- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatallerror
addikt
nem arról van szó h nem játszató végig élvezhetően egy fps, én a pro gamerekről beszélek inkább, nekik biztos a pc a platform, tényleg buta kérdés, egyáltalán lanon lehet játszani konzollal v csak neten?
ja és én nem konzol vs pc-zek, szerintem pöpec mind2don't tell me what i can't do!
-
robyeger
addikt
Szerintem sokan lennének, akik ha szabadon tudnak netezni és kisebb privát dolgaikat intézni home videó és kép, stb. egy konzolon, akkor minek mellé pluszba egy PC???
A mobilitást nem érdemes ide felhozni, mert egy konzol is lehet mobil, ugyan úgy mint egy laptop, persze az új Xbox nagy valószínűséggel nem marok konzol lesz, ezért sarkosítottam ki a asztali PC gépekre az összevetésem.
A moduláris bővíthetőségben pedig a több GPU csatlakozatására gondoltam nem a memóriára, mert a memória tényleg komoly programozási kérdést vett fel, de a több ugyan azon GPU nem.Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
Ribi
nagyúr
Azért a HC játékos szerintem még midnig az akik lanpartikra is elnéznek és versenyeken vesznek részt. Ott pedig még mindig azt látod, hogy CSAK PC van. Persze dísznek odateszik a konzolokat is, de hogy adjanak el mindenféle kiegészítőket konzolhoz, ha hozzá se lehet kötni? Hogy adjanak el 30ks billentyűzetet gamer felirattal, ha konzol hozzá se szól?
Szóval a HC gamerek csak bottal piszkálják a konzolokat.
De lehet nagyon más a fogalmunk a HC gamerről.[ Szerkesztve ]
-
attila9988
őstag
""A PC az örök"?, én nem így látom. A hardcore game kategóriában egyértelmű, hogy ha értelmetlenül nem spórolnak az új nexgen konzol memóriájával például, akkor PC game gyilkos lesz."
Igen... minden új konzolnál ez a duma szokott elhangzani. Nem mellesleg félre is értetted az eredeti felvetést. A "pc örök" azt jelenti, hogy mint univerzális, tetszés szerint programozható eszköz, mindig is szükség lesz rá. Ez a rugalmasság pótolhatatlan, és ez viszi eéőre az informatikát már 20 éve. Specializált eszközök nem erre valók, azok mellékágak egy egy speciális feladatra. Éppen ezért nem is "ölhetik ki" a pc -t. Pl mi a fenén írnád meg a software -t? Gondold újra.
Ami a játékot illeti. Valóban nem elsődleges platform a pc már régóta, de ettől még játszani lehet vele. - mint ahogy minden mást is - és ez a jövőben sem fog változni. A HC gamer réteg elvesztése csak annyiban lenne gond, hogy drágábbá tehetné az igazán használható hardware -eket.
"Vállalati szinten pedig egyre jobban megyünk a vékony klienst kiszolgáló szerverek felé..."
Amik szintén pc -k...
"vagy felhőből elérhető szolgáltatások irányába."
A felhős vackokkal van egy pár igen komoly gond, amik miatt teljesen soha nem válthatná ki a helyi tárolás, és feldolgozás lehetőségét. Ez még azokban az esetekben is igaz, ahol nem kell az embernek privát adatokat megosztania egy vállalattal, majd korlátozások mellett használni azokat.
