Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Hozzászólások

(#1) Menthirist


Menthirist
(veterán)

Hát ez így túl szép és jó lenne, de majd meglátjuk... valahogy mostanában már nem hiszem el ezeket a hű de nagy előrelépéseket varázsütésre... de remélem tévedek, nem vagyok semmi jó ellen :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#2) tzsolesz


tzsolesz
(nagyúr)

Ha valóban avatar szintű grafika lesz, akkor az csapni fog, de nem kicsit. :Y

(#3) Xirtam válasza tzsolesz (#2) üzenetére


Xirtam
(veterán)

Uborkaszezon! :)

(#4) Helmoras


Helmoras
(őstag)

Ez cikk olyan van is meg nincs is számomra, elolvastam mert érdekes volt a címe, de szinte semmi érdemleges nem hangzik el benne, csak a szokásos "majd mi megmutatjuk" dolog.
Számomra a mostani Xbox grafikája is elegendő, inkább egy stabilabb rendszerre gyúrjanak rá, nehogy az legyen mint a 360 első szériáival.

Arra vagyok kiváncsi ha elérik majd hogy az akkori játékok ilyen fullhd grafikai felbontáson magas részletességi beállitásokkal egy olyan 60-70 fps el fussanak utána hova fog fejlödni a dolog, mert véleményem szerint annál több nem kell sehova.

(#5) kovgab


kovgab
(aktív tag)

Szerinte mit takar az avatar szintű grafika?

Ká Úr

(#6) zsigus


zsigus
(őstag)

"Az utóbbi vállalatok viszont inkább a felhőbe szeretnék kivinni a megterhelő programok futtatását, ahol – jó rendszermenedzsment esetében – nagyságrendekkel több erőforrás állhat a fejlesztők rendelkezésére, így maga az alapprobléma szintén megoldódik."

Nem ismerem a felhő rendszerek működését, de az a baj ezzel, hogy szerintem ha felhős megoldás mellett állnak akkor nekik kellene először meglépni a natív programozhatóságot. Nem?

Mert ha ugyanúgy Dx alatt megy a dolog a felhőben az erőforrás pazarlás, és a felhős cégek sem fognak majd olyan rendszert építeni ahol 2x annyi hardver szükséges a kiszolgáláshoz, mint ha natívban futna, és mondjuk egy nagyon erős VGA talán 2 embert is kiszolgálna.

De majd valaki megmondja a tutit. :)

(#7) atti_2010 válasza zsigus (#6) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Marhaság az egész felhő, ahhoz olyan ping kellene amivel nagyon kevesen rendelkeznek, azért erőltetnék a felhőt mert úgy több pénzt lehetne bevasalni a játékokon és kiszűrnék a csalókat.

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#8) pkornel


pkornel
(aktív tag)

Azért AMD-nél is tudnak baromságokat mondani XD Avatar mi? XD
Xbox 360-nál meg shrek szintű grafikát ígértek :P

(#9) Plazmacucci


Plazmacucci
(nagyúr)

Nem lenne baj ha a konzolok jobb grafikát tudnának, nem szeretek évente hardvert fejleszteni. Ezzel nincs is gond. A konzolos játékokat kéne ellátni egy egér-billentyű szerű irányíthatóságot biztosító kontrollerrel. Én pl azért viszolygok a konzoloktól, mert túl leegyszerűsített a játékmenet rajtuk. Ezen kéne szerintem változtatni, és akkor vesz az ember 100k-ért egy konzolt, és el van vele 5-6 évig. Szerintem.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#10) Abu85 válasza zsigus (#6) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem. A felhős rendszer ugyan más API-kat követel, de lehet dolgozni API-kkal. Az a lényeg, hogy te otthon nem tudsz a nextgen konzoloknál 10-20x erősebb hardvert építeni, hogy valamilyen módon megpróbált elfedni az API kritikus korlátozásait, de a felhőben ez lehetséges.
Az egész felhőzéssel az internet nagyon hullámzó minősége a probléma. Más szempontok alapján óriási ötlet.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#11) zsigus válasza atti_2010 (#7) üzenetére


zsigus
(őstag)

Tudom. Egyébként számomra sem egy olyan újítás amit használni is szeretnék. Egyedül a PS3-on/Stream-en/box-on található Cloud Saving tetszik, de játékokra és adattárolásra nem használnám.

#10 Abu85

Értem, thx. :)

[ Szerkesztve ]

(#12) Abu85 válasza Helmoras (#4) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Zömében még mindig sík hülye a játékok AI-ja. Oda kell fejleszteni, ha grafikailag már nincs hova-tovább. Egyébként mindig lesz hova-tovább.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#13) Malachi


Malachi
(addikt)

aha, hiszem, ha látom. ha viszont tényleg ezt látom majd, már megyek is a boltba egy konzolért.

(#14) Barbarics válasza Plazmacucci (#9) üzenetére


Barbarics
(tag)

Oké de 5-6 év múlva megint ki tudja mi fog történni,milyen fejlesztések...

(#15) Runner_fxr


Runner_fxr
(őstag)

Amikor kijön egy új generációs konzol, akkor mindig szebb grafikát tudott mint az aktuális pc, ez mindig így volt, nem értem ebben mi az újdonság? Ettől függetlenül benne van a pakliban, hogy ha kijönnek az új generációs konzolok akkor a pc-nek mint játékplatformnak végleg befellegzett.

[ Szerkesztve ]

(#16) atti_2010 válasza Helmoras (#4) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Arra vagyok kiváncsi ha elérik majd hogy az akkori játékok ilyen fullhd grafikai felbontáson magas részletességi beállitásokkal egy olyan 60-70 fps el fussanak utána hova fog fejlödni a dolog, mert véleményem szerint annál több nem kell sehova.

Mindig lehet fejleszteni, pl növelik a részletességet vagy élethűbb lesz a mostani később fejlődhet a 3D oda sokkal nagyobb hardver kell, nagyon előre menve pedig akár holografikusan is elébed vetíthetik a dzsungelt ahol háborúzol.

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

(#17) killerjohn válasza Helmoras (#4) üzenetére


killerjohn
(addikt)

Addigra lesz 4K LCD TV, 4K projektor, 4K youtube és a telefonok tudják majd csak a meglehetősen alacsony FullHD felbontást. A stabil, [MINIMUM 120fps] meg a fontos lenne szvsz, szinkronban a 120Hz-el képfrissítéssel.

D3-HUD: http://www.ownedcore.com/forums/diablo-3/turbohud/

(#18) Abu85 válasza kovgab (#5) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Gondolom azt amit a filmvásznon láttál. Zömében az egész film CGI. Alig van benne valós háttér mellett született jelenet. Az egész számítási kapacitás kérdése. A mostani Xenos 192 GFLOPS-ra képes, és bizonyos mélységekben compute rendszer, vagyis jó a kihasználhatósága. A nextgen Radeon cGPU 32 CU-val 1 GHz-en 3,8 TFLOPS-ot tud. Még ha 20-24 CU kerül bele, akkor is mérföldekkel előrébb tart a számítási kapacitás, ráadásul egy olyan hardveren belül, amit nagyon jól lehet natívan programozni. Ez alapján az Avatar filmben látott CGI, valóban elérhető minőségi szint. A konzolon nem korlátozza az API a hardver elérését és valós képességeit, simán kezelhető direkten a command buffer is, ami számottevő előny. Még a mikropoligon render nyűgje is kivédhető, hiszen saját futószalagot is írhatsz raszterre, ahol befolyásolni tudod a hardvert a háromszögek feldolgozásában. Simán megoldható, hogy négy primitívet egyszerre ellenőriztetsz, ezzel a randszer rasztermotorja sem fog 90%-ban felesleges műveleteket csinálni. Ellentétben a mai API-kkal sajnos.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#19) keldorpapa88


keldorpapa88
(félisten)

Van egy olyan érzésem, hogy új Xbox és PS4 mellett már egyáltalán nem lesz szükségem PC-re... rondább lesz és több szopó lesz vele. Ráadásul akkor már gondolom az eladásokban a mostaninál is rosszabbul teljesítenek majd a PC-s eladások így nem kizárt, hogy a fejlesztők hagyják kihalni.

Abu85: Ha ilyen hardver kerül majd a köv. konzolokba, akkor szerinted mikorra várható majd az új Xbox és PS megjelenése?

[ Szerkesztve ]

(#20) smkb


smkb
(őstag)

Nah, akkor mégiscsak jönnek az új dögerős konzolok, amik miatt új dögerős asztali vga-k kellenek a portok végett, és a jelenlegi igp-k, mint játék platform újra porba hullanak, mint már annyiszor.... most is csak a lassú konzolevolúciónak köszönhetik, hogy "feltornázták" magukat valami minimálisan elfogadható szintre, de amint kint van az új konzolgeneráció, mehetnek a levesbe, mert a portolásokhoz brutál vasak kellenek, a mai csúcskat megy le szépen középkategóriának, pont úgy, mint a jelenlegi konzolgeneráció megjelenésekor 2005-ben (XBOX 360).

(#21) Cannabis7


Cannabis7
(aktív tag)

Windows 8-at az új konzolgenerációkra, és akkor a PC megmaradhat munkára, átlag felahsználásra meg elég lenne a konzol:) de jó is lenne, kár hogy ez csak álom marad :W

[ Szerkesztve ]

BB PIN: 2B6242F9

(#22) Helmoras válasza killerjohn (#17) üzenetére


Helmoras
(őstag)

Ezek klassz dolgok én örülök hogy fejlődik a dolog nem akarok maradi lenni, és nem is vagyok. De fullhd-nál jobb felbontás normál felhasználói körben a konzolok világában nem szükséges(voltak erre táblázatok miket lehet látni milyen távolságból nem linkelem be mindenki látta már), a 3D-t egy felesleges baromságnak tartom ami csak lezabálja a rendszert, ahogy Abu is mondta szerintem is AI-ban kéne meg fizikában fejlödni a játékoknak, mintsem felbontás vagy 3D....

A telefonra meg a fullhd felbontás egyenesen röhej, max kimeneten keresztül tudja azt kész, 5 colban(ami már bazinagy) 2 milla pixel hova minek és aaa :S

[ Szerkesztve ]

(#23) keldorpapa88 válasza Helmoras (#22) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

Ráadásul a 3D-nek kellemetlen mellékhatásai vannak, az én esetemben fejfájást és szemfájást eredményez egy kellemes iMax mozi, azaz kb. 2 óra után minden bajom van már.
Több ismerősöm meg nem is látja a 3D-t, ez egy halva született technológia szerintem, amit most újra elővettek x év után és erőltetik, de majd abbamarad. Előbb utóbb rájönnek, hogy megbukott... érdekes egyébként, egyedül anyámnak nincs semmi baja tőle, de az összes többi ismerősömnek, velem együtt, baja van vele.

(#24) lgb


lgb
(tag)

Na igen, exterm peldaval elve azert hozom fel mindig a Commodore 64-et: egy hardware, az evtizedek alatt a vegeletekig megtanultak kihasznalni, az egyes chip-jeinek hibajabol es elonyt kovacsoltak, legyen az akar csak egy darab flip-flop (lasd: keret lebontasa a VIC-II kapcsan). De ilyen volt PC-n meg a GUS/SB hangkartyak tamogatasa is, kb az hw szinten elvart volt, hogy az egyik legyen neked. A PC vilag ellenben rohamosan fejlodik, nyilvan nem lehet egyetlen hw-re programozni, mert van par ezer, holnapra meg masik ezer hw elem esik be hirtelen. Ergo absztrakcios retegek ("API-k") moge rejtik a dolgot, igy a program mindig kb ugyanazzal talalkozik. Mindenesetre, az erdekes kerdes, hogy mi van, ha legalabb egy kisse hosszabb idore teremtenek egy platformot, ahol lehet szamitani a valtozatlan hw-re (konzolok), igy jobban kihasznalhato hw kozelibb modon a "nyers hw teljesitmenye", amit PC-n egyseges API-k moge kell rejteni, ezaltal csokkentve a teljesitmenyt. Igy az sw-k szamara adott lehetosegek akkor is jobbak lehetnek konzolon, ha a hw nyers teljesitmenye elmarad egy modernebb PC mogott (hiaba adnak meg tetszetos adatot, hogy mit tud a hw, ha nem lehet kihasznalni) ...

