Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frontiner

    aktív tag

    válasz Ufff #3426 üzenetére

    Hello!
    Ezen már túl vagyok.iCloud mentést is csináltam,úgy állítottam vissza,úgyse jó. Aztán beállítottam újként is,úgyse jó. A probléma továbbra is az, hogy semmilyen USB aljzatról nem akar tölteni(az csak mellékes hogy a gép se tölti, iTunes nem látja!), csak és kizárólag a gyári hálózati adapterről.Amit nem értek, hiszen tök mindegy hova dugom az USB csatit, töltenie akkor is kellene.Nem? Egyszóval, szerintem valami hardveres hibája lesz. Ma viszem vissza.Azt nem tudja valaki, hogy ha 3 napon belül viszem vissza, itt is az van, hogy cserélik egyből? Vagy telefonoknál nincs 3 nap, megy egyből szervizbe?Köszi mindenkinek a segítséget!

     IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015 

Új hozzászólás Aktív témák