Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz #32839680 #33 üzenetére

    A számból vetted ki a szót.

    Mielőtt bárki azt mondaná, hogy kezdődik a flame, szerintem is ez egy óriási előrelépés mobil fronton, és nagy taps jár a zöldeknek ezért. Ha x86 lenne, akkor dream come true, de mivel azt tudjuk, hogy az sose fog bekövetkezni, így ennyit tudnak kihozni a licenceikből, és ez nem kevés.

    Ami engem is egy kicsit zavar, hogy nagyon jó feature complete dolgokat hoznak a mobil szegmensbe (egy párat ami már létezik a piacon, ha nem is OpenGL 4.4 szintű cuccok, de azért a többi piaci szereplő messze megelőzte NV-t feature-ökben eddig), ugyanakkor nem látom összeállni a képet. PC-n fikázzuk az API-kat, mert túl sokat kell absztrahálni. Erre ANDROIDRA írunk OpenGL-es progikat, ami talán még a DX-nél is lassabb, ott legalább WDDM miatt van lehetősége az API-nak direkten kommunikálni a vassal. Droidon mi kilátás van erre?

    Nem fikázásból, de köztudott, hogy Droidhoz azért kell 4X olyan vas, mint egy iOS-hez vagy WP8-hoz, mert ha böngészőt futtat az ember, akkor egy Java virtuális gépen futtatok egy javaszkript interpretert. (Azért remélem érezzük, hogy ez egy mobiltelefonban luxus.)

    Az már csak hab a tortán, hogy mobil fronton mindenki a HSA tagja. OpenGL lehet, hogy el fog terjedni mobil fronton, de én nem tartom kizártnak, hogy a Mantle előbb-utóbb ott is felüti a fejét, amikor AMD rájön, hogy kéne x86-os GCN-es mobiltelefon SoC-ot tervezni, főleg hogy már a ARM-os licencük is van a SAMU miatt.

    Én Abu-tól kérdeznék egy olyat: kaphatnánk egy összehasonlítóelemzést a Tegra 5 és a Project Discoveryről? Engem nagyon érdekel, hogy szerinted hol konkurensei ezek egymásnak, vagy hol nem azok. Mit akar az egyik és mit a másik?

Új hozzászólás Aktív témák