Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz alevan #13 üzenetére

    GPU esetén nem tudom konkrétan, de pl. beágyazott környezetben gyakori gond, hogy akarsz egy olyan műveletet csinálni egy 8/16/32 bites procin amihez 16/32/64 bites számábrázolás kéne. Ilyenkor ezt nyilván byte-ok megfelelő kezelésével meg lehet oldani, ami ellenben lassú lesz, időigényes megírni és a konverziók miatt könnyű hibázni, valamint code maintanance sem éppen leányálom. Ilyenkor megváltás, ha a fordító tud esetleg pszeudo 16/32/64 bites kódot vagy éppen tudsz procit cserélni nagyobb szívás nélkül (általában ez nem játszik).

    Hasonló egyébként a float kezelése is kisebb prociknál. Néha fordítóval emulációval megy (cserébe pl. float műveletnél nincs fix runtime-od, ami nagyjából lehetetlenné is teszi bármilyen nem hobby célú alkalmazásra), de nagy esetben kézzel kell megírnod valamit az adott célra, ami fix run-time-ot vesz igénybe. Ellenben ha lenne ilyenkor egy letiltott float rész, hát az sokat segítene. :)

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • Bundyta

    tag

    válasz alevan #13 üzenetére

    Halvány lilám sincs arról, mi a gyakorlati haszna a dupla pontosságnak. Oliverda írj róla egy cikket, kérlek!

    Egyébként meg most, hogy a fejlesztők ezt kérték az Inteltől, mert ilyen fontos számukra, addig nem fogok nyugodtan aludni, míg nem aktiválják ezt a feature-t. Eddig legalább nyugodtabban álomra tudtam hajtani a fejemet.

    A pénz nem boldogít. Pláne, ha nincs.

Új hozzászólás Aktív témák