Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ennyibe fog kerülni az LG B4 tévé
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Minden korábbinál több LED zóna került a TCL új Mini LED tévéjébe
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- Megérkezett az Intel asztali csúcsprocesszora
- Ennyibe kerülnek majd Európában az LG C4 OLED tévék
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacccca87
őstag
Méréseket megismétlik vajon a teszter oldalak? Elég jól húznak az AMD-k FC5-ben, nem tudom hogy ez a driver mennyit változtat az összképen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem sokat változott a profil az NV szerint, nem is mérték ki, hibahatáron belüli a különbség. Nagyon régóta megvan az IHV-knek a Far Cry 5 majdnem végleges kódja. Az Ubi direkt ezért csúsztatta, hogy minden kényelmesen összeálljon a startra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Guru3D:
"Update: March 27th, 2018: Nvidia just released their 391.35 WHQL drivers for Far Cry 5. We can see a tiny bit of a performance increase with the fastest GeForce cards."
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lacccca87
őstag
Akkor ezek szerint semmi, marad a jelenlegi sorrend.
Ebből is látszik ha kihasználnák a játékok a jelenlegi technológiai lehetőségeket akkor nem kellene azon gondolkodni hogy 200-300e kártyát kell venni a 1080p-hez.
Mondjuk pont az UBI tól nem számítottam erre, de hát csak változnak az idők...
-
Nincs is olyan szép és nagy mint egy Wildlands. Persze nem rossz, nem azt mondom.
TressFx miért nincs benne?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kár az Ubit bántani a PC-s portokért. Ha az Ubi programozói jó eszközöket kapnak a fejlesztéshez, akkor hatékonyan tudnak dolgozni. Ha rosszak a fejlesztőeszközök, akkor rossz a PC-s port is. Az Ubi szándékosan megy most háromfelé, hogy felmérje az IHV-k képességeit. A motor szempontjából az Ubisoft Montreal az Intellel dolgozik (Assassin's Creed Origins), az Ubisoft Paris az NV-vel (Ghost Recon Wildlands), míg az Ubisoft Toronto az AMD-vel (Far Cry 5). Most ki lehet értékelni az első eredményeket, hogy ki tudott a legjobban segíteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hajbel
addikt
Sohasem a technikai oldalával volt gond az AMD által támogatott játékoknak. Egyszerűen mind egy nagy rakás sz*r. Vegám van, de hiába, ha minden egyes játék ami AMD-n fut jobban, 80% vagy az alatti. Pl. Prey, FC 5. Reálisan szemlélve mindkettő max 70%-os értékelést érdemel.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Dtomka
veterán
1070 tulajoktól kérdezem van értelme feltenni?
(Mert 1 idő után a driverek már nem gyorsítanak, hanem...) -
-
Lacccca87
őstag
#6 nem tudom nekem a GR: W nem jött be annyira kinézetleg. Gépigénye is idióta volt, hajlandó volt megbolondulni és össze vissza akadt, ami egy resi után helyrejött.
#7 Az hogy ki kivel dolgozik az engem nem hat meg Csak a végeredmény. A felsorolt 3 cím közül 2-vel vannak problémák, 3. hoz még csak képeken és videókon/stream-en volt szerencsém, szóval változhat.
Ami fix hogy az AC: O serintem visszalépés grafikailag a Unity hez képest. Árnyékok fények texturák animációk mind mind gyengébb, és ezt nem lehet az eltérő díszletre fogni. GR: W már kifejtettem a véleményem az egy erős közepest kaphat. Az FC5 annyira nem érdekel, de talán később kipróbálom a virágbolti verzióját, aztán ha látok benne fantáziát valami leárazáson megveszem.[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Ha megnézed a teszteket, AMD. Far Cry 5 nagyon szép játék, akció faktor is rendbe van, szerintem jó játék lett.Akárcsak a 3. és 4. rész.
1060GTX RX 580, mindkettővel 60 fölött van a minimum FPS.
1060 3gb minimum 56, avarage 66 FPS. ,,Csak" DX11.
Mit szeretnél még?[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
válasz Lacccca87 #14 üzenetére
Nekem a fő gondom Wildlandsal a harcrendszer.Lopakodós system királyul működik, viszont a normál tűzharc, rambózás ha úgy tetszik, el van b*szva. Kartell összes katonája úgy lő mint aki mester lövész suliba járt, ezt a problémát megoldották evvel a hülye regenerálódós életerő rendszerrel, így végülis működik a harcrendszer csak épp haza vágja az adrenalin faktort.Ráadásul csomó fegyver és Attachment lövöldözésre van kitalálva, és persze a játék változatosságának is jót tenne ha mindkét harcrendszer működne.Olyan mintha a játék büntetné ha észrevesznek, érezteti veled hogy neked itt biza lopakodnod kell. 1070GTX-el sincs meg a minimum 60 képkocka ha mindent feltolok. ,,Állítólag" Play it's Nvidia cím.
