Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Eastman

    őstag

    CHS engem is szivatott anno egy Dell Inspiron 6400-al. Olyan mintha tanulók dolgoztak volna náluk az ügyfélszolgálaton. Nem néztek rám, maguktól nem mondtak semmit, minden mondatot úgy kellett belőlük kihúzni. Fizettem a bevizsgálásért, de konkrét választ nem kaptam arra, hogy mi is a hiba, csak mailben egy árajánlatot a notesz akkori értékének kb. 2/3-ról. Elmentem érte, kérdeztem, hogy mi is a konkrét baja, de nem tudták megmondani, csak azt, hogy alaplap csere után tudnak a kérdésekre válaszolni. Nem hagytam náluk.

    Összességében bosszantó és kellemetlen élmény volt.

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

Új hozzászólás Aktív témák