetére
"...És ha élhető tömegközlekedést akarsz úgy, hogy senkinek se kelljen vasárnap hajnali 3kor se 2 órát várni, mert pl reggel 6kor indul egy nemzetközi vonata ,,,"
Te érted, amit írsz?
A nemzetközi vonat, nem tömegközlekedés. Hajnal háromkor főleg nem. A tömeg akkor alszik. Egy része még, a másik része már.
A tömegközlekedés reggel öttől este tizeneggyig értelmezhető.A nappali és a délutáni műszak okán. Helyben.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
Nagyon jó volt a piár csapat.munkája, ha így megragadt a tudatban.
"...nem ismered a bolygóművet, aminek a lényege, hogy a motor optimális fordulaton működik, miközben hajtja az autó és tölti az akkumulátort ..."
A bolyogómű nem fordulatszámot optimalizál."...ráadásul a villanymotor is segít neki nyomatékban, amit szintén szimultán a motor által termelt áramról működik (heretical mode)...."
OK!
Például a motor termel 40 Nm nyomatékot.
Ebből kapjon 30-at mechanikus erőátvitel. Amiből X Nm jut el a kerékig.
10 Nm jusson a generátornak. A generátornak és villanymotornak 100% alatti a hatásfoka. Dupla veszteség keletkezik a többszörös energia átalakítás okán. Legyen Y Nm a kerékre juttatott nyomaték.Könnyen belátható, hogy valamelyik erőátviteli irány jobb hatásfokkal dolgozik a másiknál. A másik kihagyásával javítható a jármű teljesítménye vagy csökkenthető a fogyasztása.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Automobilista 2
- További aktív témák...