(#25) Pharaoh válasza keldorpapa88 (#23) üzenetére


Pharaoh
(aktív tag)

Nekem a mozis 3D-vel nincs semmi bajom, de egyszer az MM-ben megnéztem milyen a 3D-s TV. Ott 5 perc után egy megváltás volt, mikor levettem a szemüveget.

(#26) decibel


decibel
(aktív tag)

Bullshitgyár. Jó lenne hozzátenni, hogy milyen grafikát ígérgettek anno az x360-hoz, meg az eredeti boxhoz. Mutogatták a szép render videókat, aztán manapság is ritka a 720p aa-val.

Arról nem is beszélve, hogy egy Avatar szintű grafikához messze nem elég az erős hardver, ahhoz le kell gyártani a modelleket/médiát megfelelő minőségben, amire kevés fejlesztőnek van/lesz kedve/energiája/ideje/TEHETSÉGE/pénze.
Érdemes utánanézni mennyi ideig tartott az Avatar cg-jét előkészíteni.

Egy újabb bulváros cikk nerd megközelítésben messze a realitásoktól.

"you are a monkey poo-poo"

(#27) whiteman0524 válasza keldorpapa88 (#19) üzenetére


whiteman0524
(aktív tag)

Az a helyzet, hogy minden új konzol generáció előtt vannak akik temetik a PC-t. Lehet hogy az új konzolok 1 évig gyorsabbak lesznek mint az aktuális PC-k, de 3-4 év múlva ugyan ott fogunk tartani mint most, hogy 10-szer is ráver a PC mindegyikre.

Egyébként a fejlesztők is olyan rapszodikusak, hogy mindig abban látják a jövőt ami éppen gyorsabb, pedig nekik aztán tényleg lehetne több eszük. Mikor kijöttek a mostani konzolok mi volt ? Fú hogy hát most akkor a PC-nek annyi, elbújhat a sunyiba, csak konzolokra fogunk fejleszteni a PC-sek bekaphatják. Most meg egyre többet hallja az ember, hogy a "A PC mindig az elsődleges platformunknak számított. A jelenlegi PC-k akár 10-szer is gyorsabbak a konzoloknál, ezért a jövőt a PC-ben látjuk". Úgyhogy erről ennyit...

Egy bő 2 év az. amíg mindenki az új konzolokat isteníti miután kijöttek. Utána a PC elhúz mellettük és szemléletváltás történik. Aztán az egész kezdődik elölről.

(#28) Runner_fxr válasza Helmoras (#22) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

A tömegeket nem a fejlettebb intelligenciával vagy a fejlettebb fizikával lehet megnyerni, gondoljunk elsősorban a mesterségesen elbutított Amerikaiakra azon belül is inkább az USA-ra. Ez a 3d baromság ott hódít igazán. Én is jobban örülnék egy fejlettebb Al-nak vagy fejlettebb fizikának, de nem a kis piacok igénye számít.

A telefonok meg detto, az aztán tényleg a parasztvakítás teteje.

(#29) vekk200


vekk200
(tag)

Hát...ő igen nekem is Boxom van és döbbenetes a hasonlóság a játékoknál a Pc-és és a
boxos verzió között de meg lehet nyugodni mer a Pc mindig keményebb lessz az
itt a nagy helyzet volt időm ki elemezni a golgokat teljesen ugyan az a grafika viszont egy
valamin elcsúszott a box ez pedig az élsímítás ha ezt még kiküszöbölik akkor vége is
egy kategória a Pc vel akkor már nincs miröl beszélni...

(#30) Abu85 válasza smkb (#20) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem az AMD és az Intel viszi erre a piacot, hanem az OEM-gyártók igényei. Az Intel és az AMD csak lekövetik ezeket, hogy el tudják adni az adott terméket. Az AMD-nek nagyon nem tetszik ez az egész, de nem tudnak mit tenni, IGP nélkül már nem eladható az asztali procik többsége. Ugyanígy látja az NVIDIA, ha nem lenne ez a folyamat nyilvánvaló nem építenének központi processzort a Maxwell architektúrába.
Az IGP-k teljesítménye is valós, vagyis az SB IGP-je azért tud HD 5470 DDR3 szintet, mert ilyen erősre lett tervezve. A Llano IGP-je azért tud HD 6570 DDR3 szintet, mert szintén arra lett tervezve, hogy tudja. Ha jönnek az új konzolportok, akkor az IGP-k teljesítménye ugyanúgy tartani fogja ezt a szintet. Az persze elképzelhető, hogy addigra kihal teljesen az olcsó 100 dollár alatti VGA-k piaca, így akkor nulla hasonlítási alap lesz. Tudjuk, hogy az OEM-gyártók igényei eléggé befolyásolják a fejlesztéseket, és ehhez még hozzájön az Intel thin Mini-ITX szabványa, ami nem ad engedélyt VGA beépítésére ... nem sok jövőt jósolok a 100 dollár alatt VGA-knak. A többi 100+ dolláros VGA-ra szükség van, mert gyorsabbak az IGP-knél, csak a GPU-piac ~10%-át adják most, ami borzalmasan kevés. Az alacsony igények az árazásukat is növelni fogják.
Az új konzolok mellett az is óriási probléma lesz, hogy a csúcs-GPU-n megjelenjen a konzolgrafika. Ha nem kezdünk valamit az API-val, akkor a PC lesz az a platform, ahol a butított grafikát kapod csúcshardveren. Jönnie kell egy értékelhető API-nak. Ha nem jön, akkor választani kell az FSA és a felhő között. Egyiket sem a legjobb, de meg kell lépni.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#31) mzso


mzso
(addikt)

Pfff.... Erősen kétlem, hogy bármi köze is lenne a mozikban látható CGI-hoz. Valahogy nem tartom valószínűnenk, hogy olyan grafikát hozzon mint amit render farmokon renderelnek akár hónapokig a filmekhez. Még a ray tracing-től is messze vagyunk.

Az API kédésben az meg nem lehetséges, hogy a processzorokat alakítsák át magasabb színtű utasítások kezelésére? És azt a lehető leghatékonyabban hajtaná végre.

(#32) Runner_fxr válasza keldorpapa88 (#23) üzenetére


Runner_fxr
(őstag)

Nekem azért tetszett az Imax-ban az Avatar, semmi bajom nem volt tőle és tényleg szép volt. De ehhez kell egy akkora bazi nagy vászon, egy méteres tv-n szerintem nem az igazi, pláne nem egy monitoron.

(#33) vekk200


vekk200
(tag)

De a fő kérdés az hogy mi lessz az új generációs Xbox ba a belső tertalom mennyire változik majd meg... :F

(#34) keldorpapa88 válasza whiteman0524 (#27) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

Csak hogy a PC sose volt ennyire a padlón, mint manapság... akik meg ezt mondják hazudnak lásd Crytek. :DDD

(#35) Abu85 válasza decibel (#26) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Az Xboxon az Alan Wake grafikáját bármelyik PC-s játék megirigyelheti. A PS3-on ott az Uncharted 2, ami után szintén csorog az ember nyála. Lassan 20x erősebb PC-kkel rendelkezünk, de mégis leesik az ember álla az exkluzív konzolcímek láttán. [link]
Ha a fejlesztők megkapják az új konzolban a korszerű, jelenlegi konzol-GPU-knál 20x erősebb cGPU-kat, ráadásul natív programozás lehetőségével, akkor el lehet képzelni mi lesz majd itt.

A tartalom elkészítésének költsége így is folyamatosan nő. Ezután is fog. Nem a tartalom áll a csúcsgrafika elé jelenleg, hanem a rendszerek gyenge kihasználtsága a natív programozhatóság hiányában. A nextgen konzoloknál ez lehetőség lesz, hiszen nem kell ügyelni a gépek közötti kompatibilitásra.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#36) smkb válasza Abu85 (#30) üzenetére


smkb
(őstag)

"Az IGP-k teljesítménye is valós, vagyis az SB IGP-je azért tud HD 5470 DDR3 szintet, mert ilyen erősre lett tervezve. A Llano IGP-je azért tud HD 6570 DDR3 szintet, mert szintén arra lett tervezve, hogy tudja. Ha jönnek az új konzolportok, akkor az IGP-k teljesítménye ugyanúgy tartani fogja ezt a szintet."

Valós, mert ki mondta, hogy valótlan? Te is tudod, hogy ezek pont azért tudnak annyit amennyit, mert ez fér bele a TDP keretbe, illetve perpill a rendszermemó sávszélessége ezt teszi lehetőve. Szimplán, technológia keretek közt ENNYIT lehet max, nem többet. Ha beledöglenek sem jön ki több cpu+gpu erő pl 125 watton belül 1866-os ddr3-akkal (és ez a jobbik eset, mert pl a notikban keményen 1333-ast szerelnek a gyártók pl a Llano mellé is, ami azért elég vékony). Lehet tologatni cpu + gpu közt melyik gazdálkodhat több erőforrásból, ezért erősebb az intel cpu-ban míg az amd gpu-ban. Képtelenek lesznek tartani az IGP-k bármit is az új konzolgenerációk esetén pont a fenitekből kifolyólag. Technólógialiag szimplán nem férnek bele a keretbe.

(#37) whiteman0524 válasza keldorpapa88 (#34) üzenetére


whiteman0524
(aktív tag)

A Crytek senkit se érdekel. Az összes Crysis egy fos volt ami idáig kijött. Állandóan ezt az idegenek marhaságot erőltetik, azt csodálkoznak hogy nem fogy a játékuk csak 95%-os leárazással 2 euróért a Steam-en.

[ Szerkesztve ]

(#38) FuRiONight válasza whiteman0524 (#27) üzenetére


FuRiONight
(őstag)

Ez kicsit durva. hogy 10x ráver. Az x360 procija még most is erősebb mint legerősebb pc-s proci.

Ha tanulnak a hibákból, a rengeteg ram és sok vga memória lesz az új konzolokban.

Ha tányleg jól megcsinálják, a pc 3 év múlva sem tudja ugyanazt a grafikát mint az új generációs konzolok.

"Egyébként a fejlesztők is olyan rapszodikusak, hogy mindig abban látják a jövőt ami éppen gyorsabb, pedig nekik aztán tényleg lehetne több eszük."

A fejlesztőket lehet ez érdekli, de a kiadókat nem, ott a pénz beszél, és hol van pénz? Hát a konzolokban. Kérdés? :U

[ Szerkesztve ]

(#39) Abu85 válasza mzso (#31) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Egyelőre ott lehetne óriási előrelépést tenni az API-ban, ha a fejlesztő a rajzolási parancsok esetében jobb kontrollt kaphatna. A DX11 ezen a ponton sokat lépet előre, de még mindig a konzolok szintje mögött kullogunk. Régebben az NV csinált már egy bindless kiterjesztést OpenGL-re, ami a hardver szabadabb elérést biztosítja. Nem használják, mert nagyon nehéz az implementálása, de kétségtelen, hogy nagyon jó kiindulási alap lenne.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#40) keldorpapa88 válasza whiteman0524 (#37) üzenetére


keldorpapa88
(félisten)

Mondj egy játékot, amit PC-re fejlesztettek és azt portolták konzolra. Mert eddig én csak fordítva láttam ezt. Tehát a PC már nem lehet elsődleges platform.

(#41) vekk200


vekk200
(tag)

Hát igen ez a 2 játék amit mondtál ezek nagyon jók lettek konzolra és bizony fel veszi
bármelyikkel a versenyt bizony.... :R

(#42) zsigus válasza Abu85 (#35) üzenetére


zsigus
(őstag)

Hát igen...
Már 2 éve "imádkozok" egy HDTV-ért, a GoW3-at még emiatt nem kezdtem el, de az Uncharted két részét nem bírtam ki. Legalább majd még egyszer nekiállhatok. :)

Nagyon OFF
Egyébként néhány koncepció a PS4-ről: [link], csak hogy róla is legyen szó. :) Azért ebből a 3D 4k-t kicsit erősnek érzem (meg mást is), de ne legyen igazam.
Nagyon OFF Vége

#40 Keldor papa
Talán a BF3 lesz majd ilyen.

[ Szerkesztve ]

(#43) FuRiONight válasza zsigus (#42) üzenetére


FuRiONight
(őstag)

Szerintem várd ki a végét. Crysis 2 is ilyen volt, minden pc-s el volt ájulva, én is úgy voltam vele, hogy megveszem, de miután kipróbáltam a multi demot azonnal lemondtam róla.

(#44) Abu85 válasza smkb (#36) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem a gyártókra kell fogni, hogy kevés memóriát szerelnek a rendszer mellé. Mindenkinek elérhető a Sabine platform specifikációja. 35 wattos procihoz 1333 MHz, míg 45 wattoshoz 1600 MHz-es memória való. Nem rakhatja a gyártó bele az 1866 MHz-et, ha arra nincs tesztelési protokoll. 1866 MHz csak az asztali Llano termékekhez illeszthető.

Az új konzolgenerációval dedikált GPU-val is nehezen lehet majd tartani a lépést. Most azon dolgoznak, hogy vért izzadva olyan DX11-es motorok szülessenek, ahol lehetséges 60 fps mellett a 15000 rajzolási parancs. Megoldható, mert a Faraxis már megoldotta, de nem könnyű, amit az is bizonyít, hogy senki más nem abszolválta a problémát. Ezzel szemben a mostani konzolok egészen alacsony erőforrás-befektetés mellett 20-25 ezerre képesek kapásból. A nextgen konzolok esetében még több parancs adható majd ki, vagyis mire a DX felfejlődik annyira, hogy hozza az aktuális konzolgeneráció szintjét, akkor jönnek az új konzolok, és azok képességei után lehet majd futni.
Ezért mondom egy ideje, hogy az NV bindless kiterjesztés nagyon értékelhető alternatíva, nem a mostani (gyakorlatilag két éves) formájában, de átdolgozva egy óriási előrelépés lehetne.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#45) zsigus válasza FuRiONight (#43) üzenetére


zsigus
(őstag)

Kiderül. :)

De az mindenesetre biztató lehet a PC-sek számára, hogy az E3-on PC-n demózták, és a DICE-ot eddig nem hallhattuk fikázni egy platformot sem, (a Crytek-et már többször is, és mindig mást mondtak). Eddig nem csalódott bennük senki, de majd kiderül. :)

[ Szerkesztve ]

(#46) Komplikato válasza killerjohn (#17) üzenetére


Komplikato
(veterán)

"Addigra lesz 4K LCD TV, 4K projektor, 4K youtube ..."
Szerintem 4K projektor már évek óta van, 4K TV-t meg nemrég adott ki egy gyártó. Megjelenítők (monitor) meg igen régen vannak már. Itt az elterjedésük a kérdéses, mert hiába van, ha csak luxus árkategóriában. Én azt gondolom, hogy az 1080p után baromi nehezen fognak elterjedni.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#47) Ribi válasza Abu85 (#35) üzenetére


Ribi
(nagyúr)

Lehet velem van gond, de ez az Uncharted 3 nem néz ki jól. Vagyis szép, de nagyon sok helyen látszik a spórolás.
Valahogy mindig azt veszem észre, hogy konzolokon a grafikai hiányosságokat a nagyon jól eltalált texturával kompenzálják. És nagyon is jól csinálják.
Csak azt nem tudom, hogy a PCre írt játékoknál miért szarnak ennyire a texturákra. Lehet mert mostmár nincsenek rákényszerítve. Valahogy teljesen más hozzáállással fejlesztenek konzolra és PCre.

(#48) FuRiONight válasza zsigus (#45) üzenetére


FuRiONight
(őstag)

Hát, ha bc2-ből indulok ki, akkor akármilyen jó lesz BF3 én messziről elkerülöm. :U

Ribi: ez az uncharted 3 nagyon jól néz ki, de pc-n mutass már nekem egy ilyen játékot. Jah, hogy nincs? :O
köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#49) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Szerintem a konzolport kérdésnél a fejlesztőnek szabad kezet kell adni, hogy miképp portolja a játékot az egyes rendszerekre, akár PC-re. Nem a port tényével van általában a gond, hanem annak minőségével. Ha valaki minőségi módon megoldja, akkor egy szót nem szokott szólni senki.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#50) atti_2010 válasza FuRiONight (#48) üzenetére


atti_2010
(nagyúr)

Miért mi a gond a BC2 vel, az egyik legjobb legigényesebb játék és most kap coop módot is.

[ Szerkesztve ]

1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.