- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz janeszgol #98 üzenetére
Rettegés, kattintásvadászat, bullshit, ábrándozás. Szóval csak a szokásos.
Aki ilyet mond, mint amit idéztél, az az alapokkal sincs tisztában. A cikk címéből már tudható, hogy komolytalan az egész.
800 kilós akku? Legyen, bár egy 62 kWh (nettó 58 kWh) akku 400 kiló. Tehát egy átlag elektromos autóban lesz kb. 120 kWh? Minek ekkora átlag akku az egyre gyorsuló tölthetőség, egyre növekvő töltőhálózat mellett?
"rengeteg kritikus kémiai elem, lítium, kobalt, amelyek készletei kimerülőfélben vannak"
[link] Egy ilyen 800 kilós akkuban (NCM kémiával) van 16 kiló Lítium és 18 kiló kobalt. Érdekes továbbá, hogy pont ezeket hozza fel kritikus elemnek. A lítium egyáltalán nem kritikus, kimerülőfélben levő elem. Hol van pl. a 82 kiló nikkel? Az egy dolog, hogy a tömegeknek szánt LFP akkuba se kobalt, se nikkel nem kell, de ezek az anyagok 90+ % - ban újra is hasznosíthatók. Egy idő után pl. kobalt bányászatra se nagyon lesz szükség az akkuk miatt, mivel elenyésző lesz az új NCM akkus autók aránya. Ez a jelenlegi állapot, "ahova az elektromos autók fejlődtek", hogy 20-50-100 stb. év múlva hova fognak fejlődni - senki sem jós, hogy megmondja, de pl. : [link] . De ha csak ennyivel számolunk, ami most van, az is sokszor jobb, mint amit a belső égésű autók tudnak. (kőolaj kitermelés, finomítás, szállítás, hatásfok, újrahasznosíthatóság, lég és zajszennyezés) [link] -
Füleske
addikt
válasz janeszgol #98 üzenetére
Válaszcikk: [link]
"A jelenlegi modell számítások szerint átlagos használat mellett, kevert villamosenergia forrásokkal számolva nagyjából 24 ezer km használattal valósítható meg az EV-k elsődleges szén-dioxid kibocsátásának megtérülése, amitől kezdve egyértelműen kedvezőbbé válik a használatuk fosszilis tüzelőanyagokkal hajtott társaikhoz képest."
Nincs értelme...
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...