Szerk:
Külön visszataszítónak találom hogy Nvidiával közösen fejlesztett játékok rendre vagy 10fps-el szarabbul futnak AMD kártyákon. Tudom, álomvilágba élek...[ Szerkesztve ]
-
válasz Lacccca87 #14 üzenetére
Azzal a látvánnyal mit vártál? Még jó, hogy kell alá gép. Az Nvidia-nal nincs kompromisszum, azok beletettek mindent amilyük volt. És mindezt mekkora területen..A FC5-nél meg látszanak a kompromisszumok, de cserébe jól optimalizált.
Ez nálad erős közepes?? [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kikikirly
senior tag
Ezek közül a csodálatos ,,technológiák" közül egyedül a fű szimulációnak van értelme(viszont az tényleg király).Többi Nvidia featurt kapcsoltam ki, a 60 képkockához.Választanom kell hogy a textúrát, objektum számot/növényzetet vegyem le, köszönöm inkább nem, maradjanak csak maximumon. GameWorks helyett PhysX-et erőltetnék, legalább hozzá is ad az akcióhoz.
-
Dyingsoul
veterán
Kis félregépelési hiba:
"...valamint a Diablo III címá játék..."
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Locutus
veterán
FC5-nél sajnos a grafikai szint mellett a változatosság sem túl acélos. Sem az előző részekhez képest, sem a GR: W-hez képest. Hiába volt abban kicsit kevesebb fps, a táj sokkal részletesebb, és változatosabb volt.
FC5-ben meg gyakorlatilag ugyanabból a fából van lerakva 20 millió, azt csókolom Nem csoda, hogy belefért 26GB-ba az egész játék. Fele annyi mint mások...[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt csak ők tudják. Mi csak végeredményt látunk, de az odáig vezető út a fontos.
(#17) .LnB: Egyáltalán nem a kompromisszumról szól ez, hanem az effektek sebességéről. Ugyanarra a problémára többféle algoritmussal lehet reagálni, és az eltérő algoritmusra épített effektek teljesítménye eltérő. Egy effekt lehet azért lassú, mert sokat számol, például a különböző DoF opciók. Ezekre az AMD és az NV is számos megoldást kínál, és mindegyik kb. jól működik, de az erőforrásigényük eltérő. Viszont amelyik sok fps-t zabál az sokat is számol. Hasonlóan fejlődtek a PCSS/CHS opciók.
Persze lehet azért is lassú egy effekt, mert már a koncepció szintjén elbaszcsizták, így egy rossz döntés kivégezte az egészet, például Hairworks. Ezt le is lőtték, mert a nulláról kellene újrakezdeni, aminek aztán semmi értelme. Egyébként sokszor ezek sem egyértelműek. A hajszimulálásnál például az képlékeny volt, hogy mennyi szakasz legyen egy hajszál. Ha sok kell, akkor nyilvánvaló, hogy gondot jelent majd a memóriára kifejtett terhelés, de ha kevéssel is jó eredményt ad, akkor inkább érdemes a geometry shader lépcső alkalmazását elkerülni. És nem olyan egyértelmű ám ez, hogy tuti mindenki ugyanazt a döntést hozza meg. Az NV például azt választotta, hogy majd geometry shaderrel extrudálják a szegmenseket elülső oldalú poligonokká, így ezelőtt tudják tesszellálni a hajszálat. Az AMD ezzel szemben ezt vertex shader lépcsőben csinálja, amivel viszont nem tudnak tesszellálni. Ez az egyetlen döntés határozta meg azt, hogy mi lesz a többi komponens sorsa. Az AMD jól döntött, az NV pedig nem, mert utólag kiderült, hogy egyáltalán nem éri meg tesszellálni a hajszálat, 64 szakasz bőven elég mindre, még sok is, így viszont a geometry shader használata nettó ráfizetéssé vált, ami megakadályozta az NV-t abban, hogy OIT-t, normális AA-t és normális önárnyékot vessen be, míg az AMD-nek ezekre a komponensekre bőven maradt erőforrása a sokkal gyorsabban dolgozó alapokkal. De még egyszer mondom, hogy ezt nagyon nehéz előre meghatározni. Valószínűleg az AMD sem tette meg, hanem kipróbálták mindkét irányt, és azután döntöttek. Az NV valószínűleg azért futott bele ebbe, mert a TressFX-re gyorsan akartak reagálni, így túl kevés időt szabtak meg a kutatásnál, vagyis az eldöntendő irányoknál nem volt lehetőség mindkettőt kipróbálni. Egy "elágazásnál" rossz irányt választottak, és ennyi elég volt arra, hogy a HairWorks ne is fejlődjön tovább, nem volt értelme.
Ezért is fontos a stúdióknak a megfelelő partner kiválasztása, mert ezek az IHV-k már aktívan segítik a kutatásokat. Sokszor kritikus kérdésekben döntenek a játékfejlesztők helyett, ugyanis jóval több tapasztalatra tudnak építeni. Néha bejön, néha nem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GreatL
őstag
Nagyon pörög ez a Far Cry 5 de iszonyatosan le van butítva. Gyaloglás közben nem érezni a lépkedést, csak úszik az emberfia a fűben.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
De az FF XV-ben a Hairworks marha jól néz ki. Ellenben az FC5-ben nincs TressFx. Mirért? Ha annyira jó effekt?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább vicc, ahogy kinéz. Ugyanazok a hibák vannak benne, amik a Witcher 3-ban. A spagettihatást nem tudják megszüntetni, bár gondolom nem is foglalkoztak az OIT implementálásával. Ez a gond, ha valamikor rossz irányba megy a fejlesztés. Nem raknak bele több pénzt és a hibáit sem javítják, pedig egy OIT-re igazán futhatta volna azóta, mert a hardverek gyorsabbak lettek.
Az Ubisoftnak van saját megoldása a hajra, ezt alkalmazzák minden játékukban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Miért vicc ez? [link] Ne a karakterek haját nézd. Lehet az effekt hibás, de a végeredmény jól néz ki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A spagettihatás miatt. Ha ráközelítesz a játékban, akkor láthatod majd, hogy nem találja el jól a leképező a hajszálak megfelelő sorrendjét. Ezzel a hibával küzd már a kezdetek óta a HairWorks. A hajnál az a gond, hogy nagyon sok geometria van egymásra zsúfolva, és tudni kell, hogy melyik hajszál van a másik fölött. Ezt nyilván a tipikus ODT módon nem lehet megoldani, mert sok az adat, de erre van a sorrendtől független átlátszóság megvalósítása. Ezzel minden hajszál megfelelő sorrendben képezhető le, így megszűnik a spagettihatás is. Az OIT formája mindegy, lehet PPLL vagy mutex zárolás, a lényeg, hogy valamilyen OIT implementáció kell rá. Az rendben van, hogy kezdetben nem volt, mert nem voltak elég gyorsak a hardverek, de a HairWorks bemutatása óta eltelt majdnem 5 év. Roppant mód értékelhetetlen, hogy ez idő alatt nem sikerült megoldani ezt az elemi szintű, egyébként kutatással együtt kb. másfél hónapos munkával kezelhető problémát. Ez így egyszerűen igénytelenségre vall. Ha az NV úgy gondolja, hogy ez számukra nem lenne hasznot hozó munka, akkor pedig adják ki a forráskódot, és bármelyik fejlesztő meg tudja csinálni magának. Egy játék teljes fejlesztési költségéhez képest az OIT a hajra filléres tétel, mindeközben elég nagy minőségi ugrás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
őstag
Szerintem te félreértettél valamit. A látvány abszolute nem igazolja a gépigényt. Illetve nem azt mondtam hogy végig gyengén futott hanem azt hogy bizonyos esetekben fogta magát aztán tolta a folyamatos FPS droppot az arcomba úgy hogy ha újraindítottam és ugynoda néztem akkor meg simán folyékony futás.
A táj megjelenítését sem nevezném hű de extranak, a belátható területről meg nem is bezsélve mert olyan agreszív LOD van a játékba hogy szörnyű volt nézni helikopterezés közben ahogy 3-4 jól látható sávban tolja a minőségi különbségeket ( pl fák lombozata ami az utolsó szinten kap fizikát is, vagy fizikai oldalról szintén csak akkor esik le a felrobban valami amikor bizonyos látótávolságba kerül, vagy hogy a táj egy nagy egybe paca. Lehet hogy autókázás közbe ez nem tűnik fel de attól még létezik.
-
válasz Lacccca87 #30 üzenetére
Én nem tudom neked mi bajod, de a fele mondandód nem is arrol szól, hogy mennyire szép (vagy nem) a grafika. A többi meg butaság. Mint a draw distance, LOD...
Semmi értelme ennek az eszmecserének.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Dyingsoul
veterán
válasz #00137984 #33 üzenetére
NV drivereknek van topikja? Nekem is vannak problémáim a GPU-val, csak épp youtube videó lejátszásával kapcsolatos.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Mika1227
őstag
-
Cathulhu
addikt
Ez azert erosen szubjektiv. Far cry engem sem erdekelt soha, de pl a Prey az egyetlen FPS a doom mellett (es nem is annyira szigoruan fps) ami az utobbi 2-3 evben le tudott kotni.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8G LHR Videokártya
- MSI GeForce RTX 4070 12GB Gaming X Slim - bontatlan - 36 hónap magyar kisker garancia!
- Sapphire Pulse Radeon RX570 4GB OC videokártya OEM/Megkímélt/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- AMD Radeon ASUS RX 580 8GB OEM/Megkímélt/Friss MX6 paszta/Beszámítás/
- EVGA GTX 1060 6GB /Újszerű/Dobozos/Friss MX6 paszta/
- Gigabyte GT610 1GB-os videokártya (GV-N610SL-1GI) kitűnő állapotban
- HD2600Pro 512Mb-os és egy MSI 7600GS 512Mb-os AGP-s videokártya eladó
- Msi RADEON Rx 6700xt (hibátlan, pormentes)
- GIGABYTE GeForce RTX 2070 SUPER WINDFORCE 3X 8GB GDDR6 (GV-N207SWF3-8GD) Videokártya
- ASUS GeForce RTX 4070 Ti SUPER TUF GAMING Villámakció