- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Rombolható struktúrákat és fizikát a népnek!
Képzeljünk el pl egy Stalkert, ahol minden rombolható voxelekből áll. A különböző anyagok rombolhatósági értéke eltérő. Pl a járathoz le lehetne jutni ásással, robbantással, vagy egyéb módokon is... egy falon lukat lehet ütni rakétavetővel, vagy aknával, de az ajtón is bemehetsz.
Remélem 10 év múlva itt fognak tartani a játékok.
-
Ren Hoek
veterán
Nekem van egy indie voxeles ötletem, Unity-ben akarom megcsinálni platformfüggetlenül... lehet szervezek rá egy kis csapatot, szerintem 1-2 millából kihozható
Imádom az erre épülő játékokat amúgy... szerintem nagy sikere is van, indie formában. Hiába azért a LEGO öröksége megmaradt és még sokan szeretik az elemekből, kockákból építgetős, craftolós játékokat és világokat.
-
Ren Hoek
veterán
válasz VinoRosso #19 üzenetére
Szerintem is inkább az adatstruktúrára vonatkozik.
A megjelenítés geometrikus, hiszen perspektivikus, affin,.rigid body, soft body transzformációkat kell /lehet végezni rajtuk.
Itt maga a testek felbontása és az animálása számít voxelesnek, és egy voxelnek lehet több paramétere is...
Az már, hogy hogyan jelenítjük meg az megint egy másik kérdés. Pl ha a voxeleket forgatni is lehet, vagy egyéb módon transzformálni, az is egy mód... de olyan is lehet, hogy a koordinátarendszerben tényleg csak voxeles 3D koordinátarendszer van.
Ilyenkor pl egy forgatásnál lépcsős kockaélek lesznek és a testek ábrázolása voxeles, egy fix koordinátarendszerben, mint ahogy 2D-ben a pixeles felbontásnál.Az mondjuk jó kérdés, hogy mindkettőt voxeles ábrázolásnak hívják-e?
Az itt bemutatott Mandula demo pl a fix koordinátarendszeres... de a céges videóban szerintem vegyesen jelent meg. Az elején a Tank, kanyarodáskor nem "voxelesedik" , és az egész test elfordul, egy voxel állhat 45 fokos szögben is. Ahogy a Minecraftban a Bárány lába mondjuk, vagy egy forgó kocka. Max a táj fix 3D rendszeres.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...