Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz hcl #122 üzenetére

    Egyrészt a nosztalgia miatt lehet, másrészt az is fontos, hogy moddolható-e egy adott játék, mennyire van a közösség sorsára bízva? Az is fontos, a maga idejében jó játék volt? Netán újító? Vagy legalább hangulatilag volt olyan, mint semmi más?
    Pl. a Diablo: The Hell modot vagy 15 éve készíti a fejlesztője. Van The Hell 2 is.
    Az egyik legnépszerűbb mod a moddb-n a Brutal Doom, ami a Doomhoz (1993) készül.
    A Counter Strike is Half-Life modként kezdte 1999-ben. Ahogy a DOTA múltja a Warcraft 3-as modig nyúlik vissza.
    Ott az UT széria és a Quake 3 is, mind nagyban támaszkodott a közösségre ebben a tekintetben. Vagy pl. a TES: Morrowind, Oblivion, Skyrim. A mai napig megvan a bázisuk.

    Végre az Electronics Arts is beadta a derekát, és jön a Command & Conquer Remaster is. Ha nem szúrják el a fejlesztők, nem tudom elképzelni, hogy ne legyen sikeres.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák