Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kashim #1 üzenetére

    Persze. Csak ide már nem akartam beleírni, mert sok lenne egy hírbe. Összecsapni pedig nem akarom.

    (#3) FragMaster: Igen. Ez nagyon meglepő. Így viszont az is érthetetlen, hogy a Kepler, miért lett lebutítva a Fermihez képest.
    Lehet, hogy az Android mégis a fő irány az NV-nél, mert ez nem ideális hardver a Windows RT tudásához, Androidra viszont nagyon is jó.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #7 üzenetére

    Ha a konkurens IGP-khez hasonlítjuk, akkor a GeForce ULT már nem számít jónak. Androidon persze kisebb a különbség, de azért nézz egy Mali-T600, egy Adreno 300 és egy PowerVR G6000 sorozatot. Mindegyik okosabb, és támogatnak OpenCL-t, illetve valamelyik még C++ AMP-t is.

    A Tegra 3-nál a Windows RT-re nem volt jobb megoldás. Viszont a Qualcomm S4 az félelmetesen fejlődik a driver terén. Valószínűnek tartom, hogy a következő Surface ezt fogja megkapni, de persze opció a Tegra 4 is. Igazából egyik sem az az igazi Windows RT platform. A rendszert is a legalacsonyabb gyorsítási szintek egyikén működtetik. Ez ma még nem gond, mert magas gyorsítási szintre csak az AMD Hondo képes a tabletplatformok között, amire kevés termék épül még, de a következő körben már lesz DX11.1-et támogató Temash és DX11-et kezelő Atom is. Nem ártana tehát legalább egy DX11-es gyorsítási szintet elérni, már csak azért is, mert a Windows 8/RT újításai ezen a szinten élnek, alatta egyszerűen inaktívak. A DX11.1-es szint abból a szempontból lehet jó, hogy sokkal gyorsabb még a DX11-es szintnél is, extra funkciót viszont nem hoz.
    Ha én döntenék a Windows RT-hez a platformról, akkor egy Mali-T600-ast keresnék hozzá, és arra kérnék támogatást. Ma ez a hardver ideális az új Windowshoz.

    (#6) Pürrhosz: A15 minden mag.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kotomicuki #11 üzenetére

    Azért a színmélység és a shader precizitás nem azonos dolog. Ha emlékeket akarsz, akkor erre a GeForce FX-es idők a legjobbak. Az FX az 16 bites precizitással számolt egy csomó játékban, míg a Radeon 24 bitessel. Nagyjából olyan különbségek lehetnek, mint ennek az oldalnak az alján az a négy kép. [link] Ettől a színmélység még 32 bites.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák