Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltanz

    nagyúr

    válasz Pikari #21 üzenetére

    600 MHZ -es p3 -at nem sokat használnak (desktopon főleg nem, notinál is 2 GHZ Celeron M ott van mindenhol.), ez nem szempont (amúgy Linux-al ezzel is gyors a legtöbb helyen). Lehetne gyorsabb telefonon/táblán a böngésző, de sok oldalnak mobil nézete így, ott sem gond. Youtube -ot ha akarod notin HD-ben (Full HD -ben desktopon) nézni ott az XBMC (DXVA támogatással).

    [ Szerkesztve ]

    Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

  • dezz

    nagyúr

    válasz Pikari #21 üzenetére

    Nagyon sajnálom, hogy egy 15 éves konfigon tengeted az életedet... Azon sajnos csomó minden modern dolog nem támogatott a hw részéről, de rajtad kívül ez vajmi kevés embert érinthet. Ezt talán hanyagoljuk, mint végső érv a GPU-s gyorsítás ellen...

    A WebCL-ről és a Chrome-ban lévő WebKit motorról és annak folyamatban lévő GPU-s felgyorsításáról hónapokkal vagy évekkel ezelőtt tudtam, nem kellett annyira keresni. Tudom, te már eldöntötted, hogy ez mind felesleges baromság és ne is akarjalak összezavarni a tényekkel, de azért én mégis csak ajánlanám a figyelmedbe a linkelt oldalakat...

    A végéhez csak egy megjegyzésem lenne: tükör.

    (#23): "130x hamarabb végez a nagy weboldalak kirenderelésével a böngésző" - 60fps elég lesz?

    "Part 4: Optimize! Smooth Rendering

    Now we know roughly how to draw a page using the compositor: the page is divided up into layers, layers are rasterized into textures, textures are uploaded to the GPU, and the compositor tells the GPU to put all the textures together into the final screen image.

    Next comes understanding how we manage to do all of this 60 times a second so animation, scrolling, and other page interactions are smooth. To explain that, we need to introduce a few more concepts that amount to optimizations of the above rendering techniques."

    "220x több hangot 3d tud a játékok hangengineje" - Hehe, éppen a hang renderelés gyorsítás lehet a GPU-k egyik fő területe...

    A többi attól függ, az adott feladatot mennyire lehet GPU alapon gyorsítani. Senki sem mondja, hogy minden feladatot lehet, de amit lehet, azt miért ne? Szerintem te egy nagy félreértésben vagy, nem arról van szó, hogy ezentúl a CPU le van tojva és csakis a GPU-t fejlesztik a továbbiakban. Hanem van egy olyan helyzet, hogy a CPU-t a jelen technológiai környezetben nem lehet kellően gyorsítani, ugyanakkor a GPU-k számos feladatot jelentősen gyorsabban tudnak elvégezni és ezt hülyeség lenne nem kihasználni.

    Lehet, hogy a potenciális gyorsulás mértéke számodra ugyancsak elképzelhetetlen, de ez nem gátolja meg a valóságot, hogy ez mégis így legyen. Esetleg idézd fel, mennyivel gyorsabb volt egy számítógépes programmal elvégzett számítási művelet ahhoz képest, mint amikor te kézzel számolgattad ki egy számológépen... A GPU olyan a CPU-hoz képest, mint egy sok-sok magos, kimondottan számítások százainak-ezreinek párhuzamos elvégzésére fejlesztett chip.

    szerk.: off - bár annyira talán nem is

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák