- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz #06658560 #42 üzenetére
A duplázás is óriási ugrás lenne, nagyságrendi léptékre a közeli jövőben nincs szükség. Sőt, sok gondot okozna (töltés...), ha hirtelen elárasztanák a piacot az eddigieknél olcsóbb és használhatóbb villanyautókkal (ezért is kedvezőbb a lassú, de biztos fejlődés). A duplázás technikailag viszonylag gyorsan megoldható lenne, de ha mindezt a biztonság romlása, költségek növekedése nélkül, az előállítás környezetterhelését lehetőleg nem növelve (inkább csökkentve) akarják megoldani, akkor nyúlik a dolog, mint a rétestészta.
Jelenleg valahol az életképesség határán egyensúlyoz a villanyautózás, nem a most gyártott autóktól kell várni a megváltást. Viszont hosszútávon sokkal több fejlődési lehetőség van benne, mint a belsőégésűekben. Komolyan fejleszteni csak akkor hajlandóak a gyártók, ha időközben valami bevétel is cseppen-csurran a dologból (leginkább ezért látom értelmét a kedvezményeknek és támogatásoknak). Mindig ezt fejlődést kell szem előtt tartani és nem Teslákat odaképzelni a 25 éves Swift helyére az utakon, vagy az új Logan helyére a szalonokban, minden lakótelep mellé erőműveket a töltéshez, stb... Emellett úgy tekinteni az egészre, hogy ez csak egy ága a fejlődésnek, amiből ha nem is lesz főág, egy jó vastag biztosan lesz.
A hibrid rendszereket is lehet még cifrázni (folyamatosan tolni el a villany irányába - pl. addig, amíg a villamos hálózatok még elbírják nagyobb tömegben is), ráadásul azok várhatóan sokkal hamarabb lesznek elérhetők (sőt, kicsit már most is) az átlagember átlagos (új) autójában. Ezek is folyamatosan nyertesei lesznek minden villanyhajtás körüli fejlődésnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...