Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz yagami01 #21 üzenetére

    Amugy nem is kell oda render sem. Sima programozokent is, mar az r7 1700 is olyan volt, mint fuldoklonak a friss levego. 3950x valami isteni lehet, de eddig sikeresen kibirtam, hogy ne vegyek, meg az 1700 is ritkan van kihasznalva, mondjuk cserebe akkor viszont nagyon.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz andor80 #39 üzenetére

    Pedig most Kopi31415-nek teljesen igaza van. Ebben a topikban pont konkretan arrol van szo, hogy vegre a 8 mag folotti prociknak is lesz ertelme akkor is, ha csak jatekra vannak veve. En is ezert raktam offba az elobbi hsz-t.
    Ez nem azt jelenti, hogy altalanossagban van ertelme egy barmilyen processzort csak egy felhasznalasi modra ertekelni, mert nincs. Ez azt jelenti, hogy itt es most, ebben a szuk kontextusban konkretan csak a processzor - jatek viszonylatot kell nezni.
    Mondhatni az id megint megmutatja, mire szamithatunk 5-10 ev mulva jatek szempontbol, es a vegeredmeny az, hogy a dinnye a jovo. Masik kerdes, hogy vegre megint olyan szintu fejlodes van az iparban, hogy ertelme nincs hosszu tavon gondolkodni, mert amit ma megveszel, hogy csucs, az 5 ev mulva talan eppenhogy a kozepkategoria legaljat fogja alulrol surolni.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #43 üzenetére

    Ez most egy erdekes hsz volt. :DDD
    Vizsgaljuk meg!

    A cikk arrol szol, hogy jonnek a skalazodas/parhuzamossag szempontjabol fejlettebb jatekok.

    A hsz igy kezdodik:
    "A cikkben említett 12 magos példán felröhögtem."