- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Hobby elektronika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
-
kikikirly
senior tag
Részlet a PH cikkből:
''A Crytek nem ment a részletekbe a megoldásuk működésével kapcsolatban, de Total Illumination koncepciójukból kiindulva voxelekkel reprezentálhatják a virtuális jelenetet, és a sugárkövetés ezekre a voxelekre valósul meg. Nyilván ennek a módszer előnye, hogy maga a sugárkövetés jóval gyorsabb rajta, mintha háromszögeken történne meg a számítás, és emiatt nem akarhatta a vállalat a DirectX Raytracing kiegészítést alkalmazni, a Microsoft általános megoldása ugyanis csak háromszögeket támogat. A Crytek magoldásának hátránya, hogy jóval nehezebb implementálni, hiszen szükséges hozzá egy olyan rendszer, amely a CPU segítségéve gyorsan képes voxelek szintjén reprezentálni az adott jelenetet, de ilyen már van a CryEngine-ben, tehát innen már csak egy lépésre volt Total Illumination alapjaira épített visszaverődés effekt."Teljesen igazad van,ha szabvány lenne nem kellene a nulláról kidolgozni az eljárást,csak beépíteni az adott engine-be(Crytek másnak nyilván nem adja oda csak úgy).A hátránya akkor is az hogy a hatékonyabb működéshez meg követel adott motor strutúrát,DirectX Raytracing univerzálisan működik, cserébe erőforrás igényesebb.Ha ez a Voxeles megoldás lesz az általános irány,akkor szabványositás tényleg jó lenne.
[ Szerkesztve ]