Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #180 üzenetére

    Én nem magyarázok semmit. Csak leírtam, hogy miképp mértünk és miért.
    A másik, hogy a végső képkocka így is Full HD, 1440p és 4K lesz, csak belül történik a számítás több mintával. Ez kb. olyan, mint az SSAA opció egy játékban. Szóval a kijelentésed nem igaz. Azt kellene írnod, hogy túlmintavételez és azt visszakonvertálja a beállított felbontásra, úgy igaz lenne, de nem ezt írtad.

    Minden beállítás hatása más, de ettől még ott van, és be lehet kapcsolni. Ha ez nem tetszik, akkor otthon nem kapcsolod be.

    (#186) bozont: A res. scale lényeges a Divisionben, mert ez van MSAA/SSAA helyett. Otthon mindenki eldöntheti, hogy kell-e neki, de itt alapvetően arra voltunk kíváncsiak, hogy maximum beállításon mit tud egy top VGA. Nem mellesleg lesz még egy top VGA hamarosan. De persze ez az egész mindig elégedetlenséget szül. Ha maximumra rakjuk a grafikát, akkor az a baj, ha nem rakjuk maximumra, akkor pedig az.

    (#200) Moby: De a beírt felbontásokon teszteltük a kártyákat. Ha nem azon teszteltük volna, akkor nem az lenne odaírva. A res. scale csak egy beállítás, hasonló a hatása, mint az SSAA-nak. Ha az egyes játékokon bekapcsoljuk az SSAA-t, akkor ott is marad a felbontás, attól függetlenül, hogy belül jóval több mintával számol.

    (#199) gbors: Nem változna a sorrend 100%-os res. scale-lal sem. A régi mérésekhez képest azért változott, mert azok DX11-ben futottak, míg a mostaniak DX12-ben. Az NV a Divisionhöz a DX11-et ajánlja, míg az AMD a DX12-t. Ennek megvan a maga oka, ugyanis DX12-ben csak a GCN-re van optimalizálás a játékban, míg NV-re egyszerűen hiányzik, ezt magától az Ubitól tudjuk (ezért vannak sűrűbb beesések, és ezért alacsonyabbak a minimumok jóval). Ettől függetlenül is gyorsabb a DX12 az NV-n is, mint a DX11 (és érzésre is jobban fut), csak nem annyival, mint AMD-n. Ezért is ajánlja továbbra is a DX11-es mérést az NV, mert nyilván nekik kellemetlen, hogy az AMD specifikusan GCN-re optimalizált környezetben fut, míg ők a DX12-re nem kaptak semmit.

    Ez több játékban így van. Az általános ajánlások között az NV egyedül a Rise of the Tomb Raider DX12 módját ajánlja. Jó okkal, mert a többi játékban pusztán root signature kezelése miatt egyetlen GeForce sem tudja elérni a pixel shader teljesítményének maximumát. Hiába NV-s cím a Division, ott is a Microsoft ajánlásai szerint kezelik a root signature-t, ami az NV-nek hátrányos. Visszavehetjük az újraméréseknél 100%-ra, de a sorrenden nem változtatna, mert ott fáj a Division DX12 módja az NV-nek, hogy a buffer view-ek nem direkten a root signature-be vannak kötve. Ezzel vesztenek jó 8-12%-ot az elméletben elérhető sebességhez képest, és ez beállítástól független.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák