- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz huskydog17 #3 üzenetére
Azért lett kitalálva, hogy továbbra is el tudják szépen venni a verébarcúak pénzét.
A marketinggépezet elhiteti az emberrel hogy ez kell. Lesznek exkluzív címek, amelyek majd támogatják a featuret (mint ez itt fent).
Nvidia CrapWorks ugyanez szoftveres oldalon, vagy a Tegrás feature-ök a mobilos játékokban.
Csak ez hardveres hülyeség, így talán könnyebb úgy álcázni a dolgot, mintha tényleg kapnál is valami hasznos, kézzel fogható featuret, mert végülis a monitorod vagy tudja majd, vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #3 üzenetére
A HDR ma egy szoftveres trükk. A kijelzők fizikailag alkalmatlanok rá, de annyit játszunk szoftverben, hogy jónak tűnjön. A hardveres HDR valós, mert nem egy szoftveres trükk az egész, hanem ténylegesen magas a kijelző fénysűrűsége, illetve a színmegjelenítése.
Emiatt van az, hogy lehet, hogy valamit a szoftveres HDR miatt fehérnek látsz, de valójában világossárga, csak a trükk miatt elveszik a valós színe. A HDR kijelzők ezt ténylegesen világossárgának jelenítik majd meg.
Ha natív a tartalom HDR-re, akkor elég durva a HDR és az SDR kijelzők közötti különbség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Madárpók
aktív tag
válasz huskydog17 #3 üzenetére
Az eddigi HDR megoldások lényege az volt, hogy a kép elkészítésénél a köztes adatokat nagyobb tartományban dolgozták fel, és a végleges kép dinamikatartományát összenyomták, hogy beleférjen a monitorra kiküldhető 24bites (szubpixelenként 8 bites) tartományba.
Úgy tudom, hogy a HDR kijelzők már támogatják a 24 bit feletti képtartalom fogadását, így nem kell összenyomni a dinamikát. Ez akkor ér igazán valamit, ha elég nagy a panel kontrasztaránya is még mellé, pl. OLED.
-
Madárpók
aktív tag
válasz huskydog17 #8 üzenetére
Minden panelon van értelme, de ha kicsi a kontrasztaránya a panelnak akkor nem lesz annyira szembetűnő a különbség. A 24 bit mindig is kevés volt, csak az eddigi szar panelokon nem tűnt fel a legtöbb esetben. Professzionális grafikai munkára szánt monitorokon már hosszú ideje bevett dolog a 30 bites (3*10) bemenet.
-
Shing
őstag
válasz huskydog17 #3 üzenetére
Mondjuk Far Cry-ban tuti, hogy az volt a nagy HDR effekt, hogy a sötét részeket még sötétebbé, a világosokat pedig világosabbá tette.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Külpolitika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI műholdas TV
- MIUI / HyperOS topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...