Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    Köszönjük a cikket. Bár a professzionális felhasználásra szánt funkciók is igen érdekesek (vagyishát abszolút nem :DDD ), engem sokkal jobban érdekel az a kérdés, hogy milyen módon fog ez GeForce-szá transzformálódni.

    A Pascal esetében a GP100-ból elég világosan látszott, milyen lesz a GP104, és lehetett sejteni, hogy sokkal gyorsabb lesz, mint a Maxwell. Itt meg be lehet tippelni a 3584 FP32-es ALU-t meg a Pascalhoz hasonló órajelet, és az hoz majd 20-30% extra sebességet, de mi lesz a chip többi részével? Megint beduplázzák a ROP-okat? Ha igen, akkor azokat milyen memória fogja tudni kiszolgálni? Vagy esetleg szakítanak a 256-bites busszal, és lesz 384-bit a GV104-en, és akkor az megoldja a ROP-kérdést is? De akkor mi lesz a GV102-n?
    Vagy csinálnak valami tök mást (kevesebb ALU és magasabb órajel)? Teljes homály :)

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #98 üzenetére

    Engem is meglepne a 128 ROP, de értelme lenne - a Maxwellben az volt a nagy performance booster, látszott, hogy szükség van rá, és most a chip elejének nagy része, valamint a teljes közepe 75%-kal nagyobb, mint a Maxwell. Amúgy sztem a 96 ROP kb. jó lenne a 28 SM mellé, de nyilván csak akkor, ha raszterizációs kapacitás is megnő - és ehhez ugye a 384-bites config kell.
    Azt nem látom, hogy a memory paging hol váltaná ki a ROP-okat - az elmúlt évek játékai tele vannak brute force postprocess effektekkel, amik zabálják a pixel-kapacitást.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák