- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Aktív témák
-
faster
nagyúr
A jobboldali képen az NVIDIA a semmiből pixeleket teremt, az olvasókra bízzuk a döntést, vajon melyik az igazi rács? Mi az ATI-félére voksolunk...
Semiből pixeleket? Az ATI AF-je rosszabb a ferde felületeknél, szögfüggő. A ferde rámpán is látszik, a távolabbi végén.
Szerk: Ilyen az AF a Gef6800-on is, mert gyorsabb.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #16 üzenetére
Néha már-már FX-gyalázó szagot érzek, persze érthető.
Ez nem feltétlenül kell, hogy így legyen. Nézd csak meg pl. a Beyond3d-t, most teszteltek 5700Ultrát, amiről lehet tudni, hogy nem egy sebességbajnok, de igyekeznek a lehető legtárgyilagosabban letesztelni, én ezt szeretem. -
faster
nagyúr
válasz strike-force #69 üzenetére
Sapphire Radeon 9800PRO Video Card, 128MB DDR 128bit!?
A képen ráadásul TSOP memóriák vannak. Ez inkább egy 9800SE. -
faster
nagyúr
Okés, módosítottam, az &-jel és a # között persze eredetileg nincs szóköz.
Szerk: Ha egyszeres idézőjelet nem lehet így bevinni, akkor esetleg a duplaidézőjel még működhet + elé egy backslash-et.
document.getElementById(''k8'').src=kep8a.src;
Remélem, ezt a kódot nem helyettesíti be mással a fórummotor. :)
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Az IE és a Mozila forrásában is html escape kód jelenik meg az egyszeres idézőjel helyett, ami egyébként a sima szövegnél jó is, valószínűleg a program csinálja meg a helyetteítést, de javascript kódnál ez nem jó. Sajnos így Mozilla-Firefox alatt nem megy.(Ez a hülye IE meg megeszik minden sz@r programot :DDD )
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Erre az mondom, screenshot kéne egy TI4200 és egy R9800-R9600-ról is, és szvsz ugyanez lenne a különbség, míg a 6800 széria elméletileg ugyanolyan szögfüggő AF-et alkalmaz, mint az ATI kártyák, annak a képe elméletileg ua., mint az ATI kártyákon. A ferde rámpákon is látszik a különbség, a vízszintes padlón viszont nincs eltérés, bár abból nem sok látszik.
-
faster
nagyúr
Jó cikk ez, nincs nekem bajom vele. Ez csak apróság volt. De a szintetikus teszt eredményét hozza. Elméletileg 30 és 60 fokos szögben látszik a legerősebben.
Szerk: Ami a képváltást illeti, akkor sajnos nincs megoldás. A duplaidézőjeles program sem működik ( '' ) ?
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
OpenGL alatt az Nvidia kártyák általában jól szerepelnek, DirectX alatt alap T&L + multitextura alatt van néhány % előnye az ATI-nak, általában attól függően, használsz-e élsimítást, anizotróp szűrést, és ahogy egyre több és több shader program kerül bele a kódba, egyre nagyobb az ATI előnye. A Far Cry más sok vertex és pixelshadert használ, itt egyértelmű az ATI fölénye. Nagyjából ilyen különbségek vannak a kártyák közt, ezért nagyon nem mindegy, milyen játékokat használsz a teszteléshez, ha megfelelően válogatod össze őket, akkor el tudod érni, hogy tényleg csak néhány százalék legyen az eltérés.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #121 üzenetére
Shaderek miatt nem sok. Majd meglátjuk, az Ultrashadow mennyit segít az FX-eknek és a 6800-nak. Meg azért a 32Z/stencil op. is sokat számít, mert sok stencil shadow lesz benne.
Aktív témák
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel