Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Dr. Romano #5 üzenetére
Nem ez a tanulság hanem az hogy nagyon kicsi a tartalék (ütemezett szállítás, nincs raktározás).
Oldja meg a gyártó.
Ő sem hűje, raktárra nem akar gyártani.
Igy a legkisebb gyártási nehézség azonnal kieséseket okoz.
Amit persze bekéne hozni, ami persze kapkodással, a gyártási utasítástól való eltéréssel jár.
Ami viszont mégnagyobb gyártási kiesést okozhat.
Dominó effektus...
Egyébként csak ketten tudtunk róla (hogy szóltak) én és a minőség ellenőr.
Mi viszont a tesztelőknek nem szóltunk! (előre tudtuk hogy nem lesz rá szükség)
Ui:
Autó elektronika, nem Nokia telefon...
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
atus72
senior tag
válasz Dr. Romano #8 üzenetére
ha sok chip van az a baj, ha kevés az a baj ...
semmi sem jó ... -
deltaa97
tag
válasz Dr. Romano #8 üzenetére
Jómagam is egy autóipari beszállítónál dolgozom gyártómérnökként, igaz mi úgymond a "beszállító beszállítói" vagyunk, motorkomponenseket gyártunk kb a legnagyobb beszállítóknak (Aisin, Mahle, Schaeffler stb..) így nem JIS-ben (Just in Sequence) szállítunk, de így is 1 hét késés a beszállítónál azt jelentené, hogy megáll a szerelősor. És akkor még képzeljük el, hogy hány beszállító van rajtunk kívül.
Ez a nem raktározunk elv a 2008-as világválság után jött képbe, amikor tudatosult a gyártókban, hogy a lehető legtöbb költséget kell megtakarítani, mert különben simán mennek a levesbe.
Jó példa erra az FCA (Fiat-Chrysler), amelyet kb a Dodge-Jeep-RAM amerikai trió tartott a víz felett. Most a PSA-val való egyesülés inkább az FCA-nak volt életbevágó, Peugeoték meg relatíve olcsón szereztek maguknak új márkákat (az átfedések miatt valószínűleg 1-2-t elkaszálnak) és ami a legfontosabb új piacokat.
Tudom mire gondolsz, amíg nem dologoztam ebben a környezetben én is azt hittem, hogy az autógyártás egy aranybánya, de ez nem teljesen igaz. Ezzel korántsem mondom azt, hogy félteni kellene őket, de pl az IT-szektor mellett elbújhatnak.
Xiaomi 12X 8/128 GB Grey | Életem legrosszabb döntése, hogy gépészmérnöki pályára tévedtem...