Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    Frissült.

    Egyébként az aktív szolgáltatási időszak alatt annyira sok para nem volt a szokásos dolgokon kívül, a modem pl cserés volt, megmurdált a router része, és az ügyintéző mindenképp be akarta valamiért bizonyítani hogy jobban ért hozzá. Nem lett volna egyébként kizárt, mert nem ebből élek, de úgy nehéz nyerni, hogy visszakérdezünk a pingre mint kifejezésre... De ez nem a céget minősíti, hanem csak egy ügyintézőt, ezzel semmi baj nincs. (Meg ezt már megszoktam, nem egyszer volt, hogy a kínaiaknak írtam levelet, hogy x gép meghalt, szériaszám, mi a hiba jelenség, komplett méréssor mindennel együtt szkópolva, etc, majd visszjön két nap múlva a levél, hogy be van e kapcsolva... ) Volt pár probléma, amikor sms-ben szóltak hogy javítjanak valamit bocsika, majd jött hogy megcsináltuk, én meg hívtam a központot, hogy kollégák ne menjenek messzire, mert a garantált felét se éri el egy irányba sem a sávszél. Akkor megint henköltek picit, és néha jó lett, néha majd másnap sms-eztek megint.

    A telefonos üzletágon én is idegeskedtem egy darabig, de onnan szerencsére dobbantottunk. Bőven westeles időkből visszamaradt folyamatosan bővülő céges flottás előfizetéssel konkrétan drágább készülékárakat adtak, mintha ismeretlenként besétálok és kpra megveszek egy domino-s telefont. Néztem bután, hogy egy tonna számmal, legalább másfél évtizedes, rendesen fizető partnerként érzi az ember, hogy egy megbecsült vendég.

    Egyébként az dühít leginkább, hogy ha valaki a központban valóban veszi a fáradtságot, és az a 2 percet, amit a boltos kollégák nagy ráhagyással eltöltöttek az üggyel foglalkozva (mostmár sokadjára), akkor nyilvánvalóvá válik, hogy náluk van a baj. De nem, hiszen könnyebb az ügyfelet tornáztatni, hülyére venni. Konkrétan több idő parkolót találnom a nyomorult pláza alatt, mint ezt rendbe rakni bárkinek, akinek ehhez jogosultsága van... Pedig kihalt mint állat.

    Kicsit úgy érzem most én vagyok a 241-el tolató furgonos...

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz INGJOKE #20 üzenetére

    Jah én értem. Ügyfélkezelés és üzleti szempontból viszont szerintem nem jó döntés, de ez csak én vagyok. Legalább az utcáról beeső nulla előéletű, potenciálisan felszívódható részletre vásároló vevő szintjét azért _szerintem_ illene megütni, dehát na.

    Az europarkban is azóta tudok vásárolni agyvérzés nélkül, amióta megszüntették az ingyenes parkolást. Amíg az utazó közönség náluk rúgta le a kocsit, majd ment a határúti metróval dolgára, addig munkaidő végén csordulásig telt minden bolt, hiszen kényelmes volt helyben megoldani a tej-kenyér- victoria secret köröket, majd hazarobogni. És a beeső embereknek is maradt hely. Most meg lézengés van, az intersparban se kell fél órát kasszára sorakozni soha. Nekem kényelmes ha épp be kell ugrani, de erősen kétlem, hogy ez a boltok és az egyébként ingázni kényszerülő tömeg érdekeit szolgálja.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz total90 #22 üzenetére

    Ennek viszonylag prózai okai vannak, ugyanis a követelést az elején még csak kedvesen küldik, majd ha nincs reakció akkor azokat jellemzően saját vagy külsős behajtók fele nyomják, akik majd intézik akár a széljegy formájában is.

    Ezelőtt viszont jellemzően okosabbak átnézik, hogy ha kell megáll e valóban. Ilyenkor szokott jönni az ilyenekhez hasonló esetekben, hogy rájönnek, mégsem volt igazuk, és le van tudva. Viszont mivel az említett ingatlan amiben volt ez a szerződés épp meg van hirdetve, így én kerülném a problémázást, ha kicsúszok az időből bármi miatt, akkor fölöslegesen terhelem az állambácsit a teljes vagyonszerzési illetékkel, pedig kb csak a felét kaphatná meg ha ez a lakás elmegy, akkor csak a különbözet után kell fizetnem, ami nem mindegy.

Új hozzászólás Aktív témák