Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
Akkor végre a Crytek is elkezdhet végre játékokkal foglalkozni.
Jöhetne egy új single fps csúcs grafikával (legyen a neve bármi)
Robinson The Journey nem VR-es kiadása
Ryse 2Next PC Upgrade: 2022
-
nubreed
veterán
Honnan tudod, hogy ezt akarják és, hogy pont a cikkben is említett eddig megoldatlan ügy miatt nem fejlesztettek játékot x éve? Semmi sem garantálja azt, hogy ezután neki fognak majd. Nekem sokkal inkább úgy tűnik, hogy jól elvannak ők a CryEngine pofozgatásával meg értékesítésével.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Crytek
veterán
Az hogy léptem nyomon csőd közelbe vannak az nekem nem tűnik jól elvannaknak.
Cryengine értékesítése meg kb mint az én angol tudásom olyan szintű. Abból 2 db ember nem tartaná fent magát mert a kutya se használja (sajnos) Akik licenszelik az a játékipar hiba határa kb ergo beszélni is értelmetlen róla...
Next PC Upgrade: 2022
-
Komplikato
veterán
VR játékot nem VR játékká alakítani kb. olyan mint ha a Doom játékból fejlesztenek valaki 2D oldalnézeti platform ugrabugrálós játékot. Minek?
A CryEngine ázsiai MMO játékokban szerintem nagyot ment, még ha normál AAA játék sajnos tényleg kevés van vele. Ettől még a CryTek-nek lenne hova fejlődni, mert nem most van a fénykora.
[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Crytek
veterán
válasz Komplikato #4 üzenetére
"VR játékot nem VR játékká alakítani kb. olyan mint ha a Doom játékból fejlesztenek valaki 2D oldalnézeti platform ugrabugrálós játékot. Minek?"
Termelni a zsetont? Semmi másnak. Robinson egy frankó walking sim lenne ótvar vr nélkül is.És jó walking simek fogynak ezerrel.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Cassi
senior tag
Most már semmi sem akadályozhatja meg a Star Citizent, hogy 2050 környékén végre megjelenhessen.
-
BazsiBazsi
aktív tag
Végre.Az SC előtt szabad az út. Jó sok idő lesz mire kész lesz de nemsokára már rendesen lehet benne küldizni legalább
-
-
MeszesKPT
őstag
Megint a jogászok jártak a legjobban, igaza volt apámnak.
-
gabber01
addikt
Amúgy ez a game megjelenik még valaha?
Talán már 200 millió dollárnál is több pénzt kalapoztak össze. Ez a világ legnagyobb átverése lesz.[ Szerkesztve ]
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
nubreed
veterán
Ez a 200 milliós kérdés. Ha jól tudom 100 csillag rendszerrel indulna a játék ha egyszer megjelenik, mindegyik kézzel készített az utolsó fűszálig. Ebből a 100 -ból készen van 1, ami teljesen kész van, amennyire tudom. Idáig eljutottak, (menny is?) talán 10 év alatt? Gondolom felgyorsulnak a dolgok, az 1. lefejlesztéséből megkapott tapasztalatokat és adatok egy részét nyilván fel tudják használni a többinél is. Na de hát akkor sem hiszem, hogy 2030 előtt ez kijön.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
cskamacska
addikt
Ezt nem tudhatjuk míg meg nem jelenik, vagy be nem jelentik hogy feladják. Jelenleg az a terv és a fanok is azt várják, hogy a single player Squadron 42 megjelenjen, aztán utána lesz valahogy. SQ42 kiadása valószínű, a többit majd meglátjuk.
Ironikus az lenne, ha az SQ42 kijön, de a Star Citizen MMO rész megakad a Theaters of War játékmódnál, azzal gyakorlatilag a Kickstarter vállalásukat teljesítenék. Tény hogy azóta leígérték a csillagot is az égről, de az eredeti tervet úgy néz ki hozni tudják legrosszabb esetben.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Crytek
veterán
válasz cskamacska #19 üzenetére
Az totál érthető számomra a közzétett videok alapján ,hogy ilyen aprólékosan felépíteni egy sokbolygós MMO-t kegyetlen sok idő,de hogy a single részt se tudták még összekalapálni ami kb az egésznek a töredékét foglalja csak magában az erős. Bár igaz a pár órás DNF is 10 évig készül azt abba kb semmi se volt
Next PC Upgrade: 2022
-
nubreed
veterán
válasz cskamacska #19 üzenetére
Igen, de az eredeti tervhez elég kellett volna hogy legyen a mostani 200+ millió dollár pénzmennyiség kb. egy tizede. Vagy nem? Bár teljesen mindegy már ezen rugózni, de akik pénzt adtak erre a projektre joggal érezhetik becsapva magukat ha csak az eredeti Kickstarteres dolog valósul meg, hiszen azóta mindent IS megigértek és akik azóta pénzzel támogatták a projektet, erre a jövőképre fizettek be.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
cskamacska
addikt
Az eredeti terveket mindenképp már túlnőtték, mert a bolygón való leszállás nem volt eredetileg benne a tervekben.
De pont az ilyen feature creep ami a projekt "haladását" nagyban hátráltatta. Hurston bolygó és Lorville város jól néz ki, és nyilván nicns ilyen más játékban, de a ráfordított erőforrásból ki tudja hány tucat űrbázissal végeztek már volna mondjuk 20-30 nemleszállós naprendszer társaságában. Csak ugye a nép már az elejétől fogva nem egy űrszimért fizetett ki milliókat egyszerre, hanem hogy legyen minden is beletéve. Ezek meg bele is próbálják rakni(tehát effektíve a támogatóknak engedelmeskednek ) és ez a vége.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
nubreed
veterán
válasz cskamacska #22 üzenetére
Hát igen. Az nyilvánvaló, hogy azért dolgoznak, Hurston és a másik tényleg kurva jól néz ki, sok videót néztem róluk. De úgy ahogy mondod, ez az ára... Ha mindent a végletekig akarnak hand crafoltni, (már pedig ők ezt az utat választották) akkor nagyon sok időbe fog telni ennek a projektnek a befejezése, azzal a mérettel számolva, amivel ők számolnak. Már ha egyáltalán addigk kitart a lelkesedés és elszántság.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Szőrös
veterán
"mindegyik kézzel készített az utolsó fűszálig" Nem egészen. Pont a projekt elejére volt jellemző a handcrafted content gyártás viszont ebből áttértek progenre, ez realizálódott a 3.0-ás releaseben (ami gyk simán megfelelt egy softrebootnak is).
Így csinálják a bolygókat, a városokat, az űrállomásokat sőt a küdliket is.
Persze ezekhez kellenek a jó minőségű assetek, sok, nagyok sok de ezeket már nem kézzel pakolják össze hanem a hozzá tartozó progen techel (lásd bolygóknál progen planet tech ami már a 4. verziónál jár).
Na ezek a techek meg a hozzá tartozó toolok fejlesztése az ami baromi sok idő mert a minőségből nem akarnak engedni. Elég megnézni pl a 3.8ban érkezett micriTech bolygót.
Viszont pont azért csinálták ezt, hogy majd ha egyszer ez meglesz, soon , akkor a többi rendszert gyorsabban tudják előállítani. Hogy mikor az jó kérdés, már a fentiek miatt is elég szépen megcsúsztak, emiatt meg már az erőforrások nagy részét az egyjátékos kampányra (SQ42) tették át, hogy az elkészüljön mielőtt még nyugdíjasak leszünk.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
A látvány, ahhoz képest hogy online játék, elég ütős szóval szerintem az egy darabig nem lesz elavult. A "más szempontból is" alatt nem tudom mit értesz de mint minden más mmo-nál úgy ennél se áll le a fejlesztés a megjelenéssel. Már ha egyszer eljutnak odáig.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
Ez a tipikus "nem tudok semmit rola de biztos atveres" komment
Az megvan hogy ugyanakkor lett bejelentve mint a Cyberpunk? Csak mig a Cyberpunk egy single player jatek es a meglevo fekleszto studiotol jon adfig a CIG nullarol indult, es egy MmO-t megy egy single player-t fejlesztenek parhuzamosan
-
cskamacska
addikt
válasz Malibutomi #27 üzenetére
Azért nem kell túlnyomni. Cyberpunk idén minden valószínűség szerint meg fog jelenni, SQ42-nek bétája lesz idén, ha lesz. SC tényleges megjelenéséről "haha, talán megéljük" jópofizások mennek még fan körökben is, de ilyen tempóban le fogják lőni még elkészülés előtt.
A magabiztosság onnan jön hogy "biztos minden rendben lesz", hogy eddig összejött az évi 40-50 milla hogy tovább gördüljön a szekér. Aztán egyszer nem jön össze, és kalap-kabát.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Malibutomi
nagyúr
válasz cskamacska #28 üzenetére
Es ez mennyiben ellenkezik azzal amit en irtam?
Ugyanakkor lettek bejelentve meglevo studio osszerakott egy single playert, egy startup meg meg nem lett kesz ket jatekkal ugyanennyi ido alatt.Penzre meg annyit hogy tavaly jott be eddig a legtobb tamogatas. Ha fejlodika jatek, esetleg jon SQ42 akkor nem hinnem hogy kevesebb lesza a beveteluk.
-
Szőrös
veterán
válasz cskamacska #28 üzenetére
Ha nagyon kell nekik a pénz akkor SQ42-t pc release után kiadják új konzol generációkra is. Aztán kalap kabát abból annyit bejöhet mint 2 évnyi kalapozásból, minimum. Ebben azért szerintem van ráció bármennyire azt mondták anno, hogy ez csak pc-re jön (új konzolok már teljesítményben elegendőek és az ssd is adott).
Mondjuk biztos lenne durrogás emiatthttps://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
gabber01
addikt
válasz cskamacska #28 üzenetére
Pusztán az a különbség, hogy a Cyberpunk legjobb tudomásom szerint nem crowdfunding alapon készül és nem vállaltak monumentális, vállalhatatlan ígéreteket, és míg a cyberpunk a megjelenés küszöbén van, a SC még kb (kis túlzással) sehol nem tart. De javítsd ki ha tévednék.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
gabber01
addikt
-
Crytek
veterán
válasz m0h0senator #35 üzenetére
Ilyenek ettől függetlenül lesznek, szóval ennék komolyabb is jöhet az se hat meg senkit. Ők a végét akarják már látni,kézzel foghatót. Ami úgy nincs és senki se tudja meddig nem is lesz. Majd ha legalább a single kiadásra kerül már történik valami előre mozdulás.
Next PC Upgrade: 2022
-
m0h0senator
őstag
Ennek a projektnek nem lesz klasszikus értelemben vett vége ha az MMO részt is nézzük. Single-nek igen.
Ezeket azért tettem ki, mert sokan leírják, hogy dehát 200 millió dollár ( jelenleg 271millio) csak azt felejtik el, hozzá tenni amit a grafikon mutat. Hogy ez az összeg 8 év alatt nagyon nem egyenlően elosztva került hozzájuk és 2018-ra lettek 500-an ami még így is kevés. Ettől függetlenül igen lassan haladnak viszont amivel elkészülnek az minőségi és ezt látják a támogatók.
Csak egy példa: Sokan annak örülünk, hogy a jelenlegi bolygó készítő technologiájukkal eddigi concept fotókból 1 hónap alatt készült el egy hold ( légkörrel különböző assettekkel stb stb) és mostmár 2 holddal is készen lesznek.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
gabber01
addikt
válasz m0h0senator #35 üzenetére
És ez mit számít? 2013 óta stabilan, évente több mint 30millió dollárt kapnak. Az tudod már önmagában milyen kibaxott sok pénz? Itthon egy mozifilm teljes költségvetése ritka esetben éri el ezt az értéket. AAA kategóriás címek fejlesztésénél persze ez már régóta nem számít soknak. De csak hogy képbe kerüljünk. Anno a GTA V teljes fejlesztési költségei kb. 265 millió dollárra rúgtak. Az ugye 2013ban volt, és akkor ez volt az addig valaha készült legdrágább játék, és ez jelen értéken már kb. 300 millió lenne. Azóta persze a Destiny ezt is túlszárnyalta a maga 500 milliós költségével.
Nyilván más esetekben sem egy év alatt öntik a projektbe a teljes költségvetést, és a klasszikus finanszírozású projekteknél is változik a költségkeret a változó célkitűzések és körülmények hatására. Ne haragudj, de ez az égvilágon semmire sem bizonyíték vagy magyarázat.Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Malibutomi
nagyúr
Annyi hogy itt a penz nem egy jatek hanem ketto fejleszteset fedezi plusz az 5 studio teljes felszereleset Szoval maga az SC messze van a szuper draga jatektol.
A fentebb linkelt grafikont pedig ha megnezed azt mutatja mennyi fejlesztojuk van, az az evi 30-40 millio ugyan sok penz, de el is megy a fizetesekre/studio fenntartasra siman.
-
m0h0senator
őstag
Pontosan azt számítja amit Malibutomi leírt. És nagyon jó példát hoztál a GTAV-el mert ott a teljes összeg magára a játék fejlesztésére ment el a már kiforrott meglévő techonlógiák mellett egy felépített céggel kezdve a meglévő studiok és fejlesztők mellett. Ellenben az itt bemutatott összegekből 5 studiot építettek fel az alapoktól, ahol nem volt még egy konnektor sem a falban. Nem volt semmilyen techonológia ami a rendelkezésükre állt se egy bejáratott cég, csak papíron skiccek, hogy mit szeretnének és így járnak 271 milliónál aminek a nagyobb részét teljesen el is viszi a fejlesztés költsége.
An odyssey through the realm of consciousness.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen