- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- GoPro Topic
- Apple notebookok
- Vaku topic
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos tablet topic
- Ülésezik a hardveregylet
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Félreérted vagy félre olvasol nem tudom.Hogy lenne mindegy az effektek száma? Hogy lenne mindegy hogy egyszerre csak egy tükröződést kell kiszámolnod félmillió háromszögre a képernyő sarkából indítva vagy további fél milliót árnyékolásra 3 fényforrásból mondjuk 8 helyett 28 sugárral ?
raytracing, nem pathtracing....Hogy felejted el azt mindig hozzátenni, hogy az RT nél nem kell és tudjuk véglegesre számolni képkockát míg a raszternél igen? hogy lenne mindegy mennyi TFLOPs kell ehhez? Amiről te beszélsz 2035 az a Pathtracing.A RT sokkal előbb el fog terjedni, hozzá fejlődnek a denoiser motorok és a hardverek ez lenne a titka.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)