Pl egy felhős játékrendszer nem lehet gond, ott nem én adok valamit a cégnek és fogadom el a korlátokat, hanem a cég ad valamit nekem - persze ugyanúgy korlátokkal - és igazából itt is lehetnek gondok. Pl a felhő játéknak nagyon erős netkapcsolat kellene. Ez nem olyan mint a steam. Ráadásul bármikor lekapcsolhatják a kedvenced szervereit, és akkor neked abból SEMMI nem marad. Vagy módosíthatják az előfizetési díjakat ahogy épp nekik kedvez.... túl sok a megkötés, és túlságosan egyoldalú a dolog. A játékos kezében ebben az esetben nincs semmi. (Ennél klasszisokkal rosszabb a helyzet ha pl online iroda csomagokat, meg hasonlókat használunk, mert akkor már a gondolataidat is oda kell adnod, és még te fizetsz érte hogy az USA -ba scannelgessék az egészet)Az API -k elhagyása sem tűnik járható útnak, mert akkor le kellene mondani az egyszerűségről. Most megírják a programot DX -re, és kész. Olyan szintű platformosodás meg nem mehet végbe a pc piacon hogy ezt nyugodt szívvel feladják.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
decibel
aktív tag
Gratz felhoztál két példát amik évekkel a konzolok megjelenése után jöttek ki, ráadásul a beetető render videókat amiket a konzolok megjelenésénél mutogattak meg sem közelítik. Oh és magamban kuncogva jegyezném meg, hogy Alan Wake annyira konzol exkluzív, hogy az intel négymagos procijait demózták vele. (Nem is néz ki olyan jól szvsz). Uncharted 2 kb Crysis szint.
Nem is az a kérdés, hogy van e olyan szép mint a pc, hanem hogy az ígért szintet ütik e. És erre egyértelműen nem a válasz. Aki a múlt történései alapján megint beveszi a marketingrizsát (a nextgen úgy fog kinézni mint egy AAA cgi film), az vagy naív, vagy semmi köze a témához. Jó lenne a realitások talaján maradni.Túlságosan alábecsülöd az art kifejlesztésének költségét. Szerintem beszélj egy-két grafikussal mielőtt kijelented, hogy Avatar szintű grafika előtt nincs más akadály csak az erős hardver. Mindezt úgy, hogy a növényzetét több rétegben rajzolták meg... Szívesen ajánlok egy embert aki a szakmában dolgozik, kikérheted a véleményét, talán belemenne egy interjúszerűségbe is ha meggyőzöd. Legalább olyasvalaki véleménye jelenne meg a ph-n akinek valami köze is van a játékfejlesztéshez/cgi-hez és nem közli rajongva és kritika nélkül az összes amd-s nyilatkozatot.
"you are a monkey poo-poo"
-
attila9988
őstag
válasz robyeger #102 üzenetére
Szerintem sokan lennének, akik ha szabadon tudnak netezni és kisebb privát dolgaikat intézni home videó és kép, stb. egy konzolon, akkor minek mellé pluszba egy PC???
Ezt a szöveget az okostelósok szokták nyomni, meg az almab*zik. Konzolostól még sohasem hallottam.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
ganxsta
csendes tag
Csapni max a villanyórát fogja az új Xbox és azt is csak lefelé, ha ilyen lenne. De ennek inkább a fele sem igaz. Az Avatart tudomásom szerint valami ubuntu-futtató szerver farmon renderelték több, mint 4000 HP Blade szerveren. Ilyen teljesítményt azért egy next gen konzolba betenni sem reális. Marketinges túlkapás... [link]
[ Szerkesztve ]
-
attila9988
őstag
Amúgy nem értem hogy miért vannak úgy oda az MI -vel... 10 éve is lehetett, sőt tán még 20 éve is az ascii art adventure játékokban intelligens NPC -ket alkalmazni. Most mi olyan nagy szám abban hogy a viselkedésünktől függ az övé? Maximum a viselkedésformákhoz rendelt animáció lesz szebb, de az már nem az MI kérdésköre. Vagy itt most sokkal bonyorultabb dolgokat akarnak? Pl mit? Bemész egy rpg játékban egy boltba, és ott az árus. Mi az amit egy mai rpg -ben nem bír el a konzol, de az 5 év múlva megjelenőben elbír majd?
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
Silentfrog
veterán
Kiváncsi leszek arra,ha kijön az uj box akkor lehet e látni áttörést a játékok grafikájában.Mert mostanában eléggé egy helyben toporog.
Továbbá az is érdekelne,hogy miért nincs kimagasló látványvilágú játék manapság? Nem tudnak készirteni,vagy a konzolok miatt nem is akanak?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alan Wake-kel még nem találkoztam PC-n, így szerintem durván konzol exkluzív.
Leírtam a dolgok technikai hátterét.
Miért lenne olyan nagy dolog ezt megrajzolni? Filmre sikerül, sikerülni fog játékra is. Befektetés kérdése az egész. A játékpiac már nagyobb, mint a filmipar, a befektetés jó eséllyel megtérül.
Az AMD nyilatkozatát nem tudom máshogy közölni, csak ahogy nyilatkozták. Mi a probléma ezzel? Én például nullaszor láttam, hogy mit tud az új Xbox, így egyelőre nehezen tudnák kritikával élni felé. A téma viszont alaposan körül lett járva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
válasz schwartz #106 üzenetére
A kormányok a felhőben a titkosszolgálat egy új dimenzióját látják. A hataloméhes beteg politikusok olyan elhajlásokat visznek az egészbe, hogy 1 percig hallgatod és elhányod magad. Hála Istennek még nagyon nincs meg a szükséges technikai feltétel az emberek non-stop bekapcsolásához egy hálózatba.
Ha lesz felhő biztos hogy kormány szintű beruházások fogják képezni az alapjait, efelöl nincs kétségem, csak nem akarom megélni.Hardverlesen
-
fatallerror
addikt
válasz Silentfrog #110 üzenetére
igény függő is mert pl nekem a mostani pc-s játékok grafikája is kielégítő pedig nem is mindet tudom maxon futtatni, kell egy grafikai minimum de utána már a játékélmény nem azon múlik
don't tell me what i can't do!
-
Ribi
nagyúr
"Miért lenne olyan nagy dolog ezt megrajzolni? Filmre sikerül, sikerülni fog játékra is. Befektetés kérdése az egész."
Azért ezt te sem gondolod komolyan? KB a 10 éves leggagyibb render film grafikájának közelébe sincs 1 mostai játék sem. Nemhogy egy olyan film ami a látványra van kihegyezve. Erre szerinted 1-2 év múlva kiváltja a szerverparkot 1 100ks konzol? Hétfő reggel már iszol?[ Szerkesztve ]
-
dy_nmq
aktív tag
avatar szintű látványvilág ez akkora baromság. persze szép meg lehet szép meg realisztikus de igazából a nap végén attól olyan amilyen mert ugy van vágva, fényképezve hogy egy kompozíciót kiadjon és művészileg is értékelhető legyen. Ezt elég nehezen lehet kivitelezni egy kicsit is szabad játékmenettel rendelkező játékban. Na persze az n+1-edik Call of Duty-ban menne ahol mész egy csőben lősz kettőt aztán 5 perc szépen megkomponált cutscene.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
cszn
őstag
"Túlságosan alábecsülöd az art kifejlesztésének költségét." - Nyilván a technológia rendelkezésre állására gondolt, nem arra, hogy mennyi ember és idő kell ahhoz, hogy egy annyira részletesen és ízlésesen kidolgozott valamit előállítsanak mint az Avatar.
(#116) dy_nmq "Na persze az n+1-edik Call of Duty-ban menne ahol mész egy csőben lősz kettőt aztán 5 perc szépen megkomponált cutscene." Ez már rég így megy.
(#113) priti Jón a nagy tesó csak nem 1984-ben hanem mondjuk 2024-ben... Mármint jönne, ha nem ütne be addig az olajválság és nem ennék meg a városlakók egymást addigra.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Komoly trükközésekkel nem elképzelhetetlen. Elég csak arra gondolni, hogy ~200 GFLOPS-ból mit hoznak ki az aktuális konzoloknál a fejlesztők. Az új konzoloknál ~3 TFLOPS állhat majd rendelkezésre, sokkal barátibb hardveres felépítés mellett. Minden befektetés kérdése.
A filmeknél messze nem olyan technikákat használnak, mint valós időben. Ray-tracing biztos nem lesz az új konzoloknál, de a raszterizálásban még rengeteg lehetőség van. Megközelíti a ray-tracing minőségét az erőforrásigény töredéke mellett.
Azért a Film+-os tucatfilmek CGI animációit már messze hozzák a játékok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MageRG
addikt
Azért pl. Dél-Koreában nem mindenki gondolja így.
Komoly FPS, RTS bajnokságok még mindig PC-n mennek le.Én ínkább úgy látom, hogy a konzolok "casualosodnak". A casual játékosok hatalmas tömegének gravitációja meg rántja magával a kényelmes HC gamereket is.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
atti_2010
nagyúr
avatar szintű látványvilág ez akkora baromság. persze szép meg lehet szép meg realisztikus de igazából a nap végén attól olyan amilyen mert ugy van vágva
A lényeg hogy szép, miért lenne baromság? Hogy te annak hiszed az egy dolog de más több millió ember nem úgy gondolja.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
he7edik.
addikt
"hiszen egy combos PC-s konfiguráció már legalább tízszer erősebb az aktuális konzoloknál"
Ez az ember nincs tisztában a jelenlegi x86-os processzorok lebegőpontos teljesítényével?
Égő szöveg a flém vázon
-
-
veterán
Én a felhőt támogatnám... Az internet rohamosan fejlődik így pár év múlva mindenkinek elérhető lesz a megfelelő sebesség.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Zanik
addikt
Én nagy ívből tojok rá, hogy milyen hiperszuper látványos lesz majd a következő generációs konzol, és hogy grafikába ismét mérföldekkel leelőzi majd a PC-s játékokat. Nem érdekel! Még pedig azért nem, mert nekem nem a látvány a fontos. Mai napig el tudok lenni a 90-es ill. a 2000-es évek "ósdi" játékaival, mert a mai szemmel elavultnak tűnő grafikán túl még mindig megvan bennük az a dolog, amit sok mai játék sem tud elérni a sok százmillió poligonból álló elképesztő látványvilág ellenére sem, és ezt a dolgot úgy hívnak, hogy játékélmény. Én megmondom visszasírom azt a korszakot, amikor egy játékot az ötletesség és a lebilincselő játékélmény adott el, nem pedig a csillogó effekthalmazok. Talán a Portal (1) volt az utolsó ilyen játék, legalábbis nekem...
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
zsigus
őstag
Én nem azt mondtam, hogy egyáltalán nincs már olyan aki PC-n játszik, de egyfolytában azért sír minden PC játékos, hogy ez sem jelenik meg PC-re... az sem jelenik meg PC-re... ilyen konzolport lesz... olyan konzolport lesz stb. Ha a jövőben is hasonló konzol dominancia lesz, nem fognak megelégedni a HC gamerek a PC játékok mennyiségével és minőségével.
Lehet, hogy a "kemény mag" marad (profi szimulátorok stb.) de mit fognak kapni PC-re ezen kívül ha már annyira sem fogja megérni a portolás a fejlesztőknek, hogy őket megcélozzák? Mert rajtuk kívül nincsenek "egyszerű játékosok" a platformon, a kemény mag pedig önmagában kevés, hogy megérje nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz killerjohn #81 üzenetére
"miközben (szvsz) 50.000 Ft-os hangrendszerrel teljesen élvezhető házimozit lehet összerakni"
ez egészen biztos nem igy van, majd hallgass meg valami gyengébb, alsó kategóriás pár 300-400ezres rendszert. és ez még nagyon a legalja.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
priti
addikt
válasz adamssss #125 üzenetére
Frászt lesz. Nem a sávszélesség a gond, hanem a ping meg az "input lag"-ot képező teljes válaszidő.
Elrántod a játékban az egeret elmegy az összes adat, ott kiszámolja az új képet valami, bármi, visszakapod, a géped megjeleníti és a mindeközben eltelt idő ha meghaladja akár csak a 100ms-ot ami nem sok ám már szétidegel, hogy mindig csak utólag történik valami és nem valós időben mozdul ahogy az egeret mozdítod, nem fogod tudni élvezhetően irányítani. Na ez a baj.Hardverlesen
-
infectedmann
őstag
-
TESCO-Zsömle
félisten
Arról nem is beszélve, hogy a filmekhez használatos programokat szintén visszafogja az itt használt HW API-ja, mert ugye a CGI-t renderelő programnak is kompatibilisnek kell lennie az alatta használható n+1 HW-el.
Ugye a kulcs az, hogy egy filmnél megengedhető egy kisebb szerverpark bérlése egy hónapra. Játéknál, otthon ezt -még- nem lehet kivitelezni, noha a felhő pont erről szólna...
Zanik +1.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Z_A_P
addikt
-
attila9988
őstag
szó arról, hogy haldoklik a PC piac.
Nem a pc piac, hanem apc -s játékok piaca, ráadásul nem is haldoklik, csak kevésbé van előtérben... Az exclusive -okat leszámítva minden kijön ugyanúgy pc -re is, és van szép számmal csak pc -n megjelenő játék is.
Valóban meg kell szokni a kontrollert, de 3-4 nap vagy max 1 hét alatt simán jó egy FPS-ben is. Persze az egér+bill jobb, de azért olyan óriási különbség nincs közötte, hogy ne lenne játszható egy FPS, konzolon.
Játszható persze... senki nem mondja hogy nem, de egy counter strike -on nevelkedett mániákus úgy elverne akármilyen konzol játékost, hogy az meg sem tudna mozdulni a start pontról, kivéve ha olyan autoaimot adnának a konzolos játékhoz, ami 180 fokos eltérés esetén is talál..
Nem mintha engem érdekelne a dolog, mivel nem igazán játszom. Csak furcsának találom, mikor egy olyan precíziós eszközt mint az egér, össze akarnak hasonlítani két kis botkarral.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
telya
aktív tag
ha olyan 20 even belul nem jonne, akkor lenne elkepzelheto ez az amugy abszolut rohejes allitas. valami jo nagy f@szsagot benyogott valami barom, hogy a parasztok csamcsoghassanak rajta.
-
robyeger
addikt
válasz attila9988 #104 üzenetére
"A pc örök azt jelenti, hogy mint univerzális, tetszés szerint programozható eszköz, mindig is szükség lesz rá. "
Fejlesztőknek, de a nagy kérdés hogy az átlag ember akar-e évente új hadvert, a válasz nem akar. Ha a fejlődést nézzük a kezdetektől, ott szubjektívan nézve nagyobb változások történtek, amik idővel egyre lassulnak. Pl. a DVD és a VHS között nagyobb a különbség, mint a Blu-ray és a DVD között, a full hd és az ultra HD-ről már nem is beszélve. Manapság az átlag embernek szerintem bőven elegendő lesz 3-4 vagy 5éves feljesztési ciklus, ezt a konzolok is teljesíteni tudják nem kell hozzá PC, erre akartam utalni.
Munka (vállalati) szinten jóval több minden működhet megfelelő teljesítménnyel felhőben, mert például egy hardcore grafikájú játék nem lesz jó felhőben. Sose lesz az! . A vékony kliens kiszolgáló szerverek (egy gép, több monitor, több billentyűzet, több felhasználó) viszont mindent kiválhatnak, amire a felhők nem képesek, ezért nem jósolok túl nagy jövőt az átlag asztali PC-knek.Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
attila9988
őstag
válasz infectedmann #132 üzenetére
Majd James Cameron vesz egy ps4 -et, és azon rendereli az avatar 3 -at, miközben a fejéhezkapva dühöng hogy mi a francnak költött anno egy valag ppénzt a renderfarm használatára.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
zsigus
őstag
válasz attila9988 #135 üzenetére
"Az exclusive -okat leszámítva minden kijön ugyanúgy pc -re is, és van szép számmal csak pc -n megjelenő játék is."
Ezt nem mondanám. Hogy csak két nagyon hiányolt játékot említsek a közelmúltból: LA Noire, Red Dead. Persze van sok játék PC-re is, de folyamatosan jön rengeteg ami csak box-ra/PS3-ra jön, és egyfolytában az van, hogy "miért nem jön PC-re is".
Mondtam, hogy az egér/bill jobb mint a kontroller, de a konzolpiac folyamatosan növekszik, míg a PC-s.... Gondolom nem kell folytatnom.
-
dy_nmq
aktív tag
válasz atti_2010 #120 üzenetére
nem nem félreérted. azt mondom hogy attól hogy realisztikus meg részletgazdag az még kevés nem attól lesz szép. persze jó hogy realisztikus meg minden de így itt az avatarral példálózni szerintem butaság. egy példa hogy mire gondolok: teljesen CG, realisztikus de nincs meg benne az hogy ránézek és gyönyörü , nem feltétlenül realisztikus de gyönyörű szép .
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
cszn
őstag
Kemény mag mindig lesz és jó játékok is mindig lesznek, csak az arányok változnak. A játékipar problémája, hogy profitorientált. Rájöttek, hogy iszonyú pénzek vannak benne és biza a pénz mindent elront. Mindig a biztosra megy csak a pénz, a kreativitás, a zsenialitás közben elvész. Anno a c64 meg a korai pc időszakában az volt a szép, hogy néhány ember csupán megszállottságból, viccből, meggyőződésből vagy a technikai kihívás miatt csodákat tudott alkotni.
mod.: Egyedül a valve képviseli még most is valamennyire ezt a személetet. De ez is csak egy ember (Gabe Newell) megszállottságának köszönhető.[ Szerkesztve ]
-
attila9988
őstag
válasz robyeger #137 üzenetére
de a nagy kérdés hogy az átlag ember akar-e évente új hadvert, a válasz nem akar.
Ez is egy akkora urban legend... SOHA nem kellett évente új hardware -t venni, ez egy eltúlzott marhaság. Az én pc -m 4 éves, ezen dolgozom. Ha valakinek meg kell mutatni egy játékot, mert pl egy új gépet akar összerakni, akkor ezen kipróbálhatja. És képzeld csak... MEGY.
Tudod mit vesznek évente újat? Telefonokat. De azt tényleg nem értem hogy miért.A vékony kliens kiszolgáló szerverek (egy gép, több monitor, több billentyűzet, több felhasználó) viszont mindent kiválhatnak, amire a felhők nem képesek, ezért nem jósolok túl nagy jövőt az átlag asztali PC-knek.
Miért is? A felhővel rengeteg a baj, és rengeteg a veszély. A privat felhő lehet hogy elterjed, de miért is ölné ez ki az asztali gépeket/notebook -okat?
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
telya
aktív tag
válasz attila9988 #135 üzenetére
az igazan jo, minosegi jatekoknak nem tobb, mint 20-30%-a jelenik meg pc-re barmilyen formaban is. es annak is a jo resze hasznalhatatlan fos port kategoria.
-
Angel1981
veterán
-
priti
addikt
válasz adamssss #138 üzenetére
12ms tudod mit legyen, tételezzük fel, hogy fix 12ms, nem annyi, messze nem de mindegy.
A monitorod válaszideje, mondjuk van egy jó monitorod amiben a panelé 2ms, a vezérlő elektronikáé, képjavító számításoké, hardveredé stb. együtt mondjuk 50ms mert irgalmatlan jó, legyen. Mindösszesen a szemmel nem érzékelhető időintervallum fele megy csak el otthon a kis szobában, mert minden kurvajó és maradt mondjuk 50ms arra, hogy az összes hálózati eszközön keresztül lebonyolítsd a forgalmat, ami nem pár kb, odaát kiszámolj mindent és hogy eldöljön a seprű. Azért odébb van ez még. Gondolj bele, még így is problémás a multi, hogy minden grafikát a saját géped számol.Hardverlesen
-
attila9988
őstag
de folyamatosan jön rengeteg ami csak box-ra/PS3-ra jön, és egyfolytában az van, hogy "miért nem jön PC-re is".
Én ugyan le**arom ha egy játék exclusive, de ha ebben a témában mondanom kell valamit, akkor azt írom amit már korábban is. Az exclusive cím adja el a konzolt. Ha nem lenne ilyen, nem adnák áron alul a konzolokat, és nem is vennék olyan sokan. Ez van. Nyilván a magyar átlag csóringer - ország 80+% -a - azért sír, mert nincs pénze még egy platformra se, nemhogy 3 - 4 -re.
Nekem azért van pc -m, mert ezzel dolgozom, és sok hobbi tevékenységemhez is kell. Egy bónusz az, hogy konkrétan játszani is lehet vele. Ha megjelenik rá valami ami érdekel is, akkor megnézem. Ha nem jelenik meg, akkor sem fogok 80 ezerért még egy konzolt is venni egy játékért. Vegyenek a mániákusok. Mindig lesznek csak egyféle platformra megjelenő játékok, ezzel együtt kell élned. Ettől még a pc alkalmas marad játékra is, mint ahogy továbbra is jó minden másra is. Ezért szeretjük.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...