Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #37 üzenetére

    Az MLAA 2.0 az SMAA, csak nem így hívják. Ugyanazt csinálja, mint a Jimenez-féle SMAA, azaz a kinyert adatok jobban illeszkedhetnek a subpixel pozícióra. Pontosan ez az oka annak, amit a képeken látsz. Az MLAA első verziójával a két ember közötti konzolból elveszett az adat, illetve oldalt a szöveget is torzította. Az MLAA 2.0 ezekkel az apró részletekkel a subpixel pozíció keresése miatt jobban bánik. Ez a lényege az SMAA-nak is.

    A subpixel morfológiai szűrés a post-process AA-k közül a legjobb. Az MLAA 2.0 ilyen, ezért írtam, hogy a mai megoldások közül a legjobb. Persze az SMAA is holtversenyben van vele, hiszen az algoritmus ugyanaz. Mindenesetre a driverből csak a végső képkockára számolva semmilyen csodára ne számíts, ugyanez igaz az inject toolokra. Van egy szint, aminél többet nem lehet tenni. Itt jönnek képbe a fejlesztők. Ezeket a post-process AA-kat lehet ám a játékba is implementálni, és bizony nem kevés extra adattal lehet segíteni a munkájukat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák