Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    válasz Criton #5978 üzenetére

    Nos, az offot befejezem, de gondolom tanulságos. iCentre-t felhívtuk a javítási azonosító miatt, folyamatosan hárítottak, hogy nekik nincs ilyen azonosító vagy ha lenne is nem adhatnak ki, flegmáztak és még ránk is rakták a telefont. Vissza Apple ügyfélszolgálat, kapcsoltak egy felsőbb támogatási osztályt külföldön, probléma vázolva, felháborodott hogy az iCentre egy hivatalos szerviz, és köteles minden javításról egy javítási Apple azonosítót kiadnia, mondta majd beszél velük és le lesznek osztva, nekem meg 3 másodperc alatt kiadta a javítási azonosítót és most már az Apple oldalán is nyomon tudom követni, hogy az Apple éppen mit csinál a készülékemmel. Egyébként meg nem is tudtam, hogy van ilyen oldala.

    És ahogy ezt megírtam jött az sms az iCentre-től, hogy készülék cserélve, és lehet menni az újért :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák