Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Abu85 #291 üzenetére

    "Nyilván a natív programozás miatt az új termékeken ez nem fog működni"

    Azért ez nem nyilvánvaló... létezhet kompatibilitás alacsony szinten is. Meg gondolom az XBox 720-an is futni fognak a 360-as játékok (vagy ha nem, hát más konzoloknál láthattunk erre példákat), ha máshogy nem, hát egy emulációs réteg beiktatásával. Persze más az élet ciklus hossza konzolon mint PC-n...

    Ami sokkal inkább eredendő bűn lenne PC-s szempontból, hogy ez így gyártóspecifikus lenne (azaz, csak AMD). És azért arra kíváncsi lennék, hogy a vízfej jelentős része vajon holmi triviális eltérések eltakarása vezethető-e vissza... Nem tudom, csak annyi ilyen van számítástechnikában, hogy az ember berak +1 réteget, hogy eltakarja a különbséget két gyártó terméke közt, holott egyik gyártó megoldása sem lényegesen jobb mint a másiké, csak történelmileg máshogy alakultak, és persze mindegyik fél kötötte az ebet a karóhoz. Little endian VS big endian jó példa ilyenekre, vagy CR VS CRLF VS LF (:W)... csak szopatásnak vannak, értelmük 0. Vajon ha összeszednék magukat az iparban, akkor tudnának kellően alacsony szinten definiálni egy API-t, ahhoz hogy mostani vízfej jó része eltűnjön? Tehát pl. megadnák, hogy pontosan milyen formátumban kell írni a bufferbe... legalábbis azokban az esetekben, ahol manapság a a vízfej gond. Mert mi is az? Háromszögeket etetünk a GPU-val, meg effélék? Ez biztos nem történhet bitre ugyanúgy minden GPU esetén?

Új hozzászólás Aktív témák