- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Célegyenesben a Yettel TV
- Apple notebookok
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
iPhone X termékismertető és GY.I.K.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
Sziasztok! Próbálom keresni, de nem nagyon találok választ, viszont korábban valamelyik fórumon említette valaki, hogy az iTunes és az iCloud mentés között van különbség, tudja esetleg valaki, hogy mi?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Vezeték-nélküli töltés közben mennyire normális hogy fel forrósodik a telefon?
-
Criton
veterán
Sziasztok!
A napokban vettem észre, hogy a telefon(iPhone X Space Grey 256GB) elő illetve hátlapja kattog, hol hangosabban és nem erősen van nyomkodva, leejtve még soha nem volt. Ez mennyire normális? Szerviz? Valamint a bal oldalt az antenna csík alján a festés vagy mi kezd lekopni.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz MasterMark #5880 üzenetére
Apple Supportnak is elküldtem a videót , ok azt mondtak illetve írtak hogy nagyon nem normális , és szerviz mindenképpen .
-
Criton
veterán
válasz MasterMark #5886 üzenetére
AppleSupport ismeri sajnos a magyar szervizeket, más probléma is van ami miatt mondtak csere. iStyle és iCentre kapásból elutasította a cserét mire felhívtam az Apple ügyfélszolgálatot és nem csodálkoztak , válasz : valahogy tudtuk ez lesz.... több esetben és már nem egyszer mondtak , hogy ha itthon ennyire értetlenek a szervizek, mert az Apple nem tud velük mit csinálni , max panaszt felvenni, no de hogy ha akarok valamit akkor vigyem ki Bécsbe a hivatalos Store-ba és ott nagy valószínűséggel meg a csere sem kizárt .
-
Criton
veterán
Nos iCentre is hallotta a kattogást mind a kijelzőn és mind a telefon hátulján (meg valami illesztési problémát is), valamint észrevették, hogy a telefon két oldalán a réteg ami a telefonon van, kezd lekopni. 1 hónapos telefonról van szó. iCentre "hát itt lehet cserekészülék lesz, de pár napot teszteljük és ha megállapítjuk, hogy olyan a hiba, akkor cserekészülék" - nos, már értem az Apple is miért mondja azt, hogy ilyen esetben az ember menjen ki inkább Bécsbe mert ott rögtön cserélik (dobozos újra).
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz MasterMark #5909 üzenetére
Egész egyszerűen nem akarnak cserélni, ilyenkor úgy lehet ezt kompenzálni, hogy panaszt kell benyújtani az Apple felé. Apple Ügyfélszolgálat telefon, és kapcsolnak egy külföldi felettest aki megteszi a szükséges lépéseket. Annyira őrülnek ha az Apple hivatalosan nálunk is megjelenne, akkor iStyle és iCentre szerintem húzhatná le a rollót.
(#5911) spawn21 írja jól, nálunk asszony csapkodta meg egy kicsit az asztalt
iCentre-re már tettem panaszt, mert a kopást a készüléken 3 napon belül ők vették észre és nem én, Apple felső támogatási osztály teljesen értetlen volt, mert még ők is mondták, hogy ha egy "hivatalos" szerviz veszi ezt észre, akkor automatikusan telefon ára vissza, vagy egy új bontatlan készülék. iCentre válasza annyi volt, hogy azért nem cserélnek, mert Magyarországon esztétikai hibára nem terjed ki a garancia (más országokban érdekes módon igen) , még akkor sem ha gyártási hiba, meg jöttek azzal, hogy ha ezt ők elküldik az Apple-nek, akkor Apple elfogja utasítani a cserekészüléket. Ezt csak az iCentre látta így. Szóval egész egyszerűen pofátlanság amit a magyar "viszonteladók" megcsinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #5914 üzenetére
Hivatalos Apple Store.
(#5912) Sev!er: Peel tokok nagyon jók, csak várni kell rá sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Kicsit off kérdés, egy appleid alá lehet két iphonet regisztrálni?
(#5922) Danny365: mind a kettőt én használnám köszönöm az infót.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #5927 üzenetére
Én iPhone 7 Plusra rendeltem, és most X-re is, X-re sajnos még nem érkezett meg. iPhone 7 Plusnál durván egy hónap, de ott sem az Amerikaiak miatt, Budapestre ért 5 munkanapon belül, majd a NAV csücsült rajta a Ferihegyen. Amerikából érkező dolgokra most nagyon ugrik a NAV, még ha pár ezer forintos is.
X-re hétfőn rendeltem, és a mai státusz szerint már Frankfurtban van.
-
Criton
veterán
iCentre-be leadtam a készüléket, első körben mondták normális a hátlap kattogása na meg időnként a kijelzőé is... így cserére semmiképp se számítsak. Apple viszont valahogy nem tudta ezt alátámasztani, szerintük nagy baj van itthon a "hivatalos" iStyle és iCentre-nél is, főleg , hogy az Apple mindig úgy kapja meg Magyarországról az adott készülékeket, hogy a csatolt magyar dokumentáció azt támasztja alá, hogy mint hogy ha a készülékre egyáltalán nem vigyáztak volna, és többnyire ezért is szokta az Apple mostanában elutasítani, a cserét, ami a magyar APR-nek nem tudom miért jó. Az a munkalap amit kaptam elfogadhatatlan, Apple-nek is elmondtam, jegyzőkönyvet is vettek fel. (1.5 hónapos készülék, makulátlan: Csatlakozó : szennyezett, Burkolat: sérült, Kamera poros: igen) Ma egy plusz infót kaptam, Apple elmondása szerint az Apple holnapján le tudom kérdezni a készülékem állapotát egy javítási azonosító és a telefon serial szám közös megadásával (ezt akkor is meg kell kapni ha a készüléket nem küldik a gyártónak, hanem maga a szerviz cserél valamit, hogy a folyamat alatt az Apple is rá tudjon nézni). A serial számmal ugye nincs gond, no de az iCentre eddig soha az életbe nem adott ki ilyen azonosítót - utólag sem, mert a munkalapon ami szerepel az csak a belső azonosításra szolgál.
Apple levele : "Akkor kap javítási vagy esetazonosítót, ha szervizelést kérelmez az interneten, vagy beviszi a terméket javításra egy Apple Store üzletbe vagy egy hivatalos Apple-szervizbe (Magyarország esetén iStyle, iCentre, Almárium, Care Center). Az Apple-től kapott megerősítő e-mailben is megtalálja a javítási azonosítót. "
Mivel ilyen azonosítót nem kaptam, és elküldtem az iCentre munkalapot az Apple-nek, elkezdenek valami kivizsgálást......
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Apple is a CC-t ajánlja, egyéb más esetekben viszont Bécs és Apple Store.
(#5979) galaxys80 : Apple kérdezte mivel tudnának segíteni, hogy ilyen esetek mint amik az iStyle illetve iCentre-ben történik ne történjen? Válaszom: nyisson az Apple egy Budapesti üzletet! vagy vegyék el a jogot az olyan boltoktól szervizektől mint az iStyle és iCentre
JA! ami a sztoriból kimaradt és szintén elmondtam az Applenek, ugye bevittem a telefont az iCentre-ben a héten kedden, azóta sem tudok róla semmit. Nos mikor adom le, jön ki a Webshop Manager, kérdezi mi a baj a telefonnal, elmondom. Válasz: na ezért kell prémium Samsung telefont venni! -- Apple Authorised Service Provider - gratulálok....
Ez a két cég brutálisan sokat képzel magáról és eszméletlenül lehúzzák az Apple nevet Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Nos, az offot befejezem, de gondolom tanulságos. iCentre-t felhívtuk a javítási azonosító miatt, folyamatosan hárítottak, hogy nekik nincs ilyen azonosító vagy ha lenne is nem adhatnak ki, flegmáztak és még ránk is rakták a telefont. Vissza Apple ügyfélszolgálat, kapcsoltak egy felsőbb támogatási osztályt külföldön, probléma vázolva, felháborodott hogy az iCentre egy hivatalos szerviz, és köteles minden javításról egy javítási Apple azonosítót kiadnia, mondta majd beszél velük és le lesznek osztva, nekem meg 3 másodperc alatt kiadta a javítási azonosítót és most már az Apple oldalán is nyomon tudom követni, hogy az Apple éppen mit csinál a készülékemmel. Egyébként meg nem is tudtam, hogy van ilyen oldala.
És ahogy ezt megírtam jött az sms az iCentre-től, hogy készülék cserélve, és lehet menni az újért
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #5986 üzenetére
Minden hülyeséggel nem is cserél, ezt nem állította senki sem, hogy igen. Nagyon sok olyan eset van itthon amiért az APR-ek nem cserélnek (kifogás) mikor az Apple meg cserél. Én esetemben sem akartak első körben cserélni, az ügyem a feljebb támogatáshoz jutott, a készülékem már az Apple-nél és ott is megállapították, hogy igenis cserés, és iCentre még olyanokat is írt a munkalapra aminek a fele sem igaz, és ezt az Apple is alá támasztotta. Pld Apple Store és egy APR közötti gyors különbség, iPhoneX-nél is jön le oldalt a lakk réteg vagy milyen anyag, itthon kapásból elutasítják hogy "esztétikai hibára nem terjed ki a jótállás" - minden más országban ha ez a kopás bizonyítottan nem a user hibája, akkor az Apple igenis cseréli.
(#5987) FIREBLADE78: igen van (+36 80 983 435, Prágában ülnek), és ha olyan az eset, akkor vagy továbbviszik az ügyet Anglia, Írország vagy Hollandiába ahol az Applenek irodája is van, és ők már befolyásolni is tudják az APR-t, akár az engedélyt is visszavonni. Én esetemben rengeteg probléma volt iCentre-rel, amit kivizsgált az Apple és jogosnak tartott, holnap egy amerikai és egy angol emberkével na meg a magyar supportal lesz egy telefonkonferencia. Azt eddig megerősítették, hogy iCentre de még az iStyle is nagyon problémás, de az ahogy ma viselkedett az iCentre az az Apple ügyfél-orientáltságot kimeríti (és erre az Apple nagyon figyel), bármennyire lehet hülye kvázi az ügyfél.
Feleségem felhívta az iCentre Bécsi úti szervizt, hogy a telefonhoz "kapott" RepairID-t kiadják, mert ezt minden hivatalos Apple szervíz tudja, így az ügyfél a RepairID és az eszköz Serial száma alapján az Apple oldalán le tudja ellenőrizni, hogy mivan a készülékével, nos mi ezt nem kaptuk meg. Jeleztük az Apple-nek, annyit mondtak hívjuk fel újra a szervizt, megtörtént ahol is összevissza hazudoztak, hogy így meg úgy meg stb...nem adják ki, Apple-el meg nem akarnak beszélni, a feleségemmel aki meg 4 hónapos terhes flegmán, felemelt hangon közölték, hogy nem adnak ki semmi ID-t még akkor sem ha lenne és rátették a telefont. Ezután újra Apple majd Apple anglia ahol is kb 10 mp után kiadták az ID-t és felvoltak háborodva az iCentre reakciója miatt, meg hogy nem adták ki az ID-t ami minden garanciális eszköznél ki kell adni! Majd ezután már érkezett is az sms, hogy a cserekészülék megérkezett, és mehetünk érte, ami elötte 30 percel még azt mondta az iCentre, Apple-nél a telefon, de csere szinte biztos nem lesz. Feleségem elmondta az iCentre-nek, hogy repairID-t megkaptuk, szóval nem értjük miért nem lehetett kiadni. Válasz: jó, a külföldi Apple és a magyar ügyfélszolgálat hazudik, jöjjön a készülékért majd minden köszönés nélkül megint a feleségemre rakták a telefont. Apple-nek ez újra elmondva, és nem kicsit már azon is felháborodtak, hogy az iCentre egy olyan oldalt hazudtolt meg, akik eldöntik, hogy ki lehet APR pld..... szóval nem kicsit a darázsfészekbe nyúltak....Na meg a legjobb, egy Manager azt mondja Apple logo alatt, hogy "na látja, ezért kell prémium Samsungot venni"
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Apple Magyarország Ügyfélszolgálat (Prága), németeket nem kapcsolnak csak is angolul beszélőket, vagy ha olyan akkor közvetlen Amerikát vonják be. Ha valaki nem tud angolul akkor az Ügyfélszolgálatnál bent maradnak és tolmácsolnak.
Egyébként a cserekészüléket ma megkaptam, de vizsgálatot és belső ellenőrzést fognak csinálni, kíváncsi leszek mi lesz ennek a vége.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #6129 üzenetére
Ha az angol megy akkor írj rá az @AppleSupport-ra twitteren, vázold fel a dolgokat, kérj eset azonosítót .
Ha ott is produkálja , akkor cserélni fogjak, csak el kell mondani mindent miket csináltál eddig a készülékkel . -
Criton
veterán
-
-
Criton
veterán
Az üzenetek mentése iCloudba ugye kikapcsolásra került a végleges 11.3-ban, ugyanakkor azt vettem észre, hogy a végleges verzióban már menti iCloudba az üzeneteket, ugyan akkor a kapcsoló hogy akarjuk-e vagy sem az nincs, és a mentett üzenet meg nem törölhető.
-
Criton
veterán
válasz markknight #6294 üzenetére
az iCloud backup nem így mentette le(külön Biztonsági mentések, Telefon - és ebben volt az üzenet mentése is), valamint ha nincs backup az iCloudban, és egy darab üzenet nincs egyik készüléken sem, akkor miért szerepel ott és miért nem lehet törölni? Tegnap este mutattam az AppleSupportnak, még ők sem láttak ilyet, szval kétlem hogy a mentés része lenne.
(#6295) -secret-: icloud.com utána beállítások, ott is látni a tárhely résznél, telefonban viszont Beállítások, neved,iCloud,Tárhely kezelése.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Beszéltem az Amerikai, Ír, Angol és a Magyar ügyfélszolgálattal is, és nagyon úgy fest egy BUG-ról van szó. 11.3 bétában ugye volt egy olyan opció, hogy Message On the Cloud. Ha az ember ezt engedélyezte akkor az sms,imessage üzeneteket felhőbe mentette.Nos úgy fest ez a 11.3 végleges alatt mindenkinek engedélyezve van, és nincs opció ezt ki illetve be kapcsolni, mert ez a funkció kikerült a véglegesből, de ettől független az üzeneteket lementi az iCloudba is és foglalja a helyet. Nálam ez nem vészes mert csak 14MB-ot foglal, feleségem fiókjánál már 3GB-ot foglal- és neki csak 5GB iCloud tárhelye van.Aki nem bétázott azoknál is van ez a probléma. Korábban írta valaki, hogy ez mindig is volt, hogy az üzeneteket mentette az iCloud. Igen, de azt a telefon mentéseként mentette és nem külön!
Ellenőrizni lehet:
Beállítások - Felhasználóneved - iCloud - Tárhely kezelése és ott az Üzenetek.
Ha másnál is van ez, akkor az Apple arra kéri a usereket hogy hívják fel a Magyar ügyfélszolgálatot a +36 80 983 435 telefonszámon és adjanak fel egy hibajegyet. (Magyarul beszélnek, ha kapcsolnak külföldi technikust, akkor a magyar ügyfélszolgálat tolmácsol, szóval nem kell félni őket felhívni)
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Nekem még mindig tart az eszkalációm az iCentre-el, amerikai Apple is benne van már. Prágából indult, majd Hollandia, Írország és most Amerika. Az utolsó update amit kaptam, hogy az ügyemet átadták az Európai Apple vezetőnek, és kivizsgálgatja a magyar APR-ket mert több sebből is véreznek (az én ügyem most mindent vitt, ahogy az APR a vevőhöz állt és szépen ledegradálta az Apple nevét).De ha felhívom az ügyfélszolgálatot már tudják ki vagyok, na meg nincs olyan ember akivel ne beszéltem volna
Magyar Apple Store akkor valósulna meg, ha mindenki az APR-nél szerzett rossz tapasztalatát vagy igazságtalan eljárását rögtön az Apple-nek jelezné. A probléma ott van, hogy az Apple tud a problémáról, de kevesen jelentik le, és ez itt a probléma.
(#6388) Fryskitt : nem petíció kell, hanem eszkalálni és panaszt tenni az adott APR ellen.
(#6389) szabogabor10: ez nem igaz
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz FIREBLADE78 #6401 üzenetére
Inkább telefon. (vagy megírhatod Twitteren az @AppleSupport -nak - amerikai) és kéred, hogy a panaszod vegyék fel jegyzőkönyvbe és akkor egy esetszámot is kell kapnod.
A legrosszabb vagy inkább kellemetlenebb szerintem, hogy az Apple kér mindig elnézést, mikor nem nekik kéne. - és ezt már jeleztem is nekik.
A komplett sztorit már megírtam a szifon.com -nak is ők nem foglalkoznak vele, de ugyan úgy ApplePie -nak is, ha minden igaz ő utánajárt és még videót is fog felrakni ezügyben.
(#6403) szabogabor10 : Apple-nek most ott szakadt el a cérna végleg, hogy az APR webshop Managere azt tanácsolta, hogy iPhone helyett vegyek inkább Samsung telefont. Na meg a 4hónapos terhes feleségemmel emelt hangon beszéltek, mert egy olyan azonosítót nem voltak hajlandóak kiadni, amit az Apple megerősített, hogy minden ügyfélnek ki kéne adniuk. És úgy tudom Magyarországon egyik APR sem adja ki ezt az azonosítót.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz markknight #6413 üzenetére
Szerintem azzal most jobban megtudtam őket fogni, hogy az ügyet addig vittem, hogy olyan emberhez is eljutott az -nél aki eldönti ki kaphatja meg a Authorised Reseller és Service dolgot.
Kérdésem, aki adta már le APR-nél vagy szolgáltatónál a telefonját szervizelésre, kapott hivatalos javítási azonosítószámot? - és itt akkor most nem a munkalapszámra gondolok.
egy kicsit más, az alkalmazás fejlesztőknek meddig kell az alkalmazásukat iphonex-re optimalizálni? Én olyan szerencsés vagyok, hogy az alkalmazások több mint a fele nincs X-re optimalizálva, vagy ha van, akkor is rosszul.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rövid termékismertető és GY.I.K. az összefoglalóban.
- Politika
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Házimozi belépő szinten
- Hardcore café
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális