Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Synthwave #102 üzenetére

    Nemá. Ami real-time MOZOG, az csudásan és reszponzívan folyjon...

    Ne végletekben gondolkodj...

    Attól, hogy nagyobb a válaszidő még még nem hiányzik érezhető mértékben a reszponzivitás.

    Én az érzékszerveimmel nem veszem észre a különbséget -bár az is igaz, hogy multi FPS-t csak alkalomszerűen tolok-, nincsen zavaró jelenség. Sztori orientált single playerben a lövöldözős játékokat is beleértve nem zavar az egyébként nem észrevehetően magasabb késleltetés.

    A különbséget az eredményen (K/D) veszem észre nem a szubjektív érzékelésemen. Azokban a szituációkban amelyeket régebben meg tudtam oldani, ott rendszeresen a rövidebbet húzom. Például ha én és az ellen egyszerre vesszük észre egymást és mindkettőnknek aktívan kell céloznia, szóval egy 50-50% szituációban ott jó eséllyel a rövidebbet húzom.

    Vagy mondjuk egy ajtóban sokkal könnyebben átmennek rajtam úgy hogy _szinte_ azt sem tudom mi történt. Közelharcot kerülnöm kell, ha jót akarok magamnak. De persze tudom: nálam 1-2 képkockával késik a játék, így ez hozzáadódik a normál reakcióidőmhöz. Távolra célozva még a nagyobb reakcióidő miatt sem vagyok komoly hátrányban mert a nagyobb méretek miatt sokkal precízebb a célzás. (100cm kijelző+45cm egérpad)

    Na tehát a lényeg az, hogy TV-t használni egy gyors monitor helyett pörgős multi-FPS-ben öntökönlövés. Single player játékokban (Wicther, Dishonored, TombRaider etc) viszont nekem sokkal többet ad a látószögemet jobban beterítő kép, minthogy 10-20-50 vagy 70ms a kijelző késleltetése.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák