Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoeYi

    őstag

    én az első generációs Ford Focus-t javaslom neked, tapasztalatból. 1.4/1.6 benzin vagy 1.8 Di dízel változatban. A TDCi motorokat kerüld, azokkal bajod lehet. Ebből az autóból rengeteg van itthon ezért sok szervíz van, mégtöbb bontott alkatrész, szóval autós mércével olcsón fenntartható. Alapból nagyon jó konstrukció, pontos váltó, jó kormány és jó futómű. Az 1.4-es motor kicsit gyenge, de ez csak relatív, ha közlekedési eszköznek kell akkor tökmindegy.

    A kombival koporsót is szállíthatsz mert hatalmas. Vásárláskor a rozsdára kell figyelni. Tényleg csak a tdci motort kerüld, a többi meghajtással nem érhet meglepetés, max a klasszikus kopó alkatrészek, generátor, akku, vezérműszíj (bár ez utóbbit praktikus egyből csarélni, akármilyen típust veszel)

    Én most egy 1.4 Ford Fusion-t hajtok ami nagyon közeli rokon, motorikusan is. Cégemtől vettem meg 270e km van benne és nincs vele semmi baj

  • JoeYi

    őstag

    nekem ilyen költségeim voltak vásásrlás után:
    Vásárlás
    Vásárlási ár x
    Eredtiségvizsgálat 17000
    Átiratás 44250

    Javítás
    generátor javítás 25000
    első lökhárító 27000

    2015
    Súlyadó 2015 12000
    autópálya 15000
    Biztosítás 2015 20000
    Casco 2015 4000 (csak lopás)
    Nyári gumicsere 5000
    2db nyári gumi 10000

    Ezen felül kétévente műszaki vizsga 21290 Ft/alkalom, meg ha tartod a szabályt akkor évente vagy 20e Km-erenként olajcsere, alkalmanként 15e Ft körül.

Új hozzászólás Aktív témák