Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz jbcs #10 üzenetére

    2009 óta hajtok valamilyen 24”(+/-0,5”)-os Fhd monitort játékra, és ez a méret a leges-legvége ennek a felbontásnak. Mert a legjobb pixelstruktúrájú ilyen panelek felületére is kell a hard coating, ami kicsit összemossa, szabálytalanná teszi az egymás mellett lévő pixelek határait. Így lesz képes arra a hatásra, hogy karnyújtásnyi távolságból, - ahogy egy monitort ált. használni szokás - első ránézésre, agytorna nélkül össze áll a stabil kép!
    Azért gondolom, hogy ez a határa, mert ha a kéztávolság(+egyenes hát/gerinc, így van beállítva a magassága, így kényelmes)-nál 5-8cm-rel előrébb hajolok, akkor már instant a pixeleket látom, nem a képet egyben. ( ez az egyszerű, gyors váltás néha tök hasznos tud lenni, lásd az előbbi példámat)
    27 ill. 32”-on egy átlagos panellel, mar nem is a pixeleket külön, hanem a köztük lévő rács az amit elsőnek meglátsz, onnan nagyon fárasztó a rács mögött lévő 3d-s hatást kiszedne/dekódolnia az agyadnak.
    Nekem 13 év Fhd-zés után a felbontás megkétszerezése hozna érdemi változást, de jelenleg az elérhető legjobb hardvereken keresztül is az látszik, egyre jobb minőségben közvetítve, hogy a tartalom néhol annyira műanyag hatású, és rapszodikus minőségnek örvend, hogy nem érdemli meg a 4k-s felbontást.
    munkára szívesen vennék egy 27-28”-os max. 30”-os professzionális kijelzőt 4k alatti felbontással, ha windózzal lenne használva. Ha meg van oldva a skálázódás, akkor 4k felett is jöhet. :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák