Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thodeus
aktív tag
válasz Malibutomi #149 üzenetére
Az lenne az utolsó, hogy azt halld, hogy elismerik, ha gyenge volna, akárki is lenne a hibás, még ha tudatába is vannak vele.
-
DudeHUN
senior tag
válasz Cobra652 #153 üzenetére
Majd a 343-as fiúk és lányok megmutatják mi van a vasban. Nekik sikerült egy Halo 4-et összehozniuk 360-ra. PS4-en meg látjuk az Uncharted 4 előzetesben mennyire gyenge látványra képes a Sony konzolja...
A P értékek meg érdekesek és jó róluk beszélgetni csak a nap végén igazából a kutyát sem érdeklikGamer for Life
-
jocomen
aktív tag
-
Drizzt
nagyúr
válasz Cobra652 #157 üzenetére
Egyedul a sportjatekokra tunik eddig hasznalhatonak a Ps4, talan az autosok is bejonnek majd, de multiplatform cimet csak pc-n fogok beszerezni ez mar biztos. Viszont udvozlom a topic optimizmusat, de ha mar az ISS is szaggat az exkluzivak kozul, a tobbitol se varok sok jot. Szerintem hatarozottan gyenge a Ps4, s ez leginkabb a megvasarlasa utan lett szembetuno. Az eroforrasigenyes jatwkok alatt meg mocskosul hangos is. Viszont a Fifa 14 kb. Annyira jo, hogy amiatt mar megeri a konzol. Igy vegre mar nem csak Diabloval jatszok az utobbi idoben.
I am having fun staying poor.
-
DudeHUN
senior tag
válasz Cobra652 #157 üzenetére
A Halo 4 az előző generáció egyik technológiai csúcsa. A 360 grafikai ékköve. Kihozott mindent, ami a 2005 végén megjelent 360-ból csak lehetett. És a Halo 5 is grafikai etalon lesz.
UC4 trailer rendervideó? Miért is? Itt is volt cikk róla, hogy inengine, ami PS4-en fut. Amúgy -> [link] Nem nehéz ilyen szépet kihozni? Annyira nem, hogy senki másnak nem sikerül ilyen szintet hozni csak a Kutyáknak.
Witcher 3 meg szép lesz, de nem az fogja megmutatni mennyi van a konzolokban. Maximum azt fogja megmutatni mennyi van benne, ha PC-ről portolnak a gépre.
Két dolog miatt emelik ki mi mennyi p és fps. Egyrészt egy HD remakenél meg kell mondani mért jobb, másrészt meg mert sajnos a gamer világ jelentős része szereti a számháborút. Főleg a PC tábor. Mondjuk lehet furcsa lesz, de a 900p és a 30fps mellett is kaphatsz fantasztikusan jó játékélményt. Mondjuk mozgokép felbontásban egy Full-HD monitor vagy LCD a seggét a földhöz verné, ha meglenne neki a 900 sor
Persze jobb a PC multiplatformra és valószínűleg, mivel elég szép nagy piac ez nem is fog változni. Én is arra veszem a multi címeket, mert ahogy mondtad olcsóbb és főleg a prevgen címek klasszisokkal szebbek. De azt nem lehet mondani egy PS4-re, hogy gyenge. Egy csak magában 200+W-ot fogyasztó VGA-hoz képest nyers teljesítményben gyenge? Igen. Ahhoz képest mi van kihozva belőle és milyen minőségű szoftverek lesznek/vannak rá? Nagyon nem.
Az meg a saját ízlésed, hogy 2015-ben ez érdekel nextgenre. Csak a Bloodborn miatt megéri majd a PS4, ahogy egy Halo rajongónak a az ötödik rész miatt az Xbone. A többi exkluzívról nem is beszélve. Még ha nem is lesz egyik sem 1080/60 baromi jól fogok szórakozni velük. Ahogy a WiiU-val is teszem pedig ott a 720p-nél tartunkGamer for Life
-
Mister_X
nagyúr
válasz Cobra652 #162 üzenetére
Oh my...
Az, hogy valami "technikai csoda" vagy "etalon", nagyban meghatározza a futtatási környezete is. Egy Shenmue technikai csoda volt, holott a bejárható terep több régióra volt osztva, Quake III-ban élesebbek voltak a textúrák ultrán, mégis el lehetett mondani, hogy igen, ezt ki lehetett hozni 200MHz-ből és 16MB RAM-ból. God of War 2-nél sem az volt az első, hogy le lett hurrogva a felbontás, hanem az áll csapódott a padlón, hogy igen, ezt ki lehetett hozni a koros PS2-ből. The Last of Us-nál se jutott eszembe a számat húzni a 720p@30FPS miatt, hanem csak a szemem kerekedett el, hogy igen, ezt ki lehetett hozni a már megjelenésekor elavult GPU-val rendelkező, 256MB RAM-mal felszerelt PS3-ból. Ascension detto. Halo 4 is feszengeti, sőt át is lépi az Xbox 360 határait, mert amikor megalkották a konzolokat, nem hitték volna, hogy a fentieket meg lehet alkotni.
Aztán... ha már csak valami Crysis 3 ultra szintű 10080p60FPS settingen egy konzolon, amit mindenki lehurrog a hardvere miatt, az nem etalon? Bitch please...
Lehet majd nyugodtan hasonlítani a Halo 5-öt a többi FPS-hez (elsősorban konzolon) és akkor majd lehet nézni, hogy mit hoz ki egy 1st party fejlesztő és egy beleszarokazoptimalizációba 3rd party fejlesztő az Xbox One-ból.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
pakriksz
őstag
válasz Cobra652 #158 üzenetére
és a konzol is, lásd ugyan az a gpu (hd7870) ami a konzolokban van, pc-n valamiért többet tud, pedig a PC api terhelése nem segít, hanem épp rontani szokott a teljesítményben. Ez pedig azt jelenti hogy valamit a konzolos verzióba nagyon elkúrtak, vagy valami óriási sunyiság megy, és valamiért direkt van korlátozva a konzolos változat, mert hogy a hardver határait nem éri el a konzolos WD at 1000%. De ez már föntebb meg lett beszélve.
Az meg egy egetrengető marhaság hogy 4k-tól jobban nézne ki bármi is. Max kevésbé lesznek recések az élek tőle, ennyi. És a nagyobb felbontás mindig is csak ennyit tudott.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz Cobra652 #136 üzenetére
szépen felsoroltad hol nem jelentkezik az API drawcall korlát, így az ilyen cuccok PC-n is egész jól mennek, api modernizálás nélkül. Konzolon viszont nincs ilyen korlát (nemcsak most, előző és azelőtti generációban sem volt).
De még egyszer leírom, talán felfogod: nézd meg hogy nézett ki egy játék a ps3 kiadásakor és nézd meg hogy nézett ki a végén
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
FLATRONW
őstag
válasz #32839680 #174 üzenetére
A DX12 a DX11-el szemben jobb CPU használatot hozz magával és átláthatóbb fejlesztést, amiből minden hardver valamilyen szinten profitálni fog. Szerinted a fejlesztők a DX 11-et választanák a DX12-vel szemben?
Hogyha pedig már a DX12 választják, akkor van esély arra, hogy emelet még elkészítik a Mantle portot is?
És szerinted mennyi az esélye annak, hogy a mostani generációs GPU-k megfelelő sebességgel fogják futtatni a jövőben megjelenő hiper szuper konzol játékok átiratát Mantle segítségével? A lényeg az, hogy mire a konzol játékok elérnek egy megfelelő grafikai szintet, addigra az Nvidia is kihozz valamilyen jobb hardvert ami jobban kihasználja majd a DX12-őt is. Tisztában vannak vele, hogy a jövőt tekintve a jelenlegi szint kevés. -
Mister_X
nagyúr
válasz #32839680 #177 üzenetére
Új anyagot nem fognak találni, félvezetőből elég kevés van a periódusos rendszeren és azok közül is a szilícium rendelkezik a legjobb tulajdonságokkal.
A heterogén rendszerek még csak most vannak felvirágzóban, anno a Cell kijelölt egy lehetséges irányt, most az AMD fordítotva közelítette meg a témát - sikerrel. A konzolokban lévő Jaguar magolban bőven lenne tartalék, valamint GCN magokból is lehet többet egy lapka alá zsúfolni - nyakamat rá, hogy ha csak papíron is, de már léteznek a hűdeszuper APU-k, csak megfelelő API híján felesleges is lenne megjelentetni, valamint a szoftverek sincsenek igazán erre felkészítve. Pár év múlva lehet majd csemegézni.
Ha mindenképp a fizikai korlátokat vesszük figyelembe, akkor marad a felhő. A jövő pedig tényleg ebben lesz.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #171 üzenetére
Egyelőre nem tudni, hogy mi a legfelső szint, de a GCN még mindig bőven többet tud annál, amit a DX12 a nyilvánosságra hozott FL szinteken megkövetel. Az asszinkron DMA miatt már megéri a Mantle-t támogatni. A DX12-ben csak szinkron DMA van, vagy az APU-kon az egységes memória kihasználása. A VGA-knak az asszinkron DMA fekszik, csak az MS nem építi be.
(#175) FLATRONW: Igen nagy esély van rá, hogy a ténylegesen új generációs játékokat a Mantle és a DX12 nélkül semmi sem lenne képes futtatni. Arra is nagy esély van, hogy a mai hardverek elegek lesznek egy ideig, mert ezek az API-k tényleg nagyon sokat javítanak a sebességen. Persze 4K-ra, három monitorra, meg SSAA-ra majd kelleni fog új hardver.
Az NV-nek a mostani hardverével sincs igazán baja. Ha akarnák a tudást már rég beépítették volna, de ők csökkenő hardcore réteget akarják megnyerni, hanem a nappaliba és az ultramobilba akarnak hardvert eladni. Az AMD csak azért csinálja másképp, mert ők a nappalit konzollal célozzák meg. Igazából a nappaliban van a pénz, nem a hagyományos PC-ben. A notebookokra is átmennek az emberek, mert mobil világ felé tartunk. Az NV-t már szimplán ne hozza lázba a egy olyan közösség, ami ugyan hisz a sok száz wattot zabáló asztali PC-ben, de a számuk sajnos csökken, és rájuk nem lehet építeni. Az AMD eközben rájuk akar építeni. Egyszerű stratégia ez. Az architektúrák eltérésével csak külön részpiacokat céloznak meg. Ha megnézzük, hogy kik vannak többen, akkor az NV-nél a nappali kocagémer irány abszolút logikus. Ezért is ölik a pénzt a GF Experience-be, mert a kocagémer nem tudja beállítani a grafikát. Én nem mondanám, hogy egyértelmű a jövő. Simán lehet, hogy a hardcore PC-s társadalom mérete tovább csökken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #174 üzenetére
Szerintem az UAV a DX12-ben egy opcionális kiterjesztéssel korlátlan lehet. Nincs értelme korlátozni. Az mindegy, hogy IGP vagy GPU. A Mantle annyiban előnyösebb a DX12 erőforrás kezelésénél, hogy csak kétféle erőforrás létezik, míg DX12-ben nagyon sok. A kétféle erőforrásnak az a haszna, hogy sokkal kötetlenebben lehet megírni a rendert, mert minden csupán egy image erőforrás, illetve nincs textura sem, csak nyers adat a memóriában. A DX12-ben megmaradnak az ismert pufferek, mint az index, vertex, constant, UAV, textúra, stb. Ezzel azok a limitek is élnek tovább, hogy az egyes erőforrásokat hogyan lehet kezelni a különböző shader lépcsőkön, mi hol olvasható/írható és hol nem, illetve különböző lépcsők különböző formátumot támogathatnak. Ez alól csak az Xbox One lesz kivétel, ahol az MS a Mantle-féle egyszerűsített modellt használja. Ezt a PC nem kapja meg.
Ez olyan hihetetlenül nagy limitet amúgy nem jelent, de a fejlesztők számára továbbra is előre kell tervezni, hogy miképp tudják kialakítani a pipeline-hez az optimális erőforrásokat, ami nyilván időbe telik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
-
DudeHUN
senior tag
válasz Cobra652 #185 üzenetére
Nagyon nem értek egyet. 2006 januárjában ugrottam bele az előző konzolgenerációba és azóta rengeteget fejlődött a PS3-360 páros látványban.
Halo 3-4 között szakadéknyi különbség van. UC2 is látványosan szebb az elsőnél, ahogy a Gears 3 is szebb az elsőnél. Sportjátékokról nem is beszélve azok milyen fejlődésen mentek keresztűl csak grafikailag. Forza 2 a Forza 4 elenében? Kezdeti NFS és a legutóbbi? Oblivion vs Skyrim? Még a COD-nál is látványos volt a fejlődés. De még a Mass Effect széria is folyamatosan fejlődött grafikailag. Nem generációt váltottak, mert a vas nem változott 7 év alatt. De egy ilyen elhúzódó generációnál persze, hogy már feszegetik a határokat a végén.Gamer for Life
-
Thodeus
aktív tag
válasz Malibutomi #155 üzenetére
Pont ezért gondolom, mert millió dolláros üzletek és nem engedhetnék meg maguknak, hogy nyíltan elismerjék ha gond van, mivel azzal nem javít, csak ront a saját helyzetén.
-
letepem
aktív tag
Egyes emberek annyira elfogultak, hogy nem erdemes vitaba bonyolodni! Te tudod, hogy sokat fejlodott csak a hulye nem latja! Tobbszor el lett pofazva, hogy a jatekok is ernek az ido mulasaval, de ezt az "okos" kotekedok mashogy latjak!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Mister_X
nagyúr
Resistance: Fall of Man -> Killzone 3
Heavenly Sword -> God of War: Ascension
Gears of War -> Gears of War: Judgement / Batman: Arkham City
Halo 3 -> Halo 4
The Legend of Zelda: Twilight Princess -> The Legend of Zelda: Skyward SwordAki nem látja csak az említett címeknél a fejlődést, annak szemészetre kell mennie.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 4 akksi, sok extra, garancia, Care Refresh
- Samsung Galaxy Z Fold 4 eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen