Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
decibel
aktív tag
Te mondtad, hogy az Alan Wake irigylésre méltó, miközben annak, hogy nem jelent meg semmi köze a technikához pusztán gazdaságpolitikai megfontolás volt.
Mit is akarsz ezzel a demoval bizonyítani? Fényévekkel gyengébb mint az Avatar, ráadásul csak egy techdemo, nagyon nagyon messze attól a komplexitástól amit egy játék igényel.
Ha úgy hoztad volna le a hírt, hogy megvalósítható, de ilyen ígérgetések minden konzolgenerációnál elhangzanak, és érdemes fenntartással kezelni, akkor egy szavam sem lenne.
"you are a monkey poo-poo"
-
zsigus
őstag
Persze, én sem konkrétan a fejlesztési költségekre céloztam a 3 LED-el, csak arra, hogy azért az Xbox360-nál sem működött minden rózsásan, és biztos nem kis veszteségük volt ezen. Egyébként korrigálok: +3év helyett csak +2év-et adtak a boxokra ha jól tudom (lejárt a szerk. idő).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért nem szép a grafikája? És mindezt 200 GFLOPS-ból, azaz konkrétan a Sandy Bridge platformteljesítményéből.
És az a demó fényévekkel gyengébb hardveren fut.
Tekintve, hogy Neal Robison nem úgy mondta, hogy megvalósítható, hanem konkrétan kimondta, hogy Avatar szintű, így ezt kellett leírni. Ha mást írtam volna, akkor nem Neal Robisont idéztem volna, hanem magamat. Én pedig bevallom, hogy Neal Robisonnal ellentétben nem láttam, hogy mire képes az új Xbox.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gabor343
tag
Én annak örülnék a legjobban ha natív egér és bill támogatást kapna a következő box és csinálnának hozzá egy rendes webböngészőt.
Amúgy meg nem hiszem hogy avatar szintű grafikát tud majd
Ahhoz nagyon erős hardvert kéne bele rakni, ami nagyon durván megdobná az árát, aztán megint oda jutunk hogy a hűtésen spórolnak és halnak ki az első szériás gépek... -
Integra
titán
válasz --Disztroj-- #255 üzenetére
én se szeretem, kifejezetten utálok mindenféle optikai meghajtót, a baj az, hogy az optikai maghajtó még sajnos nagyon sokáig az első számú értékesítési csatorna marad..
akarok venni 1080p filmet. sok lehetőségem nincsen mint bluray-en megvenni. legalábbis európában. usa-ban már on demand töltöd le..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoltanz
nagyúr
"sok lehetőségem nincsen mint bluray-en megvenni. legalábbis európában. usa-ban már on demand töltöd le.."
Csak lenne elég pénzem megvenni minden tetsző anyagot, engem nem érdekelne min van elöször.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
fatallerror
addikt
hát 1 blu-ray film ha tegyük fel 50 gigás akkor ha 100 filmet veszel az 5000 giga, tárhellyel se könnyű bírni :Đ játékok is combosak, nem hiszem h több terás vinyó lesz az új konzolokban, a sonyban tuti lesz blu-ray
na meg nekem csak 15 megás netem van, nem tudnék olyan gyorsan hozzájutni mint a blu-rayhez, meg sok oka van még h kell fizikailag is a tartalom..ez olyan mint mikor a könyvek kihalásáról beszélnek h majd ipaden viszed a könyveid, mindig lesz igény a lapokból álló könyvre is
don't tell me what i can't do!
-
havasa
aktív tag
A nyilatkozat marketines túlzását leszámítva, az Avatar animáció minőségének a felét elképzelhetőnek tartom a következő konzolgeneráció vége felé.
Pl egy _élethű_ low poly karakteranimáció(L.A. Noir) is olyan játékélményt bír kiváltani, amiben eddig nem lehetet részünk, ráadásul úgy, hogy mindezt gagyi környezet veszi körül, mert a nem jutott erőforrás rá. Mi lesz itt, ha megjelennek a mostaninál 10X-20X erősebb konzolok. Előfordul, hogy 200+ színész játszik egy játékban, a legkomolyabb AAA játékok költségvetése lassan már karcolja a 100 millió USD-t, a piac pedig már most nagyobb, mint Hollywood. Az igazán komoly innovációk(MI, fizika), akkor fognak jönni, amikor a grafika megközelíti a filmek szintjét. A hozzászólásokat olvasva sok "okos" ember ezt is kizártnak tartja, ők nem voltak jelen a pixelhősök születésénél, mikor a valósághű hangok elérése is hihetetlennek számított.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
Integra
titán
válasz fatallerror #259 üzenetére
nem hinném hogy a könyv papír formában ki fog halni, de be fog drágulni. és ekönyv olvasó a kindle és nem az ipad..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8nemesis8
veterán
FSA-nak nem nagyon látom így elsőre értelmét. Pont egy lényeges előnyt veszítene a PC a konzolokkal szemben, a könnyed konfigurálhatóságot.(hardver)
-
zseko
veterán
válasz Plazmacucci #9 üzenetére
Nemcsak egér-billentyű kellene a konzolokra, hanem nem ilyen szájbarágósan megcsinálni a játékokat, hogy "nyomd le az 'X'-et", meg szépen kijelölik hogy merre kell menned. Annyira egysíkú némelyik már, hogy hihetetlen. A régi játékok is valamennyire lineárisak voltak, de nem ennyire. Quake, HL, TR, na találd ki merre kell menni, mit kell csinálni.. Nem hogy villog meg világít minden amit használni kell/lehet.. ehh..
HR24.hu
-
robyeger
addikt
válasz atti_2010 #237 üzenetére
figyelj voltár már egy ilyen helyen, ellopod mondjuk az összes 50db szervert vagy találomra viszel el párat, mert lehet hogy amit ott hagysz pont az is kellene. Nonszensz. Így senki nem próbálkozik(..kozott), de páldául Koax nevű NBH-s hackerünk biztos el tudná technikai mélységekben magyarázni, miért egyszerűbb betörni egy kliens gép lokális adattárára és onnan szerzet kulcsokkal behatolni a szerveres közegbe, mint egyből nekifeszülni egy szervernek, szóval a felhő egy cseppet sem könnyíti meg a hackerek dolgát, inkább csak nehezítheti. Másodsorban a mendzsment a saját alkalmazottaiban bízik a legkevésbé, de komolyan A felhő segít nekik a rendszereket minél zártabbá tenni, külön kódolt rétegekre bontani, a szoftvergyártók is az illegális licenszhasználat kizárását látják benne, vevő és kinálati oldalon is ez a tuti...
[ Szerkesztve ]
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
determinator
csendes tag
Bizony. Én is elég sokat játszottam régen számítógépen - most a munka miatt már kevesebbet - de ha megjelennek az új konzolok, akkor tuti, hogy beruházok egyre.
Házimozira kötve komoly lehet egy majdani laptévével.
Számítógép meg ott lesz, mint netes gép."Ezért jobb a dinnye mindnél... rengeteg magja van." By: KaiotEch
-
zseko
veterán
Én azon filóztam nemrégiben, hogy a teljes gépem amd-s. Alaplap-proci-vga. Vajon hogy nézne ki ha írnának egy játékot/programot/demót ami a windowst kikerülve -mondjuk lemezről, vagy pendrive-ról bootolva- futna. Így ugye kikerülné az api-t, ezért bemutathatná hogy mit is tud a hardware valójában.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Már a PC előtt is léteztek konzolok, és a fix felépítés soha nem változott, és soha nem is fog. Marad a fix hw.
640KB-nak elégnek kell lennie mindenre(#95) zsigus Persze az egér+bill jobb, de azért olyan óriási különbség nincs közötte, hogy ne lenne játszható egy FPS, konzolon.
Azért konzolon nagyon nem mindegy, hogy bizonyos fokig helyetted céloz a gép..(#268) zsigus Ez igaz, de akkor is ott van alatta az egész rendszer, már az lefogja a teljesítményt valamilyen szinten, sztem.
no, 3 hozzászólás is a tiéd
(#265) Plazmacucci Nem egészen így gondoltam, de igen
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
=Mentor=
őstag
Egy igazi játékos PC-n és nem konzolon játszik! Le az árulókkal!
-
bitblueduck
senior tag
Azt kérdezném, hogya az API-k eddig miért nem akadályozták a hardver kihasználását ennyire? Szerintem az előző konzolgenerációk is közel engedtek a hardverhez, és az előző generációs PC-k sem voltak távolabb.
Aztán majd jön a "szaravindóz", mert közvetlenül programozzák a fusion-t, aztán nem véd semmi a rendszerösszeomlástól.
szerk.: ha az egységes felület ennyire teher, akkor talán a HTML5 nyomatását is lekellene állítani.[ Szerkesztve ]
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Pug
veterán
Arra lennék nagyon kíváncsi, hogy az a két kolléga, akik már az atomvillanástól kezdve a lakástűzön át Kozsóig bezárólag minden lehetséges katasztrófát vizionáltak személyes vagy céges adataik helyi tárolóeszközeiknek megsemmisülésére, eltulajdonítására. Az az egyszerű "fantazmagória", hogy a nyárivillámba nem pattan ki a fejükból, hogy:
Ad1.: A felhős szervert 3rd party üzemelteti, tehát bármikor lehet olyan elvetemült és esetleg megdézsmálja az adatokat
Ad2.: Valamelyik kis hacker group úgy dönt, hogy feltöri azt és ellopja, közzéteszi a neten, stb...Ez csak két valóban reális (Integra által említve azt, hogy az elmúlt hónapokban volt rá példa bőven) veszélyforrás, ami mellett elmennek és a vadabbnál vadabb eshetőségekkel kardoskodnak a mellet, hogy a felhőnek mekkora jogosultsága van....
Mi lenne, ha egy picit is reálisan gondolkodnátok, a helyett, hogy foggal körömmel ragaszkodtok csak azért is az "igazatokhoz"...... és talán csak annyit mondanátok, gyerekek, lehet, hogy abban van több ráció, amit ti mondotok....
Ennyire nehéz?
ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Donvit078
tag
...az jó lesz ha nagyra nőt hupi-kék tör-pikéket kell néznem majd rajta...
vegetáriánus vagyok...csak növényevő állatokat eszek
-
attila9988
őstag
Na akkor maradjunk annyiban, hogy egy vélt, és nagyon fantáziadús elképzelésed van arról, mennyi tárhelyet kaphatnál, és milyen áron a közeljövőben, illetve hogy ahhoz a "magától" működő feltöltőprogramodat milyen módon használnád...
Ráadásul ennek az értékét/hasznát is jelentősen túlbecsülöd, és nem látod (nem akarod látni) a buktatóit.
Szerintem abszolút logikátlan az elképzelésed. De mindegy. Ahogy neked jólesik.„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
attila9988
őstag
-
attila9988
őstag
idővel olyan általános fogalommá degradálja majd a "PC"-t, mint amilyen a "konzol".
Ez biztosan nem lesz így. Ha a pc -ből csinálsz valami butább céleszközt, akkor az már nem pc, és új nevet szokás neki adni. Lásd tabletek. A pc a szabadság. Megveszed, és úgy programozod ahogy akarod, és annyi erőforrást tolsz bele amennyi kell. Ebből sosem lesz konzol. A pc esetében a platformosodás csak a főbb alkatrészek gyártóinak számbeni csökkenéséből adódik, és a magasabb fokú integrációból. De az APU -kkal szerelt pc is pc marad, ugyanúgy azt tehetsz vele amit akarsz.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
attila9988
őstag
Nemcsak egér-billentyű kellene a konzolokra, hanem nem ilyen szájbarágósan megcsinálni a játékokat, hogy "nyomd le az 'X'-et", meg szépen kijelölik hogy merre kell menned. Annyira egysíkú némelyik már, hogy hihetetlen. A régi játékok is valamennyire lineárisak voltak, de nem ennyire. Quake, HL, TR, na találd ki merre kell menni, mit kell csinálni.. Nem hogy villog meg világít minden amit használni kell/lehet.. ehh..
Mert ma inkább amolyan interaktív filmeket akarnak csinálni szellemileg korlátolt játékosoknak, hogy mindenki megvehesse. A konzol egyik legnagyobb rákfenéje hogy a célközösségnek alapjaiban sokkal alacsonyabbak az igényeik.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
attila9988
őstag
válasz robyeger #264 üzenetére
szóval a felhő egy cseppet sem könnyíti meg a hackerek dolgát, inkább csak nehezítheti.
Ez marhaság. Felhőben már csak a felhasználónév kell, és a jelszó. SEMMI MÁS. Jócskán leegyszerűsíti ez a munkafolyamatot is, mivel meg sem kell találnod a neked kellő adatokat, elég lefigyelni az egyik alkalmazottat.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
Osiris
őstag
Végre kiderül majd mire is képesek a mai csúcshardverek, mikor megjelenik egy igazán platform exclusive cím az új xboxra. Biztos vagyok benne, hogy állak fognak leesni.
[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz attila9988 #278 üzenetére
Ez meg is látszik. Mind a játékokon, mind az azokat hypoló célközösségen.
Ugyanakkor, bár nekem a pc marad mindig is az elsődleges -nem (kizárólag) a játékok hanem az egyéb, sokrétű felhasználhatóság miatt-, azért bizonyos szinten elismerem a létjogosultságát a konzoloknak.HR24.hu
-
Depression
veterán
Avatar? Ja, persze. Amit többezer sz.gép számolt hónapokig, azt ezek real-time fogják renderelni+fizika+A.I.
Teljesen hihető.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Depression #282 üzenetére
Egyetértek, ez az egész csak parasztvakítás. Nyílván lesz fejlődés, előrelépés, de azért ekkorát beszólni...
Egyébként szerintem lesznek okos emberek, akik majd az API-k problémáit megoldják és PC-s téren hatalmas robbanás lesz, a konzol lufija pedig leereszt. Hacsak nem lesz a háttérben valami olyasmi ami összeesküvés elméletre adna okot.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Egon
nagyúr
Arra lennék nagyon kíváncsi, hogy az a két kolléga, akik már az atomvillanástól kezdve a lakástűzön át Kozsóig bezárólag minden lehetséges katasztrófát vizionáltak
LOL. Pár gyakorlati példa. Láttál te már panelházban komoly lakástüzet? Legalább a híradóban? Tudod, mi maradt épen a kigyulladt lakás felett levő 2-3 lakásban, amit a tűz nem tett tönkre? Tudod, hogy néznek ki az oltás után a kigyulladt lakás alatt levő lakások (amiket eláraszt az oltásból származó víz)? Ez csak egyetlen példa. Persze lehet azt hinni, hogy mindez bárkivel előfordulhat, csak pont veled nem. Kétféle ember van: aki a saját, és aki a más kárán tanul. Adatvisszaállításból élő cégek azt is szokták mondani, hogy kétféle ember van: aki már veszített adatot, és aki ezután fog veszíteni...
Ad1.: A felhős szervert 3rd party üzemelteti, tehát bármikor lehet olyan elvetemült és esetleg megdézsmálja az adatokat
Nem hiszem hogy a mondat első feléből feltétlen következik a második fele. De tudod mit? Dézsmálja, egészségére. Nem titkos dolgokat töltenék fel ilyen helyre, hanem családi videókat (amiknek a viccesebb részét esetleg a Youtube-ra is felraknám). A lényeg, hogy X év múlva is meglegyen.
Ad2.: Valamelyik kis hacker group úgy dönt, hogy feltöri azt és ellopja, közzéteszi a neten, stb...Ez csak két valóban reális (Integra által említve azt, hogy az elmúlt hónapokban volt rá példa bőven) veszélyforrás, ami mellett elmennek
Figyelmen kívül hagyod azt a tényt, hogy egy, adattárolásra kihegyezett felhőt üzemeltető cégnek az a főprofilja, hogy megóvja az adatokat. A Sony nem igazán erre volt kihegyezve. Persze lehet érdemes megvárni a tapasztalatokat (masszív adattárolásra, jelenleg még úgysem alkalmasak az ilyen típusú adattárolások az átlag magánember számára), és olyan céget választani, amely egy adott időn át problémamentesen működik.
Mi lenne, ha egy picit is reálisan gondolkodnátok, a helyett, hogy foggal körömmel ragaszkodtok csak azért is az "igazatokhoz"...... és talán csak annyit mondanátok, gyerekek, lehet, hogy abban van több ráció, amit ti mondotok....
Ennyire nehéz?Mi lenne, ha elfogadnátok, hogy egyes reális fenyegetéseket, melyek lehet hogy kevéssé valószínűek, de attól még nem elképzelhetetlenek és irreálisak, mások komolyabban vesznek, mint ti? Ennyire nehéz?
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Angel1981
veterán
válasz Plazmacucci #265 üzenetére
Ez jó!
-
Egon
nagyúr
válasz attila9988 #275 üzenetére
Csak egyetlen dologra reagálnék (felesleges a szájtépés), méghozzá a "magától" működő feltöltőprogramra.
Figy, én már számtalan dolgot feltöltöttem, számtalan helyre. Igaz, felhőbe még nem. Általában a következőképpen zajlik (mondjuk webes felületen). Felmegyek az adott weblapra (ha kell bejelentkezek stb.), kiválasztom a Feltöltés gombot, kitallózom a feltölteni kívánt állományt, rábökök a következő gombra (Ok, Feltöltés indítása, bármi), és mehetek a dolgomra: a gép forog, az alkotó pihen. Korrektebb megoldásoknál egyszerre több állományt is fel lehet tölteni. Ftp-n keresztül pedig egy sima fájlmásolás szintjén van a feltöltés. A lényeg: a feltöltés időtartamából - a feltöltendő adatmennyiség és a feltöltési sebesség függvényében - elhanyagolhatóan kicsi az a rész, ami személyes közreműködést (klikkelgetést) igényel, a többi megy magától. Hogyan használnám? Nyilván összeszedném, hogy mit akarok feltölteni, és elindítanám a feltöltést. Az elején, amíg az összes meglévő cuccot felnyomom, nyilván több gépidő kellene (ami meg nem igazán hat meg, ha a háttérben nyomom pl. a Civilization aktuális részét), utána pedig már csak az újonnan létrejövő állományokat kellene feltölteni.
Nem értem, mi a problémád ezzel. Neked csak úgy működik a feltöltés, ha közben köröket rajzolsz az egérrel, netán mantrákat kell olvasnod hozzá, vagy mégis, mire gondolsz?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
zsigus
őstag
Ha nem lenne fix hardver a konzolokban azt már nem konzolnak hívnák, hanem PC-nek.
Azt én sem láthatom előre, hogy 20 év múlva mi lesz, mert az sincs kizárva, hogy el fog terjedni az ilyen (bár nem sok esély látok rá, legalábbis az egyszerű felhasználóknál), de az már nem konzol ami bővíthető, még ha a Sony/MS csinálna ilyet akkor sem."Azért konzolon nagyon nem mindegy, hogy bizonyos fokig helyetted céloz a gép.."
Az egér pedig pontosabb. Én nem vagyok nagy multis, a játékoknál elsősorban a játékélmény számít nekem, és ki vagyok békülve ezzel. Persze aláírom, hogy valakinek ez nem tetszik, de próbáljon meg auto-aim nélkül végigvinni egy játékot, konzolon (hard-ban ). Egyébként konkrétan nem tudom, hogy ez milyen játékokban/nehézségi foknál van jelen, de azt sem tartom kizártnak, hogy mondjuk hard-on már nincs valamelyik játékban.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Dyingsoul #283 üzenetére
"Egyébként szerintem lesznek okos emberek, akik majd az API-k problémáit megoldják"
Vagy az MS kiad a egy videókártyát amin pont az a GPU van mint az Xbox 720-ban, és egy driver amivel ugyan úgy közvetlenül programozhatod (vagy persze használhatod DirectX-en keresztül, csak akkor lassabb)... Jaaa, nem jó, ezzel Xbox és így önmaguk alatt vágnák a fát.
Amúgy ezzel a DirectX megkerüléssel az AMD PC-n is megpróbálkozhatna elvileg. Már nem annyira fix modellel mint egy konzol, de elég fixszel ahhoz, hogy a felbontás és modellrészletesség és némi effektek ki-be kapcsolásával azonos forráskóddal menjen a játék az összes AMD GPU-n, kezdve az APU-ba integráltól az izmos játékos kártyáig. Nyilván ez megkötné az AMD kezét is rendesen, hisz ilyen szintű visszafelé kompatibilitást megtartani, a fejlődés útjában állna. Idő után el kéne dobni, és kiadni egy új generációs GPU-t ami az előzőeket emulálja, mert van már annyira erős. Lehet ennek így az lenne a vége, hogy nagyon nagy időközökkel jönne ki új generációs GPU, bár arányosan gyorsabb is lenne... a két generáció közt meg pangás egy fix palettával. Ha meg így lenne, az nem lenne túl jó üzlet... (Nem mellékesen a játékfejlesztőket is meg kéne győzni, hogy DirectX mellett most már erre is fejlesszenek... bááár ha elég hasonló az Xbox GPU programozási modelljéhez...)
Szóval lehet, hogy így járt a forradalom.
-
Pug
veterán
Öregem, feltaláltad a spanyolviaszt...
A kérdéses az, hogy PC-n mit lehet kezdeni az API okozta limitációkkal....[ Szerkesztve ]
ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD már kvázi ezt csinálja. A Shogun 2-ben natívan programozták le az AI GPU-s gyorsítását. Két natív kód van. Egy az Ontario/Zacate chipre és egy a Llanora. Nyilván a natív programozás miatt az új termékeken ez nem fog működni. Szvsz nem jó ez a megoldás, egynek jó, mert aki esetleg oda van a Shogun 2-ért az most vesz hozzá egy Fusiont, de a PC mindig a kompatibilitásról szólt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pug
veterán
A cikkben/hírben le van írva, hogy milyen utak lehetségesek... tessék elolvasni is azt amihez írsz
Lehet vele mit kezdeni, kell is, csak pillanatnyilag senkinek sem tiszta, hogy ki merre fog elindulni a problémával kapcsolatban[ Szerkesztve ]
ELADÓ Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric https://hardverapro.hu/apro/bontatlan_mous_s24_ultra_limitless_5_0_magsafe_spe/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan alternatíva fel sem merült, hogy fix hardverre való programozás. Az FSA merült fel, ami egy virtuális utasításkészlet. Amelyik termék támogatja, azon futni fog az FSA-ra írt program. Mindezzel megkerülve az API-k problémáját. Egyelőre azonban csak az ARM áll az AMD elképzelése mellett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Osiris
őstag
Én ezt a részt úgy értelmeztem:
"...az FSA-nak is megvan a maga árnyoldala. Az egész rendszer erősen épít a hardver natív programozására, ami az egyes termékek közötti kompatibilitást szinte minimálisra csökkenti, mindezt akár házon belül is"Persze, emulálva futhat más hardveren is, de azzal megint elvész rengeteg erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
"Nyilván a natív programozás miatt az új termékeken ez nem fog működni"
Azért ez nem nyilvánvaló... létezhet kompatibilitás alacsony szinten is. Meg gondolom az XBox 720-an is futni fognak a 360-as játékok (vagy ha nem, hát más konzoloknál láthattunk erre példákat), ha máshogy nem, hát egy emulációs réteg beiktatásával. Persze más az élet ciklus hossza konzolon mint PC-n...
Ami sokkal inkább eredendő bűn lenne PC-s szempontból, hogy ez így gyártóspecifikus lenne (azaz, csak AMD). És azért arra kíváncsi lennék, hogy a vízfej jelentős része vajon holmi triviális eltérések eltakarása vezethető-e vissza... Nem tudom, csak annyi ilyen van számítástechnikában, hogy az ember berak +1 réteget, hogy eltakarja a különbséget két gyártó terméke közt, holott egyik gyártó megoldása sem lényegesen jobb mint a másiké, csak történelmileg máshogy alakultak, és persze mindegyik fél kötötte az ebet a karóhoz. Little endian VS big endian jó példa ilyenekre, vagy CR VS CRLF VS LF ()... csak szopatásnak vannak, értelmük 0. Vajon ha összeszednék magukat az iparban, akkor tudnának kellően alacsony szinten definiálni egy API-t, ahhoz hogy mostani vízfej jó része eltűnjön? Tehát pl. megadnák, hogy pontosan milyen formátumban kell írni a bufferbe... legalábbis azokban az esetekben, ahol manapság a a vízfej gond. Mert mi is az? Háromszögeket etetünk a GPU-val, meg effélék? Ez biztos nem történhet bitre ugyanúgy minden GPU esetén?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az FSA lényege olyasmi, mint az x86 a processzoroknál. Nem API-val programozzuk az AMD, a VIA és az Intel CPU-it (leszámítva a java és .net környezetet), mivel közös az utasításkészlet, ezzel a kompatibilitás egy adott utasításkészleten belül garantált. Természetesen az FSA-nak is fejlődnie kell, ahogy az API is fejlődik, és ahogy a procikhoz is új utasításkészletek jelennek meg.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MZperX75
addikt
"de akkor is ott van alatta az egész rendszer, már az lefogja a teljesítményt valamilyen szinten, sztem."
Hát ez nem talált! Ill nagyon nagyon kis erőforrás megy ezen keresztül lásd idle:max
0-2% procihasználat,games alatt max 60-80% legalább is nálam X4phenom2őn.
"Persze az egér+bill jobb, de azért olyan óriási különbség nincs közötte, hogy ne lenne játszható egy FPS, konzolon.
Azért konzolon nagyon nem mindegy, hogy bizonyos fokig helyetted céloz a gép.."
---------------Helyettem senki se célozzon!
--jó-jó a konzolos irányítás,de nem FPS-re! autos játékon ki vagyok békülve vele.
--Fps-is müködik persze,de lassú ,nehézkes, bohockodásnak tünik ,egér után.
--Arcade-os lesz pl: Cod MW2.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az emulálással sajnos kvázi ott vagyunk, ahol elindultunk. Nem az API fogja a sebességet enni, hanem az emulációs réteg. Persze sanszos, hogy egy jól megírt emulációs réteggel még így is jobban járunk.
A Box esetében azt hallani, hogy a Windows 8 lesz az Xbox 360 kompatibilis platformja. Kétségeim vannak, de nem lehetetlen.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- OLED TV topic
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Bundle topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD