- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SindaNarmo
tag
Hát nem tudom, én pont másképpen értelmezem a dolgot.
Ha akarnák a szabvány Dx12-vel is ki tudnák futtatni a a memóriából nem kell ahhoz semmi. Lásd Godfall. Attól tekintsünk el hogy van-e értelme.
A leírt kerülő út pont ezt oldja meg hogy meg tudd írni úgy hogy még se egyen annyi memóriát.Abban igazad van, hogy az nem jó hogy ez nem szabvány, de remélhetőleg az lesz.
Főleg ha már a konzolokon is így használják.Nem érzem hogy hátráltatna bármit is, ha tényleg szoftveresen megoldható gyártó függetlenül. Max az NV veszt némi erőforrást.
Csak mind a Dx12-nek mind Vulcan-nak be kell emelnie.
A fejlesztőknek is jobb lenne, mert nem kellene másképpen használni az RT-t PC-n és konzolon. -
SindaNarmo
tag
Akkor valamelyikünk félre érti a dolgokat mert az én értelmezésemben a Godfall esete:
Továbbra is eltekintve hogy van-e értelme a kérdéses effektnek.Szabvány: Az effekt megvalósítás túl sok memóriát eszik.
Amd féle megoldás (amit a konzol is használ): lehetőséget kínál arra hogy kevesebb memóriából megoldható legyen egyen.Szóval éppen csökkenti a memória igényt és nem növeli.
-
SindaNarmo
tag
Nem láttam. Még igazat is adok, hogy állhatott ilyen döntés az effekt ilyenformában történő használatában. Viszont pont ezért is írtam ki mind két alkalommal, hogy eltekintve attól hogy van-e értelme a kérdéses effektnek.
Ez a probléma gondolom előjöhet más játékban más RT effektnél is. Ez erre lenne megoldás és akkor ugyan annyi memóriából messzebb mennének sugarak mint nélküle, vagyis elméletileg valósághűbb képet kapsz végeredménynek, kérdés hogy látható-e.Amúgy ugyan ilyen üzleti döntés állhat a CP-nél is. Mivel ha szabványt használ, akkor az AMD kártyákon is futnia kellene, mégis "mesterségesen" le van tiltva. Már ha jól tudom, mintha olvastam volna ilyesmit.
Szerintem az sem véletlen hogy kb max 10GB-t a memória igénye RT-vel, úgy lőték be az effekteket hogy az jó legyen NV kártyáknak. Gondolom ha akartak volna bőven a CP-nél is el szállhattak volna. Megint leszögezve hogy nem biztos hogy volna értelme.
Igazából nem tudom, hogy a cikk által említett fixfunkciós blokk mit csinál, de mint írva is van a nélkül is működhetne. De ez csak akkor esne ki a munkából ha az AMD féle megoldást használnák/szabvány lenne. De mivel nem szabvány így gondolom a jelenlegi API-k alatt (az általad említett játéknál is) ez használva is van.
Elnézést ha valahol sületlenséget írtam volna. Nincs tapasztalatom a területen, csak a cikkekből informálódok. Nekem ez a kép rajzolódik ki jelenleg.