Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Noukoum #33 üzenetére

    Ezt honnan veszed ha szabadna kérdeznem? A nagy Német országban is a reklámozott napenergia mellett külszíni szénbányászatból és annak a tüzeléséből állítanak elő áramot. 2021. Európa közepe. Ott mekkora akkor a lábnyom ha azzal "tankolsz", illetve az akkumulátor is erről híres, hogy környezetbarát gyártani és majd ártalmatlanítani?

    Egyedül a városon belüli kibocsátásban van igazad.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Noukoum #35 üzenetére

    Használtam, és olvastam a témában korábban is. Konkrét példa, Volvo XC40 gyártása 14 tonna Co2 terhelést ró a környezetre, ugyan az elektromosban, Polestar 2: 24 tonna.
    A nagy súly miatt a gumi por is jelentősebb. Tehát azt feltételezve, hogy 0 Co2 lábnyommal tankolsz ami lehetetlen, akkor csupán 10 tonnát kell behozni.

    Szóval akkor mennyi idő is elérni a benzines szintjét? 6-7-8 év? Ja hogy akkor már egy akksi csere is benézhet?

    Tisztában vagy vele mekkora környezeti károkat okoznak a külszíni fejtések, nem beszélve az égetésről? Nem hiszem, mert akkor nem írnál ilyet.

    Ez van.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz #16820480 #39 üzenetére

    Ezt többé kevésbé elfogadom, csak azt nem szeretem mikor valaki azt állítja hogy az elektromos autó a szuper zöld. Mivel jelenleg még nem. És soha nem is lesz teljesen az a gyártás és akkumulátor miatt. Aki teljesen zöld akar lenni az nem egy elektromos autóval mentené meg a világot ha nem bicajozva, sétálva.

    Viszonylag szerencsés helyen lakok, és olyan áramszolgáltatóm van aki csak megújuló energiát szolgáltat. Mert így döntöttünk.

    Volt elektromos autóm is, most hibrid van. Mivel nem csak a lábnyom a kérdés, de a használhatóság is, főleg télen... Mikor megveszed a 400 NEDC km hatótávú autót, majd rá 3 hónappal újra mérik WLTP-ben akkor már csak 300 km. Télen ez beesik 150 alá, mármint a fedélzeti szerint, mivel fűtesz és világítasz ennyi sincs. Autópályára mész? Nos akkor 1.5 x annyit fogyaszt. Szóval ha nem állnak együtt a csillagok előfordulhat hogy a 400-as hatótávval vásárolt autóval 100-at tudsz körülbelül menni. A lassú nem működő töltőket most nem részletezem.

    Másrészt a benzines autókat is lehet zöld benzinnel tankolni. Rengeteg gyártónak van ilyen terméke. Ami szemétből, növényekből vagy a levegőből kivont Co2 segítségével állít elő szintetikus benzint. Csak jelenleg jóval drágább mint a sima ezért nem kapható.

    Nem annyira fekete fehér a kép mint sokan hiszik. Igen majd egyszer több potenciál lesz az elektromosokban, de jelenleg se öko-lábnyomban sem használhatóságban nincsenek még ott számomra.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz #16820480 #62 üzenetére

    Ezért adtam el az elektromosat és járok hibriddel. Az is vissza termel nem a féket koptatja, még is 2 perc megtankolni. Ugyan úgy adómentes mint az elemtromosok. Az meg hogy mindene sokkal de sokkal jobban működik pedig 5 évvel régebbi, no comment kategória. Az elektromos jóval drágább volt de a tompítottal kb nem láttál, illegál izzókat kellett betennem hogy este is tudd használni ahol nincs közvilágítás. Klíma harmatos fing volt az elektromosba, fedélzetivel 2x voltam szervízben 1 év alatt, és a hajadat kitépted.

    Nem azt mondtam hogy a zöld benzin a megoldás, ha nem hogy nem fekete vagy fehér a képlett, mind a két technológiában van még hova fejlődni, és nagyon sok mindenre az elektromos ma még nem használható rendesen. Tesla sem. Két ismerősöm is adta el és vett hibrid Lexust inkább, ahogy én is.

    Porsche kísérletezik vele most is, a Co2 megoldással, napelemekkel. Egy liter zöld benzin ma 3x annyi mint a kőolaj származékos. De ez is javulni fog. Jelenleg nem zöldebb elektromosan közlekedni haba teljes képet nézzük, majd lehet hogy az lesz, meg ha zölden töltöd előbb átfordul. De ha nagy nehezen be is hozza a Co2 lábnyomát, az árát valószínüleg soha nem fogja és ez az első számú dolog ami alapján autót vesz az emberek 99%-a.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Noukoum #67 üzenetére

    Minden esetben. Aham. Hát persze. Hol is írtam hogy akksit KELL cserélni mert nem látom sehol?

    Azt írtam hogy akksi csere is benézhet. Nem beszélve a degradálódás és hideg kapacitásról.

    Vagy a gyártásról, ami sokkal megterhelőbb vagy a szén energiával tankolásról...

    Hogy hol hallottam? A 3 teslás ismerőstől akik közül 2 már cseréltetett akksit?

    Volt saját és bérelt villanyosom is több tartós használatra. De úgy látom te mindent IS jobban tudsz úgy hogy rád hagyom.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #72 üzenetére

    Petrolhead vagyok de vak nem. Hibriddel járok a napi teendőimet intézni, mint írtam az is ugyan úgy visszatermel. Az hogy valaki falábú és lenyírja a fékbetétet meg ne álltalánosítsuk. Aki elektromos autózással akarja megmenteni a világot az magát szivatja és hülyíti. Ennyiből tartsd meg még 5 évig a jelenlegit, és akkor terheled legkevésbé a környezetet.

    Nem számolom csak az üzemanyag elégetését, mint írtam fentebb a gyártást is, használhatóságot, kényelmet, árat. Egyikben sem áll jól az elektromos mezőny.

    Nem vagyok ellene, mert nekem is volt, de még vagy 5-8 évig nem lesz mert a hibrid adja meg azt amire szükségem van nem az elektromos.

    Illetve az csípi a szemem hogy sokan beszopódtak a marketingbe, hogy ha elektromossal jársz a környezetedet véded. Ami nagyon nem igaz. Egyedül azzal értek egyet hogy városon belül nem szennyez annyira. Illetve a gyártóknál is megy a ködösítés a gyártás meg a teljes életre levetített Co2 körül.

    Számomra az elektromos autó egy dologban igazán jó, városban és sok rövid távozni.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz #16820480 #79 üzenetére

    Részben egyet értek de nem teljesen. A Lexus 5 évvel idősebb és olcsóbb volt mint a villanyos. szóval minden szempontból jobb, nagyságrendekkel és olcsóbb.

    Lexus szerintem értelmesen áraz egy Audi, bmw, merga vagy mostanában akár egy Volvo mellett. Illetve a megbízhatóság, szervíz költség nem össze hasonlítható + hibrid.

    Utolsó bekezdéssel egyet értek, sokan a szomszédnak vásárolnak nem az igényeiknek / lehetőségeikhez képest.

    Viszont aki kipróbál egy RX 450h-t 2016 utániakat, azt garantálom hogy nem felejti el.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #84 üzenetére

    Értsünk egyet abban hogy nem értünk egyet, és más a véleményünk, igényünk.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #86 üzenetére

    200 kilométer? Télen a 400 km-es hatótávúnak hirdetett autóval nem mertem elindulni egy 120 kilométeres útra mert 153 km volt a fedélzeti szerint a megtehető, de több mint fele autópálya, hideg sötét tél így nem mertem elindulni. Inkább átültem a benzinesbe. Akinek nincs normális garázs vagy beállója, mint az emberek nagy részének pláne nagyvárosokban a naponta töltőre dugdosás is nyűg. Külön öröm ha szakad is mellé az eső.

    Van ismerősom aki Model P100D-ből ült át RX450-be, újba illetve egy aki Bentley Continental GT-ből. Mindegyik azt mondja hogy jobb. Ahogy én is. Így nem tudom te miben ülhettél hogy "Lexusba többet nem fogok".

    Mindegy is, neked ki jön a matek, az emberek nagy részének meg nem. Mert ezer más nyűgöt kell leküzdeni hogy működjön. Egyszer voltam nyaralni elektromos autóval, oda vissza 3x kellett tölteni, hát köszönöm többet nem kérek belőle.

    Vagy akinek csak második vagy harmadik autónak fér be a családi flottába mert elsőnek alkalmatlan ott milyen a matek?

    Szerintem az akkumulátor és töltés technológia még nincs elfogadható szinten. 10 év alatt duplázták azonos méreten a kapacitást, de én úgy érzem hogy még egy duplázás kelleni fog a tömegek bevonzásához.

    Illetve kevesebb ipari hulladékot gyártani de az már más téma.

    Ismétlem magam: Értsünk egyet abban hogy nem értünk egyet, és más a véleményünk, igényünk.

    De nagyon elkanyarodtunk az 500e témától úgy hogy nem offolok tovább. Szép estét mindenkinek. Éljen soká a V8.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #92 üzenetére

    Kicsit úgy érzem eltérünk a témától hogy az hsz-em valóság tartalmát firtatjuk de legyen.

    Renault Zoe R90 ZE40

    Mikor megvettem 400km volt a katalógus adata. Utána 3 hónappal újra mérték a WLTP ciklusban úgy már csak 300 lett a hivatalos hatótávja. Télen 2 fokban, töltőről lehúzva, előfűtve meg 153 km volt a fedélzetin. Megjegyzem nyáron de nem klímázva óvatosan használva egyszer megvolt a 310km is.

    Autópályán gyorsabban fogy, pláne télen úgy 1,5x annyit zabál, de kb mindegyik elektromos autó amiről eddig olvastam / próbáltam.

    Amikor úgy tudtam használni hogy töltöttem a cél állomáson, vagy hatótávon belül volt akkor általában jó volt, de nem jobb. Kedvenc emlékem London belvárosa, fizetős parkoló, fizetős oszlop rádugtam elkezdte tölteni. Hibás volt az oszlop földelése és leállt, alig 5% ment bele, de magára zárta a kábelemet. Jó volt 30 percet vitatkozni telefonon 10 perc várakozás után mire megoldották. Meg épp hazaérni 10% alatti töltéssel sem a legkellemesebb. Illetve aznap akkor már ne is használd csak másnap mire feltöltődött.

    De mindegy ez. Nekem nem felelt meg neked meg igen. Elfogadom hogy van ilyen, csak te is fogadd el hogy valakinek nagyon nem jött be.

    Amit én személy szerint szerettem hogy nincs hideg járat, azonnal mehettél ahogy akartál akár csak 2 utcával arrébb is, ilyen szempontból nem kellett sajnálni. Bár ezt már a jobb hibridek is tudják E modeban.

    Attól még hogy te nem ismersz ilyen embert én igen, ráadásul Magyar. Volt neki egy Model S 75D. Mivel télen nagyon beesett a hatótáv eladta és megvette a legnagyobbat ami elérhető volt, Model S 100D. Használta egy évig majd eladta, mert sok elektromos kellemetlensége volt de főként mert beesett a hatótáv télen, és kb mindenben egyet értettünk amit én mondtam a Zoeról meg amit ő a Tesláról. Eladta, és megvett egy ugyan olyan RX450h-t amit előtte héten tesztezettem. Annyira tetszik neki hogy azóta vett még egyet a családjának. Idézem: "Ez a valaha volt legjobb autóm, ezután csak Lexust fogok venni, csendes, kényelmesebb mint a Bentley, olyan anyag és építési minőséggel hogy azt a németeknél nem kapod meg." Konkrétan egy Lexus RX450h SE-L Premier Mark Levinson.

    Abba most nem megyek bele hogy szerintem a Tesla lassan vallás lesz, égető quality control hibákkal, kieső szélvédők, esőbe leeső lökhárítók, ordító fényezési hibák, nem rögzített ülés és laza biztonsági öv csavarok... Igen próbáltam Teslát is de nem adnék annyit egy közlekedő edényért.

    Mindegy is, befejeztem, ez már nagyon nem 500e téma.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Noukoum #96 üzenetére

    Te olvasási problémákkal küzdesz?

    120 kilométeres útra nem mertem elindulni. A 130 kihívás volt neki így inkább 120 az a sebesség. Nyáron ha csak használtad és nem figyelted hogy mindig kigurulj, mindig regeneratívan fékezz és csak úgy stb, ha nem reálisan használtad, akkor tudott 240 - 280 km körül. Már ha nem mentél autó pályára, mert ott kevesebbet. Télen a használhatóság határát nem hogy súrolta, annyira alatta volt nem is látta hol a határ. Minden este töltöttem, minden reggel 100%-on volt és volt olyan nap minden héten többször hogy húúú ezt nem tudná, akkor benzines. Mind ezek mellett olyan alap(nakhitt) funkciókat nem tudott ami a régi 20 éves Volvómban is alap volt. Okos autónak álcázta magát, közben inkább volt ostoba. Egyszer a Renault küldött ki egy pendriveot újratelepíteni a kocsit mert elszállt mindene. Minden kijelző és gomb elfeketedett. Menni ment, de annyi, hogy tölt e, mennyivel mész az semmi. Így nem mertük használni. Felhívtuk a Rönyót ááá ez ismert hiba, küldünk egy újra telepítő pendriveot. Aztán újra raktuk mint a windowst. Csekély 2 hét várakozás meg 4 óra telepítés volt.

    De mégegyszer és utóljára, én elfogadom hogy valakinek jó és illeszkedik a mindennapjaiba, nekem nem. Meg sokan másoknak sem. Most még. Sokkal több pénzért sokkal nagyobb szopás és megkérdőjelezhető szuper zöldség. Ez az én véleményem/tapasztalatom.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #103 üzenetére

    Szerintem se reális, olyan videót is lehet találni hogy a tesla 100D elmegy 1000 kilométert egy töltéssel. Van jelentősége a való életben? Nincs.

    Jobb és újabb a 208 mint a Zoe? Nem próbáltam így az általad linkelt infók alapján igen. De mennyivel?

    Jól egymásra találtunk mert ahogy te soha nem ülnél Lexusba többet, én bottal se piszkálnám a pözsókat. (tapasztalat miatt)

    Lábujjhegyen bemelegített motorral a 4.4 literes V8 is elmegy 10 literből, de 20 felett ha oda lépsz.

    Ezt maximum úgy lehetne ténylegesen kideríteni hogy ugyan akkor ugyan onnét felváltva egymás mögött ugyan azzal a tempóval mennénk ugyan oda. Már ha meglenne még a Zoe és érdekelne annyira hogy megcsináljuk. Addig is mind a kettőnknek lehet igaza / rész igaza.

    sheratan

    Miért én nem a tapasztalataimat írtam le?

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz atee_13 #115 üzenetére

    Én ültem már Bentaygában és Continental GT-ben. Az egyén aki mondta az a Continental GT -> Tesla Model S 75D -> 100D -> Lexus RX 450h 2020 utat járta be. Azt mondta ez a valaha volt legjobb autója. Kényelmes, csendes, gyors, soha nem megy tönkre benne semmi. Egyszer én is majdnem vettem CGT Speed-et, mert 20e font alatt kapható csak utána olvastam, ás igazából amennyi pénzt bele kell önteni egy kb 10 éves példányba az sokkal több lesz. Légrugó szett, karbon fék szett, kemény műanyag vákuum csövek szeretik megadni magukat ennyi idősen, az motor és váltó ki úgy kezdődik... Szóval úgy döntöttem inkább nem veszek 10 éves Bentleyt. Lényeg hogy nem én állítom mert vezetni még nem vezettem Bentleyt, meg ugye azok régebbiek voltak mint a Lexus. Azt írtam le amit a tulaj mondott. Viszont abban hogy a Lexus RX450h nagyon más világ mind egyet értettünk. Eszméletlen amit tud, ahogy tudja, a kényelem meg összeszerelési minőség az valami párját ritkító. Premier felszereltségűekről beszélek.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz atee_13 #117 üzenetére

    Igen. Nem mondom hogy nem nyújt sokat, és eszméletlen a minőség a Bentleyben, de a fenntartása horror. Megbízhatósága is kérdéses 10 év felett, ez miatt nem vettem én sem. Nem egy YT csatorna van akinek bele törött a bicskája egy CGT javításba / projektbe.

    Ízlések és pofonok. Szerintem sokkal jobb mint a Németek. Megbízhatóság, felszereltség, kényelem szempontjából egyértelműen. A fedélzeti lehet hogy kicsit kacifántosabb, viszont azt pár nap alatt megszokod, még egy teszternek erre nincs ideje. Illetve ez is nézőpont kérdése, mi az egyszerűbb a tapi képernyőt nyomkodni, vagy a Lexusnál szinte mindenre ami fontosabb van dedikált gomb? Beszéltem bmw tulajjal aki oda volt a tapi padért mert modern, de alá támasztani nem tudta igazából. Nekem inkább a használhatóság számít.

    A Bentley tripla kijelzője az a TOP egyértelmű. Annak használod aminek akarod, gyönyörű, az nekem is tetszik, de a 2010-esben nem ilyen még.

    Engem a Lexus megvett kilóra, az új RX450h az még Lexuson belül is magas labda. A kényelem, bőr minősége, extrák mennyisége, a hang rendszer párját ritkító, nincs ismert típus hiba, és 3 megbízhatósági tesztben is első helyen végzett Angliában. Így nekem és sok más embernek is mivel egyre többet látok belőlük ez nagyon is számít. Nem kell hogy "menő" legyen. Végtelenül megbízható és kényelmes, használható tapiképernyő vakarászás nélkül.

    Elfogadom hogy sokan Német pártiak, volt vagy 60 autó a családba + nekem amit vezettem. Kb 300+ amiben ültem, McLaren, Porsche, Bentley, meg alatta mindenben Daciatól Mercedesig. Kialakult bennem hogy számomra mi a fontos egy családi vagy egy élmény autóba, de a megbízhatóság és biztonság fixen benne van a top 3-ban.

    Illetve az ismerősöm Magyar - Anglia közötti utakra használta, 2 Bentley, 2 Tesla, 2 Lexus után azt mondta hogy a Lexussal a legjobb az út. Főleg az utazás minőségére és kényelmére érti. Azt szoktam mondani hogy próbálj ki egyet. RX450h Premier és Mark Levinson, 2018 vagy újabbat. Amint beülsz, amint elindulsz, amihez érsz... Még idén tervben van egy nekem is annyit mondok.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz k-adi #119 üzenetére

    Nem tudom a Magyar árakat, itt már 3 évesen alacsony futással 1 tulaj márkaszerviztől fél ár alatt mennek. 30.000 font körül néztem. Az olyan 12 - 13 m.

    Ebben a színben és felnivel ha lehet

    És ezzel a belsővel

    (Ugyan ilyen volt amit próbáltam konkrétan)

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz atee_13 #121 üzenetére

    Így igaz, a Bentley sokszorosa mindenben. Kopó fogyó alkatrészek, biztosítás, útadó konkrétan 3 és 6 közötti a szorzó. Szervizelésben 10 x feletti. Akármelyik nap indulhat úgy egy 10 éves CGT-vel hogy akkor (használt) vételár még egyszer rá.

    Nincs mit :R

    Rolly

    Egyenlőre egy Volvo S80 V8 az utazó és élmény, egy Lexus CT200h a napi szaladgálós. CT-ből lesz RX idén, Volvóból pedig RC-F jövőre vagy utána.

    RX-ről is tudok dobni párat ha megvettem. Mondjuk azt nem fogom felvinni a Nürburgringre ;]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Noukoum #135 üzenetére

    Amennyiben a megtérülés hosszabb anyagilag, akkor azzal egyenesen arányosan a zöldségesedés is. Amit még mindig ködösítenek a gyártók és jóval nagyobb a villanyos gyártás karbon lábnyoma.

    De valóban vannak olyan helyzetek ahol bizonyos idő / kilométer után zöldebb lesz.

  • FeRRaR1

    őstag

    Viszonyításnak itt Angliában úgy van hogy automatikusan megkapod. Nem is pályázatnak hívják, ha nem támogatásnak. Kereskedő vonja le automatikusan vásárláskor, mikor a Zoet vettem 4000 font volt magánszemélyeknek, 8000 cégeknek / kocsi. Így nem szivatnak senkit, és nem marad ki senki. Évek óta így van. Egyébként ez sokmindenre igaz itt, ha jogosult vagy a rendszer segít hogy megkapj mindent ami jár. Cégesen gondolkozom már egy ideje, talán hamarosan lesz megfelelő elektromos furgon is. Hozzá kell tennem hogy itt az útadót is elengedik ha elektromossal jársz, még a V8-ra maximumot fizetem. (£530/év)

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz GreenGoblin #157 üzenetére

    Most vitték le 3000-re, sokáig 4000 volt. Akkor még nem volt bele kalkulálva az árba, lehet hogy azóta dolgoztak a marketingesek. Szerintem jó dolog, állandó támogatás amiből mindenki részesül. Sok helyen még mindig van ingyenes töltés gondolom. Ehhez képest pl Svájc büntető adót vet ki az elektromosokra, mert a benzinkutaknál nem veszik ki a részüket az úthálózat fenntartására kirótt adókból. Ismerősöm akart venni, de kiderült hogy az üzemanyagot leszámítva kb olcsóbban jön ki egy E63 AMG V8-al...

    Mindegy is, nagyon az út elején vagyunk, Svájci hozzáállás is érthető, a támogatás se fog örökké tartani ahogy az elengedett útadó sem.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz GreenGoblin #159 üzenetére

    Nekem a kedvencem hogy vagy 10 helyre kell beregisztrálni, és 10 appot használni a különböző töltő kutakhoz. Mehet a játék hogy most melyik appnak melyik része nem működik épp. Melyik oszlop foglalt vagy hibás...

    Az én véleményem az az hogy se az akksi technológia sem a töltés rendszer nincs készen erre. Próbáltam, szenvedés volt. Töltés is, itt a legtöbb helyen csak csillag garázs utca parkolás van. Nekem a ház mögé kellett állnom korábban, télen minden nap, szakadó esőben külön öröm volt ott kábelezgetni. Inkább havi 1 benzinkút a Hibrid Lexivel mint naponta az a szívás. Fűtés is gyenge volt, klíma 30 fok felett nem sokat ért... Kényelmetlen szenvedés volt nekem sok pénzért. Most még biztos hogy RX lesz a következő, aztán meglátjuk merre tovább mert azzal hosszabb távra tervezek. Élménybe meg csak a V8, vagy V10 de az nincs jó / elérhető árú. Szerintem későbbiekben ennyi kedvezmény / támogatás sem lesz ha jobban elterjednek.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #162 üzenetére

    Nekem a legjobban az Ikea Londoni akciója tetszett, ha töltesz fizetsz érte valami minimálisat, de 6 fontot jóvá írtak vásárláskor. Volt olyan hogy csak beugrottam valami 10 fontos vacakért, akkor is levonták a 6 fontot. Illetve egész komoly töltő volt, a pontos teljesítményre már nem emlékszem, de a Zoe maximummal vette fel az ampert.

    GreenGoblin

    Próbálj ki egyet, azzal nem veszítesz semmit. Majd leesik az ára.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Rolly #164 üzenetére

    Rating: 43kW 63A
    Supply: 3-phase AC
    Conn: Type 2 Mennekes

    Jaja, a poén az volt hogy ha egy órát rajt hagytad se volt több 2-3 fontnál a díj, viszont a 6 fontot levonták akkor is. Szóval nem csak ingyen volt de kb fizettek érte. Annyi feltétel volt hogy minimum 10 percet kellett hogy töltsed. Ami nevetséges kategória.

    Persze akkoriban az egész e autózás kicsit "fillér b@szóvá" tett. Le voltak mentve a környék ingyenes töltői, ingyenes e parkolói. Sokszor látogattuk az ikeát, töltöttük meló helyen amikor lehetett. Egyszer egy hosszabb úton a hotel szoba ablaka alatt parkoltam pont így ott is kiugrott a töltő :DDD

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz k-adi #166 üzenetére

    Előbb utóbb nem lesz más választásuk :DDD
    Mentségemre szóljon hogy földszinti szoba volt és az e autózás skót zsidóvá tesz.

    Mindig ki akarsz gurulni, nézed a visszajelzőt minél több áram csorogjon vissza, erre porcosodik a cerka. Mikor a munkahelyeden annyit töltesz amennyi az oda vissza út akkor örülsz, ha többet extázisban vagy. Mennyivel jobb lepadlózni a V8-at és sz@rni az egészbe :P

Új hozzászólás Aktív témák