Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Krisztianby #83820 üzenetére

    Abszolút érthető, vevőként elég frusztráló lehet.
    Sajnos ez van az élet minden területén, mindig a normális emberek szívják meg azt, amit a sok paraszt művel, ez se kivétel. :(

    Legutóbbi postázásom amúgy egy oculus volt, ups-el. Addig baszogatták, amíg el nem tört a fejpántja. Biztosítás volt kötve, mondom np, sima ügy. Erre közölték kedves ups-ék, hogy nem kapunk szart se, mert rossz volt a csomagolás, nem tettünk meg mindent, hogy megvédjük a terméket... A gyári csomagolásban küldtem azt a szart. Nagyon kellemetlen volt a dolog, pláne, hogy ez nem aprós adás - vétel volt, hanem havernak postáztam a saját cuccát, amit kölcsönadott, hogy kipróbáljam (aztán úgy volt, hogy mikor jön két héttel később vissza, akkor megdumáljuk milyen volt, és viszi világgá, de végül módosult a terv, szóval "posta" lett). Srác nyilván nem volt mérges, illetve nyilván fizettem neki egy új fejpántot, de akkor is. Én az a típus vagyok, aki mindenre nagyon vigyáz, ha meg másé a cucc, akkor aztán pláne. Mimdig mindent tökéletes állapotban adok vissza, tisztán, feltöltve/elemet cserélve, erre ilyen van. Tudom, hogy nem az én hibám, de akkor is égett a pofám.
    Pedig direkt nem az olcsó szarral küldtem, hanem nagy neves céggel, biztosítva meg minden.
    Nem szeretek postázni, nagyon nem. :(

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák