Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #6 üzenetére

    Na de a TV-n az általad "natív" HDR-t is szoftver irányítja, nem? Akkor meg csak elegendő lenne a szoftveres "trükközést" javítani és kész. Azt el tudom képzelni, hogy a TV-kben majd lesz egy újabb mini processzor egy nyomtatott áramkörön, ami majd a HDR megjelenítéséért fog felelni, na de a natív HDR tartalmat még mindig nem tudom értelmezni. Az új Deus Ex HDR implementációja miért nem szoftveres trükközés? Miben tér el ez a szoftveres HDR egy másik játék HDR-jétől? Mit jelent az, hogy natív HDR tartalom? Ha úgyis a hardver fogja kezelni, akkor miért kell a játékokat (megint) felkészíteni egy olyan technológiára, ami 10 éve köztünk van?

    Logikusan nézve a dolgot, szerintem elegendő lenne, ha csak az egyik fél kezelné a dolgot, tehát vagy a játék mondja meg a TV-nek, hogy most itt így és így módosítsd a színeket vagy pedig ha a HDR Ready TV nem kap ilyen információt a játéktól, akkor a TV-be integrált áramkörök majd eldöntik (ami elvileg szintén szoftverből történik). Miért jobb az, ha a TV mondja meg, sőt miért kell mindkét félnek HDR Ready-nek lennie? :F

    Ahogy Madárpók kolléga említette: itt most valóban a színekről van szó? A játékot fel kell készíteni a több szín kezelésére, erről van szó? Az eddigi játékok, illetve azok grafikus motorjai nem tudnak annyi színt kezelni, amennyi a valós HDR-hez kéne?

    #7 Madárpók: Áháá, így már több értelme van. Na de akkor ha a látható különbséghez minimum (nem marketing bullshot prezikre gondolok) OLED szintű kijelző kell, akkor ez csak a felső tíz-ezer játékszere lesz. Ha valóban brutális minőségű, "ultra-premium" paneleken lesz csak látható előnye, akkor a bátai beteg kutyát nem fogja ez érdekelni legalább tíz évig, mert egyszerű földi halandóknak elérhetetlen lesz.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák